همچاپ ارائه دهنده خدمات آنلاین چاپی است که با هدف کاستن از هزینه هاي جانبی چاپ براي مخاطبین و مشتریان، سازماندهی و اجرا می شود. در همچاپ کلیه ارتباطات سفارش دهنده و مجري به صورت غیرحضوري و مجازي انجام می گردد. در این روش علاوه بر عدم اتلاف زمان، از صرف هزینه هاي مالی و غیرمالی که ناشی از رفت و آمد چندین باره سفارش دهنده به محل کارگاه هاي خدمات چاپ و پس از چاپ صورت می گیرد جلوگیري می شود. شما می توانید سفارش چاپ خود اعم از چاپ دیجیتال و چاپ افست را بصورت 24 ساعته و بدون هیچگونه تعطیلی برای ما ارسال نمایید تا مقدمات پروژه چاپی شما فراهم شود.
هنگامیکه سفارش چاپی خود را ثبت کردید و از ثبت موفقیت آمیز آن مطمئن شدید، نحوه پرداخت را انتخاب می کنید. پس از انتخاب نحوه پرداخت بلافاصله به درگاه پرداخت آنلاین یکی از بانک های عاملی که طرف قرارداد همچاپ هستند و همچنین عضو شبکه شتاب (شاپرک)، متصل می شوید و با وارد نمودن مشخصات کارت بانکی خود، پرداخت آنلاین را انجام می دهید.
شما می توانید به شیوه های زیر هزینه سفارش خود را پرداخت نمایید:
واریز وجه
کارت به کارت
پرداخت آنلاین
پس از ثبت سفارش، شما می بایست برای انجام مقدمات کار پیش پرداخت داشته باشید. به منظور پرداخت، هنگام ثبتنام شرکت خود لطفا شماره ثبتنام مالیات بر ارزش افزوده خود را ارائه دهید. در صورتی که مشتری سابق همچاپ باشید، میتوانید تنها این اطلاعات را به دادههای اصلی خود در فضای مشتریان یا همان محیط کاربری اضافه کنید.
بانک سامان| شعبه کریم خان | کد 873 | بنام: مدیریت همچاپ (آقای حامد خسروی)
شماره حساب بانک سامان، شعبه کریم خان: 873.818.2549312.1
شماره کارت بانک سامان، شعبه کریم خان: 6219861033652826
شماره شبا بانک سامان، شعبه کریم خان: IR 490560087381802549312001
پس از انجام تراکنش مالی (واریزی به حساب آقای حامد خسروی) می توانید از طریق:
تماس تلفنی با شماره 88323299-021 و اعلام شماره قبض و یا کد رهگیری از مبلغ واریزی به حساب همچاپ اطمینان حاصل نمایید.
ارسال تصویر رسید بانکی خود از طریق شماره دورنمای 88323301-021 اطلاع رسانی نمایید.
ارسال ایمیل به service@hamchap.ir اطلاع رسانی نمایید.
برقراری تماس با شماره تلفن 88323299-021 تماس گرفته و شماره قبض و یا کد رهگیری را اطلاع رسانی نمایید.
* سفارش شما تا رسیدن تاييدیه پرداخت قابل ارسال نمی باشد.
لطفا آگاه باشید که ما تا زمان دریافت پرداخت و فایل گرافیکی آماده به چاپ، شروع به تولید سفارشتان نخواهیم کرد. از آنجا که ما ارتباطی با سامانههای پستی و زمان پردازش بانکها نداریم، این فرآیند ممکن است تا دو روز کاری زمان ببرد (به غیر از پنج شنبه، جمعه و ایام تعطیل).
پیشنهاد میکنیم که برای سفارشات فوری، یکی از فرایندهای پرداخت اینترنتی را استفاده کنید (تولید سریع). در صورت فوریت سفارش، لطفا رسید پرداخت را به آدرس الکترونیک payment@hamchap.com ارسال کنید. لازم به ذکر است که بعد از بررسی و تایید خدمات ما امکان تولید و ارسال سفارشتان میسر میشود.
