021-88323299021-88323299
service@hamchap.irservice@hamchap.ir
جستجو
جستجو
دریافت کاتالوگ چاپ و نمونه محصولات

دریافت کاتالوگ چاپ و نمونه محصولات



بیشتر در مورد عشق و علاقه‌ی اصلی ما بدانید – چاپ. در این قطعه فیلم کوتاه، به شما نشان خواهیم داد که چقدر آسان و راحت می‌توانید محصولات چاپی‌تان را به صورت آنلاین سفارش دهید. ما مرحله به مرحله تا محصول نهائی، شما را راهنمایی خواهیم کرد.
درباره ما بیشتر بدانید
محصولات 48 ساعته

محصولات 48 ساعته



بیشتر در مورد عشق و علاقه‌ی اصلی ما بدانید – چاپ. در این قطعه فیلم کوتاه، به شما نشان خواهیم داد که چقدر آسان و راحت می‌توانید محصولات چاپی‌تان را به صورت آنلاین سفارش دهید. ما مرحله به مرحله تا محصول نهائی، شما را راهنمایی خواهیم کرد.
درباره ما بیشتر بدانید



کارت ویزیت‌های همچاپ چه کاربردهایی دارند:

  • کارت‌های شخصی برای هر کدام از کارکنان
  • نمایش اطلاعات تماس شرکت روی کارت
  • کارت ویزیت‌های خالی برای سفارشی‌ سازی خلاقانه
ابعاد
تیراژ از 250 تا 1000 عدد
تعداد وجه/رو 1 | 2
نوع رنگ

مشکی تک رنگ |  black  | 1/4 | Euroscale
آبی تک رنگ |   cyan  | 1/4 | Euroscale
قرمز تک رنگ |  magenta  | 1/4 | Euroscale
زرد تک رنگ |   yellow  | 1/4 | Euroscale
چهار رنگ ترکیبی |  cmyk |  cyan + magenta + yellow + black  | 4/4 | Euroscale

جنس
کاغذ گلاسه با خدمات تکمیلی سلفون مات و براق و یووی
300 gsm
کاغذ کتان
300 gsm
پی وی سی ساده، برفکی، متالیک
300 | 500 | 760 micron
پردازش

کارت ویزیت بدون خط تا
(برش مستقیم)

کارت ویزیت دورگرد
(قالب)
پرداخت


سلفون مات و براق


لمینیت مات و براق


یو.وی سیلندری

 

 

  • کاغذ گلاسه با انواع روکش

    این کاغذ با روکش براق یا مات بصورت مصنوعی تولید شده است که موجب می‌شود سطح آن پرداخت ‌شده‌، لطیف‌ و محکم‌تر شود و امکان تولید در تیراژ بالا و با کیفیت چاپ بهتر را نیز به ویژه هنگام چاپ تصاویر فراهم نماید. عموماَ کاغذ های گلاسه و مات بصورت سلیقه ای توسط مشتری انتخاب می شود، باید توجه داشت چنانچه روکش سلفون مات و براق و یا UV براق بر روی کاغذ گلاسه بعنوان پوشش قرار گیرد در اینصورت دیگر تفاوتی بین انتخاب این دو نوع کاغذ وجود نخواهد داشت.

    سفارش

     
  •  
  • کاغذ کتان

    این کاغذ در ایران معروف به کاغذ کتان است، کاغذ کتان با خصوصیت بافت دار تولید می شود و دارای بافت های مختلفی می باشد. سطوح کاغذ کتان در پشت و رو بصورت بافت دار و دارای خلل و فرج هایی است که با مشاهده و لمس آن کاملا مشهود است. در نهایت چاپ تصاویر بر روی این نوع کاغذ دارای جلوه خاصی است که مورد پسند و سلیقه قشر خاصی قرار می گیرد.


     

    سفارش
  • پی وی سی  |  pvc

    این نوع کارت از جنس پلاستیک فشرده تولید می شود، کلمه پی وی سی | pvc | مخفف پلی وینیل کلراید می باشد که عموما بصورت خام و با رنگ سفید تولید می شود. کارت ویزیت های پی وی سی در نوع عای ساده ، برفکی و متالیک تولید می شوند. به جز کاربرد متریال پی وی سی در کارت ویزیت می توان از دیگر کاربردهای آن مانند کارت شناسایی و پرسنلی، کارت اشتراک، کارت اینترنت، کارت گارانتی، کارت تخفیف، کارت هدیه و ... نام برد.
     