اگر یکی از گزینههای پرداخت اینترنتیمان را انتخاب کردهاید، به محض ارسال سفارش، میتوان برای پرداخت اقدام کرد. به محض دریافت تاییدیه پرداخت از بانک ارائهدهندهی خدمات پرداخت اینترنتیمان، ما شروع به پردازش سفارشتان میکنیم (مشروط به اینکه فایل گرافیکی قابلچاپی را دریافت کنیم یا اینکه اگر شما سفارش نمونهی آرشیو قبلی را دادهاید، قبلا تایید چاپتان را دریافت کرده باشیم). اگر میخواهید هزینهی سفارش را از قبل بپردازید، لطفا آگاه باشید که پردازش سفارشتان تنها بعد از دریافت پرداخت به حساب بانکیمان شروع خواهد شد (مشروط بر اینکه فایل گرافیکی قابلچاپی را دریافت کنیم یا اینکه اگر شما سفارش نمونهی آرشیو قبلی را دادهاید، تایید چاپتان را دریافت کرده باشیم). هرچند که شما همچنین میتوانید در هر زمانی از طریق پرداخت اینترنتی که دقیقا زیر بخش خلاصه سفارش در صفحهی محیط کاربری وبسایتمان قرار دارد، هزینهی سفارش خود را بپردازید.
ارسال تصویر گرافیکی بسیار ساده است:
از طریق Upload Center: بلافاصله بعد از انجام سفارش یا در زمانی دیگر و از طریق صفحه محیط کاربری ارسال کنید.
یک راه دیگر این است که بعد از انجام سفارش، فایل گرافیکی را از طریق ایمیل به آدرس data@hamchap.ir ارسال کنید. لطفا دقت کنید که این آدرس ایمیل تنها به منظور انتقال دادهها استفاده میشود و در صورتی که هر اطلاعات دیگر مرتبط با سفارشتان به این آدرس ارسال شود، ترتیب اثر داده نخواهد شد. در صورت نیاز به کسب اطلاعات یا جزئیات بیشتر، لطفا از طریق شماره تلفن 88323299-021 و یا با ارسال ایمیل به آدرس الکترونیکی service@hamchap.ir با خدمات مشتریان ما تماس حاصل فرمایید.
• بله، شما میتوانید از طریق بخش لیست سفارشات در صفحهی محیط کاربری با استفاده از بانکداری مستقیم اینترنتی (پرداخت آنلاین) هریک از بانک های عضو شبکه شتاب پرداختهای خود را انجام دهید.
محصولاتی مانند انواع کتاب های دارای شابک، دفاتر تحریر و یادداشت، انواع مجلات و روزنامه های دارای پروانه انتشار از معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ... را میتوان تحت شرایط خاصی با 9 درصد معاف از مالیات بر ارزش افزوده سفارش داد. شما میتوانید در بخش فضای مشتریان از برآورد مالیات بر ارزش افزودهی سفارش خود اطلاع کسب کنید. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در مورد مالیات بندی محصولات از این لینک http://www.vat.ir/ دیدن کنید.
در وبسایت hamchap.ir شما میتوانید گزینه نمونهی چاپی Pdf را انتخاب کنید.
نمونه چاپی PDF به منظور بررسی فایل چاپی تکمیلی بر روی نمایشگر (مونیتور) کاربرد دارد. این نمونه چاپی در حالت CMYK با رزولوشن 72 نقطه در هر اینچ و همراه با کراپ مارکها (Crop Marks) تهیه میشوند. نمونهی چاپی PDF را میتوان به غیر از بروشورها، برای همهی گروههای محصولات تهیه کرد. نمونهی چاپی PDF بلافاصله بعد از اینکه دادههای چاپیتان مورد پردازش قرار گرفت، به آدرس ایمیل شما ارسال خواهد شد.
نمونهی ستونی (اوزالید) یا Proof Copy به منظور تصحیح و غلطگیری محصول چاپی استفاده دارد. این نمونه از نوع نمونهی رنگی نیست.
بعد از اینکه ما دادههای چاپیتان را دریافت کردیم، نمونهی چاپی رنگی یا نمونهی ستونی (اوزالید) به آدرس صورتحسابتان ارسال خواهد شد. پردازش بیشتر سفارش به تاییدتان در محیط کاربری بستگی دارد. لطفا توجه داشته باشید که این بخش امر حیاتی است و باید بموقع و بجا صورت گیرد.
نکته: نمونهی چاپی رنگی یا نمونهی ستونی (اوزالید) روی کاغذ سفارشی چاپ نمیشود و بدون پردازشهای بیشتر (برش، دوخت، تا و غیره) تهیه شده است. حداکثر اندازه نمونهی چاپی، A3 خواهد بود. اقلام بزرگتر (پوسترها) هم در اندازهی A3 چاپ خواهد شد.
بله. شما میتوانید تا 10 آدرس مختلف را برای تحویل سفارش وارد کنید. تنها کافیست که گزینهی ارسال به تعداد دریافت کنندگان را هنگام محاسبه انتخاب کنید. شما میتوانید انتخاب کنید که چه تعداد نسخه به هر کدام از آدرسها ارسال شود. هزینههای اضافی بر حسب آدرسهایتان نیز در قیمت نهایی سفارشتان محاسبه میشود.
زمان تکمیل سفارشتان به زمان تولید و تحویل آن برمیگردد. هزینههای ارسال پس از تکمیل پروسه تولید و با اعلام آدرس تحویل سفارش محاسبه شده و در پنل کاربری قرار خواهد گرفت.
مدت زمانهای تولید به شرح زیر است:
تولید استاندارد: 3 الی 15 روز کاری | فایل گرافیکی آماده به چاپ و پرداخت هزینه سفارش باید تا 5 بعدازظهر هر روز کاری به دست ما رسیده باشد.
تولید فوری: 2 الی 3 روز کاری | فایل گرافیکی آماده به چاپ و پرداخت هزینه سفارش باید تا 5 بعدازظهر هر روز کاری به دست ما رسیده باشد.
تحویل 48 ساعته: یک شبه | تصویر گرافیکی آماده به چاپ و پرداخت هزینه سفارش باید تا 5 بعدازظهر هر روز کاری به دست ما رسیده باشد.
مدت زمانهای تحویل به شرح زیر است:
تحویل استاندارد: 2 روز کاری
تحویل فوری: 1 الی 2 روز کاری
یک شبه : 1 روز کاری
روزهای کاری اخیرالذکر شامل جمعه و ایام تعطیل نمیشوند، چراکه روزهای کاری هفته از شنبه تا پنج شنبه هستند.
لطفا آگاه باشید که احتمال دارد تیراژ بالای چاپ موجب تاخیر در تحویل شود، چراکه چنین سفارشهایی به خاطر وزن بالای محمولههای ارسالی باید از طریق نمایندگیهای حمل و نقل فرستاده شوند.
* به ترتیب، مدت زمان تولید مجاز را میتوانید در صفحهی محاسبات هر محصول مشاهده کنید.
شرکت همچاپ میتواند محصولات سفارشیتان را در قلمروی ایران اسلامی به آدرسی ارسال کند که هنگام تکمیل فرم سفارش ارائه دادهاید. امکان تحویل به صندوق های اداره پست و مراکز خدماتی DHL وجود ندارد. همچنین امکان ارسال سفارشات به خارج از کشور یا هر مکانی که در وبسایتمان صریحا استثناء کردهایم، وجود ندارد و یا می بایست در این خصوص مذاکره جداگانه ای صورت پذیرد.