    سفارش


  •  
 

 

 

 

  
  • روکش سلفون مات و براق PE | PP

    روکش سفلون در انواع مات، براق و مخملی برای کارت های ویزت در دسترس شماست. می توانید برای کارت ویزیت خود هر یک از روکش های زیر را انتخاب نمایید. روکش ها عموما برای ایجاد مقاومت بیشتر و همچنین ایجاد جلوه بصری و زیبایی هرچه بیشتر استفاده می شوند. روکش سلفون مخملی به شما حس زبری و مات بودن بیش از سلفون نوع مات را می دهد.


    سفارش

  • روکش UV COATING  

    محصول چاپی و یا کارت ویزیت خود را می توانید با استفاده از روکش UV، واتربیس (محلول آغشته با لاک و الکل) هر چه نمایان تر و شفاف نمایید. این نوع روش که یکی از روش های مدرن پرداخت کاغذ است محصولتان را بسیار انعطاف پذیر و مقاوم در برابر تاثیرات خارجی می نماید.




    سفارش
  • لمینیت | Lamination

    لمینیت نوعی دیگر از روکش است که ضخامت بیشتر از سلفون را داراست، این نوع روکش نیز در دو نوع مات و براق تولید و استفاده می شود. روکش لمینیت به محصول چاپی شما شمایلی شیک با مقاومت و کیفیت بالا می بخشد. استانداردهای کیفی محصول چاپی خود را با استفاده از این نوع متریال بالا ببرید چنانچه رنگ های با وضوح بیشتر و قویتر همچنین مقاومت در برابر تاثیرات خارجی از خصوصیات این متریال است.

    سفارش


چاپ آنلاین کارت ویزیت با همچاپ
 کارت ویزیت‌های چاپ آنلاین همچنان راهی عالی برای شکستن یخ روابط با دیگران است. طراحی صحیح و ارزان کارت‌ ویزیت‌های همچاپ می‌تواند به شما در گذاشتن تأثیر اولیه‌ ی مثبت بر مخاطبان یاری دهد و شما را مطمئن سازد که مشتریان به یاد خواهند داشت که چگونه به شما دسترسی پیدا کنند.



تحول تاریخی و فرهنگی کارت ویزیت

 
منشأ کارت ویزیت به قرن 17 میلادی برمی‌گردد که در آن زمان این کارت‌ها را به عنوان کارت‌های یادآور یا ویزیت بکار می‌بردند. همان‌طور که از نامش پیداست، این کارت‌ها توسط طبقات بالای جامعه استفاده می شد تا ملاقاتی را اعلام کرده یا گیرنده‌ی کارت را به تماس با مالک کارت دعوت کنند. از آن زمان تاکنون، کارت‌های ویزیت همیشه نام دعوت‌کننده را بر روی خود داشته‌اند و رویه پشتی آن نیز می‌توانست برای یادداشت‌ برداری مورد استفاده قرار بگیرد. با گذر زمان (حدود قرن نوزدهم) کارت‌های ملاقات نیز توسط طبقات متوسط نیز بکار گرفته شدند تا مقام، سابقه کار و حرفه‌ی خود را مورد تأکید قرار دهند. کارت ویزیت به این ترتیب متولد شد. این کارت‌های کوچک چاپی با آب و تاب زیاد و با بکارگیری تزئینات و نشان‌های معتبر مورد تزئین قرار می‌گرفتند. پرتره‌‌ها نیز اغلب روی آنها چاپ و یا نقاشی می‌شد. کمی بعد، پرتره‌ها با عکس‌ها جایگزین شدند. حتی هر خانه‌ای برای خود صندوق کارت داشت که برای جمع‌آوری کارت‌های ویزیت و حفظ اطلاعاتی از خانم‌ها و آقایانی پذیرفته شده بکار گرفته می‌شدند.
با توسعه‌ی صنعتی درآغاز قرن بیستم، مشاغل و شرکت‌ها اغلب می‌بایست اطلاعات تماس خود را تبادل می‌کردند و کارت‌ها به کارت‌های ویزیت آشنای امروزی تغییر یافتند: نوعی متریال تبلیغاتی برای ترویج خود. آنها همچنین مانند 400 سال پیش خود به صورت بخشی از آداب معاشرت شایسته‌ی امروزی نیز درآمده‌اند. هرچند که البته تفاوت‌های فرهنگی فراملی را نیز باید لحاظ کرد. به عنوان مثال؛ کارت ویزیت‌های ژاپنی تمام اطلاعات فردی را تا آنجا که ممکن است، در خود شامل می‌شوند. جایگاه و موقعیت در شرکت و حتی فعالیت‌های شخصی همچون کارهای داوطلبانه را نیز می‌توان در کارت‌های ویزیت مندرج کرد.
در ژاپن، آگاهی از اطلاعات مربوط به جایگاه اجتماعی ملاقات‌کننده‌ی آتی قبل از اینکه فردی حتی بتواند برای آشنایی درنظر گرفته شود، اهمیت بسیار بالایی دارد. وقتی که کارت ویزیت چاپ شد، اگر خود کارت‌ها غلط و اشتباه داشته باشند و یا وقتی که برای استفاده‌ی بین‌المللی تولید شده‌اند تنها با یک زبان چاپ شده باشند، آنگاه اشتباه فاحش و چشمگیری تلقی می‌شود. کارت‌ ویزیت‌هایی که شرایط استانداردی ندارند، نشانه‌ای از بی‌احترامی و بی‌اعتباری محسوب می‌شوند.
فارغ از زمانه یا فرهنگ، در زمانی که شما قصد ملاقات با مشتریان بالقوه را دارید، روابط کاری ایجاد کنید و یا صرفأ با دیگران در تماس باشید، چاپ کارت ویزیت ضرورت خاص خود را پیدا می‌کند.