بله. طبعا در صورت درخواست، ما محصولات چاپی را بدون هیچ اطلاعاتی که با همچاپ مرتبط باشد، با آدرس شما به عنوان فرستنده مستقیم به مشتریتان ارسال خواهیم کرد. این خدمت کاملا رایگان بوده و تنها کافیست که هنگام محاسبهی محصول چاپی موردنظرتان، گزینه ی ارسال با نشانی ریسلر در زیر بخش نشانی فرستنده را انتخاب کنید.
اگر به وبسایت وارد شوید، یا به اصطلاح Log in کنید، شما میتوانید به صفحهی خود در محیط کاربری رفته و در قسمت لیست سفارشات از وضعیت سفارش خود و همهی اطلاعات مرتبط با آن مطلع شوید. از آنجا همچنین امکان تکمیل پرداختها از طریق بخش پرداخت آنلاین و همچنین انتقال فایل گرافیکی از طریق بخش مرکز آپلود Upload-center فراهم شده است.
بله، این امر از طریق صفحهی فضای مشتریان و زیر بخش لیست سفارشات امکانپذیر است. خدمات چاپی مورد نظر خود را انتخاب کنید و روی گزینه وضعیت و جزئیات سفارش کلیک کنید. پیگیری سفارشتان تنها زمانی ممکن است که سفارش قبلا ارسال شده باشد یا اینکه سفارش به دلیل حجم و تیراژ بالای چاپ از طریق نماینده حمل و نقل ارسال نشده باشد.
بله، شما میتوانید نام خاصی را برای سفارش چاپی خود انتخاب کنید تا بعدا جستجو و پیگیری سفارش آسانتر باشد. این نام سفارش بعدا هنگام پذیرش سفارش چاپی و تاییدیه سفارش و همچنین روی فاکتور و برچسب محموله ارسالی نیز دوباره ذکر خواهد شد. بهعلاوه اینکه شما میتوانید نام سفارش را در بخش لیست سفارشات و در فضای مشتریان وبسایتمان مستقیما جستجو کرده و آن را بیابید.
اگر مجبور به لغو سفارش خود هستید، شما میتوانید این کار را مستقیما در بخش لیست سفارشات صفحهی فضای مشتریان وبسایت انجام دهید. لغو سفارشتان اساسا تا قبل از ارسال امکانپذیر است. هزینهی زمان و متریالهایی که تا زمان لغو سفارش مورد استفاده قرار گرفتهاند نیز از شما دریافت میشود، بنابراین بهتر است بعد از تصمیم گیری، هرچه زودتر سفارش را لغو کنید، در این صورت هزینهی آن کمتر خواهد بود. در صورتی که ما قبلا تصویر گرافیکی شما را پردازش کرده و نمونهی چاپی درخواستیتان را هم تهیه کرده باشیم، هزینهی اندکی نیز در قبال لغو سفارش دریافت خواهد شد.
قویا پیشنهاد میشود که لغو سفارش را از طریق صفحهی محیط کاربری انجام دهید. لغو سفارش از طریق ایمیل، تلفن یا فکس پذیرفته نیست، در غیر اینصورت لطفا دقت کنید که حق قانونیتان در لغو سفارش کمکی به شما نخواهد کرد.
رضایتتان برای ما اهمیت دارد!
ما تضمین میکنیم که بهترین کیفیت را با قیمتهای پایین ارائه میدهیم. هرچند که بعید است، ولی در صورتی که عیب و نقصی در محصولات ارسالی وجود داشته باشد، تلاش خواهیم کرد تا شکایتتان را با نهایت سرعت و سهولت رفع و رجوع کنیم. لطفا با شماره تلفن 88323299-021 تماس بگیرید یا از طریق آدرس service@hamchap.com ایمیلی با ذکر شماره سفارش بزنید و در کادر موضوع آن واژه Complaint (شکایت) را تایپ کنید. همچنین میتوانید شکایت خود را از طریق نامه به آدرس روبرو پست کنید: تهران، خیابان مطهری، مفتح شمالی، روبروی پمپ بنزین، انتهای کوچه بخشی موقر، شماره 40، واحد 7 | همچاپ
ما شکایت شما را بررسی کرده و با شما تماس خواهیم گرفت. لطفا دقت کنید که عیب و نقصهای آشکار باید تا مدت دو هفته بعد از زمان دریافت محصولات گزارش شده باشند.
• کدام فرمت فایل ها مورد پذیرش قرار می گیرند؟
لطفا فقط از فایلهای بسته استفاده کنید. فرمتهای مورد پذیرش عبارتنداز:
• PDF، JPG، TIFF، EPS و PS (Post Script)
اگر فایل PDF خود را مستقیما از برنامهی گرافیکی خروجی می گیرید، اطمینان کسب کنید که از استاندارد PDF/X (PDF/X3 & PDF/X1a) استفاده میکنید. پیشنهاد میکنیم که هنگام ذخیره کردن فایلهای تصویر گرافیکیتان، از تنظیمات اضافی Compatibility 1.3 بهره ببرید. به این ترتیب، از مشکلات ناشی از تعدد لایهها (Layers) یا شفافیتی (Transparency) که میتواند هنگام انجام کار بیشتر روی فایلهایتان در رویهی کاریمان بروز پیدا کند، جلوگیری میشود.
وقتی فایلهای با فرمت TIFF را ذخیره میکنید، لطفا لایهها را به تعداد فقط یک لایه (Layer) کاهش دهید.
لطفا از دادههای DCS EPS از پیش تفکیکشده استفاده نکنید، چراکه این امر به تغییر در رنگ یا تصویر چاپی منجر میشود.
بله، ما تنها فایلهای آماده به چاپ را پذیرش کرده و پردازش میکنیم. شما میتوانید اطلاعاتی راجع به چگونگی ایجاد فایل چاپی را در راهنمای تصویر گرافیکی ما بخوانید.
مطالب مربوط به دستورعمل های پروژه های چاپی را مطالعه نمایید.
لطفا به خاطر داشته باشید که به منظور اجتناب از ایجاد فضای سفید روی محصول چاپی، اطلاعات چاپیتان می بایست همیشه از هر طرف لبهی حاشیهی تصویر، 2 میلیمتری فضای اضافه داشته باشد. این کار به این معنی است که تصاویر و گرافیکهای پسزمینه باید همیشه 2 میلیمتر بیشتر از فرمت واقعی ایجاد شود. دادههای چاپی در فرمت باز نتیجتا 4 میلیمتر پهنتر و بلندتر از فرمت واقعی هستند؛ به عنوان مثال برای یک کاغذ به اندازه A4 به انضمام لبهی حاشیه تصویر معادل 214در 301 میلیمتر خواهد بود.
مطالب مربوط به دستورعمل های پروژه های چاپی را مطالعه نمایید.
ما همهی اطلاعات لازم را برای ایجاد فایلهای چاپیتان در راهنمای تصویر گرافیکی ارائه کردهایم.
مطالب مربوط به دستورعمل های پروژه های چاپی را مطالعه نمایید.