کارت ویزیت‌های حرفه‌ای تأثیر پایداری می‌گذارند

 
کارت ویزیت‌ها معمولاً در صندوق کارت ویزیت، آلبوم‌ها یا رلودکس  نگه‌داری می‌شوند. زمانی که کارت ویزیتی راهش را به کیف پول گیرنده‌ای باز کرد، همیشه دیگر دردسترس خواهد بود که خود این امر می‌تواند تأثیر مثبتی بر روابط کاری‌ شما داشته باشد. کارت ویزیت‌های حرفه‌ای همچنین لازمه‌ی اجتناب‌ناپذیری برای هر نوع ملاقات‌ و مشاوره تجاری در نمایشگاه‌های تجاری، نمایشگاه‌های عمومی، کنفرانس‌ها، بازاریابی محصولات سطح‌ بالا به شمار می‌روند. کارت ویزیت‌های حرفه‌ای را می‌بایست همیشه به چاپخانه‌های آنلاین حرفه‌ای سفارش داد – ترجیحأ همچاپ - چراکه آنها اغلب همراه با دیگر متریال‌های تبلیغاتی سطح‌ بالا توزیع می‌شوند تا بر مشتریان تأثیر خوب پایداری بگذارند.



کل شرکت در مقیاسی کوچک‌تر

 
آن کارت‌ ویزیت‌های به‌ ظاهر کوچک کارکرد بسیار بزرگی را برای شرکت شما برآورده می‌کنند. کارت ویزیت‌ها کارکنان و شرکت را به صورت یکسان آشکار می کنند. آنها اطلاعات تماس مربوطه و گاهی هم اطلاعاتی در مورد دامنه‌ی کالاها و خدمات‌ را فراهم می‌کنند. به خاطر همین دلایل، لازم است به خاطر محدودیت فضای کارت ویزیت‌ها، قبل از چاپ آنلاین باید فکری جدی برای طراحی کارت‌ خود بکنید. 
در چاپخانه‌ی آنلاین ما شما می‌توانید کارت ویزیت‌های خود را در جهت‌های افقی یا عمودی و با قدرت انتخاب اندازه، کاغذ و خدمات پرداخت تکمیلی سفارش دهید. گزینه‌های ما تضمین می‌کنند که کارت ویزیت‌ خود را می‌توانید همراه با لوگو و طراحی شرکتی‌ خود داشته باشید. اگر رنگ‌ها، لوگو و تصاویر احتمالی از قبل تعیین شده‌اند، این اطلاعات را باید در فایل‌های چاپی‌ خود نیز شامل کنید.
کارت ویزیت‌های چاپی معمولاً متشکل از نام شرکت، عنوان، نام، موقعیت شغلی دارنده‌ی کارت و اطلاعات تماس مانند آدرس، تلفن، شماره تلفن همراه یا فکس، آدرس ایمیل هستند. جزئیات دیگری چون آدرس وبسایت‌ و پروفایل‌های رسانه‌های اجتماعی‌ خود را نیز می‌توانید در کارت‌ خود بگنجانید. گاهی اوقات اطلاعاتی راجع فعالیت‌های کلیدی، نقشه‌ها، کدهای QR یا شعارهای تبلیغاتی نیز روی کارت ویزیت‌های چاپی آنلاین درج می‌شود. این طرح باید همچنین موارد روبرو را لحاظ کند: تشخیص‌ پذیری برند که اثری دیداری است که کارت ویزیت‌ خود را از دیگر کارت‌ها متمایز می‌سازد؛ خوانایی که با نوع و اندازه فونت و فاصله‌ی سطرها بدست می‌آید. چاپ کارت‌ تبریک‌ها نیز می‌تواند به مثابه کارت ویزیت‌ کارکرد پیدا کند تا مکملی برای طیف محصولات چاپی‌ باشد؛ به عنوان مثال هنگامی که دعوت‌نامه‌ها به مشتریان یا شرکای کاری‌ شما ارسال می‌شود.
 متریال‌های چاپی مکمل مانند لیفلت‌ها، بروشورها و کارت پستال‌ها را نیز می‌توان از چاپخانه‌ی آنلاین‌مان نیز سفارش دهید.