بله؛ بررسی استاندارد فایل و تصویر گرافیکی همچاپ همیشه و به صورت رایگان روی سفارشات اعمال میشود. بررسی استاندارد تصویر گرافیکی همچاپ برای اطمینان از قابل چاپ بودن فایل و تصویر گرافیکی ارسالی شما انجام میشود. اگر مطمئن نیستید که تصویر گرافیکیتان برای دستیابی به کیفیت چاپ بهینه مناسب است، لطفا بررسی ممتاز فایل و تصویر گرافیکی را انتخاب کنید. در این بررسی فایل و تصویر گرافیکی، تصویر گرافیکیتان را برای رایجترین منابع خطاها کنترل میکنیم. خصوصیات دقیق هر دو شیوهی بررسی را میتوان بوسیلهی دو پرسش زیر واضح و روشن کرد:
پرسش اول: بررسی استاندارد فایل گرافیکی چه مواردی را شامل می شود؟
بررسی استاندارد تصویر گرافیکی ما همیشه بر سفارشات مشتریان اعمال میشود و موارد زیر را مورد بررسی قرار میدهد:
- اینکه تصویر گرافیکی ارسالیتان به صورت فایل بسته و با فرمت صحیح باشد( PDF، JPG، TIFF، EPS وPS) .
- اینکه تعداد صفحات صحیح باشد.
- اینکه تصویر گرافیکیتان در اندازه صحیح ارسال شده باشد.
- اگر اندازهی ارسالی صحیح نباشد، ما به صورت خودکار تصویر گرافیکیتان را به اندازهی مطلوب (بدون لبهی حاشیه تصویر) درمیآوریم. (در صورت امکان/ متناسب با) لطفا در تنظیمات اندازه، به ویژه در افزایش مقیاس تصویر گرافیکی (بهعنوان مثال در تبدیل اندازه از A6 به A4) دقت کنید، چراکه این امر موجب افت رزولوشن میشود و همچنین هیچ لبهی حاشیه تصویری را نمیتوان به آن اضافه کرد.
- در صورتی که لیفلت تاخورده با بیش از 4 وجه سفارش دادهاید، باید به این نکته توجه داشته باشید که تصویر گرافیکیتان از پیشبسته باشد.
- در صورتی که سفارش بروشور دادهاید، توجه داشته باشید که جلدش واضح و مشخص باشد.
- اینکه خطوط پرفراژ مشخص باشند و یا اساسا امکان پرفراژ در آن سفارش وجود داشته باشد.
- در صورتی که چاپ تکرنگ (مشکی) سفارش داده شده، توجه داشته باشید تصویر گرافیکیتان با مقیاس خاکستری (درجهبندی رنگهای سیاه و سفید) ارسال شده باشند.
- در صورتی که رنگهای نقطهای اسپات و یا پنتون (رنگ سفارشی و یا پنجم) سفارش داده شده، به این نکته توجه داشته باشید که رنگهای نقطهای PANTONE یا HKS بهخوبی روی سطح خود جایگذاری و به درستی نامگذاری شده باشند.
- اگر فایل سفارشتان در حالت رنگ RGB یا با رنگهای نقطهای ایجاد شدهاند، تصویر گرافیکیتان به صورت خودکار به CMYK تبدیل میشود.
- لطفا دقت کنید که تبدیل فایل تصویر گرافیکی میتواند موجب اختلاف رنگی شود.
- اینکه همهی فونتها جاسازی و ادغام شده باشند.
- اگر تصویر گرافیکیتان هر کدام از مشکلات اخیرالذکر را داشته باشند، خدمات مشتریان ما فورا از طریق ایمیل با شما تماس حاصل خواهد کرد. لطفا دقت کنید که تبدیل اندازه و حالت رنگ به صورت خودکار پردازش خواهد شد و اطلاعاتی در این موارد به شما داده نمیشود. بهعلاوه، ما صحت توالی صفحات تصویر گرافیکیتان را مورد بررسی قرار نخواهیم داد.