تأثیرات رنگ و کاغذ در چاپ آنلاین کارت ویزیت‌های مقرون به صرفه

 
برای کارت ویزیت‌های مقرون به صرفه، خدمات چاپی آنلاین ما منتخبی از موجودی کارت‌های باکیفیت را با سطح لطیف و بدون سوراخ را در تراکم‌هایی از 170 گرم تا 400 گرم در متر مربع ارائه می‌دهد که البته می‌توان آنها را به عنوان نمونه کار قبل از چاپ به صورت رایگان نیز سفارش داد. 
این موجودی کارت‌های بادوام و محکم بهترین متریال برای چاپ درجه یک فونت‌ها و تصاویر هستند و زیبایی خاصی را به بیننده‌ القا می‌کنند؛ به ویژه برای کارت ویزیت‌هایی که مرتباً دم دست هستند، مانند کارت ویزیت‌هایی که تقویم بر طرف پشت آن چاپ می‌شوند که اگر با روکش ماوراء بنفش (UV) همراه شوند، فوق‌العاده از آب درمی‌آیند. این روکش به کارت ویزیت‌ها دوام بیشتری می‌دهد و از آنها را در برابر خش محافظت کرده و رنگ‌ها را شفاف‌تر می‌نماید. کارت ویزیت‌های مقرون به صرفه با روکش UV همیشه به عنوان محصولی با کیفیت بالا شناخته شده و توجه‌ بیشتری را نیز به خود جلب می‌کند. این کارت‌ها کیفیتی که از شما انتظار می‌رود را بازتاب می‌بخشند.



چاپ آنلاین کارت ویزیت‌ها در چند مرحله ساده

 
به منظور تسهیل طراحی کارت ویزیت‌ خود، ما مجموعه‌ ی منتخبی از الگوهای کارت ویزیت را برای راحتی شما گردآوری کرده‌ایم. همه‌ی آنها دردو قالب افقی و عمودی دردسترس بوده و می‌توان از آنها در صفحه‌بندی‌ بوسیله‌ ی برنامه‌های نشر رایانه‌ای مانند Photoshop، InDesign و غیره بهره برد. دستورالعمل تفصیلی ما نکات سودمند و ارزشمند بسیاری را در کنار نحوه‌ی طراحی کارت ویزیت‌ و تنظیم فایل‌های چاپی‌ به شما ارائه می‌دهد. برای آشنایی با ایده‌های طراحی و نحوه‌ی تنظیم فایل‌های چاپی همچنین می‌توانید نگاهی به بخش Blog ما نیز بیاندازید. بخش بلاگ پر از دوره‌های آموزشی و نکات راهنمای طراحی، از جمله آرایش و ترکیب کارت ویزیت‌ و بسیاری بیشتر است. قبل از چاپ، بخش پیشاچاپی ما بررسی داده‌های اولیه‌ای را به منظور اطمینان از دارا بودن قابلیت‌های چاپی انجام می‌دهد. به منظور دستیابی به بهترین نتایج چاپی و عاری از خطا، توصیه می‌شود که نمونه‌ی آزمایشی چاپی PDF، ستونی یا رنگی را نیز سفارش دهید.
چه بخواهید تیراژ بالایی چون 50،000 کارت ویزیت، چاپ فوری یا چاپ با رنگ‌های نقطه‌ای HKS یا Pantone غیراستاندارد را به صورت آنلاین سفارش دهید، چاپخانه‌ی آنلاین ما شریک معتمدی برای کارت ویزیت‌های شما خواهد بود و آنها را به صورت محصول تبلیغاتی موثر و جذابی برایتان فراهم می‌کند. پس همچاپ را در ایران به عنوان چاپخانه‌ای برای سفارش کارت ویزیت امتحان کنید!

 


Samandehi
Back To Top