پرسش دوم: بررسی ممتاز فایل گرافیکی شامل چه مواردی می شود ؟
اگر مطمئن نیستید که تصویر گرافیکیتان همهی استلزامات موردنیاز ما را دارا نیست یا در مورد کیفیت عالی محصول خود شک و تردیدی دارید، پس بهترست که از خدمت بررسی ممتاز تصویر گرافیکی ما استفاده کنید. با پرداخت هزینهی اندکی، کارکنان حرفهای پیش از چاپ به بررسی فایلهای تصویر گرافیکی شما میپردازند و علاوه بر بررسی استاندارد، با استفاده از ماخذ معتبری چون فهرست موارد مورد بررسی زیر تصویر گرافیکیتان را مورد بازرسی دقیق قرار میدهند:
- اینکه فایلهای تصویر گرافیکی چندلایه یا شفافیت نداشته باشند (توصیه: میتوان با بهرهگیری از فایل فرمت PDF 1.3 سازگار با نرمافزار Acrobat 4.0 از فایلهای لایهدار و شفاف اجتناب کرد).
- اینکه تصویر گرافیکیتان در اندازه صحیح تهیه شده باشد.
- اگر اندازه در فایلتان با آنچه که در سفارش درخواست کردهاید، تفاوت داشته باشد، واحد خدمات مشتریان ما فورا با شما تماس حاصل میکند، هرچند که ما خود قادر به تصحیح اندازهی آن هستیم.
- اینکه 2 میلیمتر لبهی حاشیه تصویر داشته باشد.
- در صورتی که لیفلت تاخورده (تا دروازهای ، تا نامهای ، تا z شکل، افقی یا عمودی) سفارش داده شده، اینکه نوع صحیح تا انتخاب شده باشد و اینکه طرح آن با موقعیت خط تا جفت و جور باشد.
- اینکه میان عناصر حروف/گرافیکی و حاشیه فضای کافی (حداقل 3 میلیمتر) وجود داشته باشد.
- اینکه تصویر گرافیکیتان در حالت رنگی CMYK باشد.
- در صورتی که فایلهای تصویر گرافیکیتان با فرمت CMYK ایجاد نشده باشد، واحد خدمات مشتریان ما با شما تماس حاصل میکند. در صورت درخواست، ما میتوانیم تصویر گرافیکی را به فرمت CMYK تبدیل کنیم، هرچند که در این صورت، امکان مغایرت رنگ نیز وجود دارد.
- اینکه رزولوشن تصویر کافی باشد. (حداقل dpi 300، برای پوسترها حداقل dpi 300، هنر خطی و تایپوگرافی dpi 1،200)
- اگر تصویر گرافیکیتان هر کدام از مشکلات اخیرالذکر را داشته باشند، خدمات مشتریان همچاپ فورا از طریق ایمیل با شما تماس حاصل خواهند کرد. لطفا دقت کنید که هیچ تبدیل و تنظیمی به صورت خودکار انجام نخواهد گرفت. بهعلاوه، توجه داشته باشید که ما صحت توالی صفحات تصویر گرافیکیتان را مورد بررسی قرار نخواهیم داد.
لطفا همیشه از تصویر و راهنمای گرافیکی ما برای بستن طرح های اختصاصی خود استفاده کنید. شما میتوانید از الگوهای (Templates) چاپ همچاپ (خام) برای طراحی اختصاصی خود و هم برای طرحهای بسته شده استفاده نمایید.
هنگام کار با الگوها لطفا موارد زیر را در نظر داشته باشید:
- به منظور اطمینان از اینکه بسته طرح و فایل شخصیتان به بهترین وجه چاپ و صحافی شود، شما همیشه باید از دستورعمل های پروژه های چاپی استفاده کنید.
- در نرمافزار طراحی خود فایل EPS یا PDF (خط برش) باز کنید.
- خط برش (Dieline) قبلا با رنگ خاصی ایجاد شده و روی متن چاپی آماده چاپ است. لطفا این تنظیمات را نگه دارید و آن را دستکاری نکنید.
- این سند (Document) با فرمتی باز از محصولتان به همراه 3 میلیمتر لبهی حاشیه تصویر از هر طرف ایجاد میشود.
- هنگام ایجاد دادههای چاپیتان، قسمتهای سایهدار الگو باید بدون رنگ باقی بمانند (برچسبها).
- فایل چاپیتان را با فرمت PDF ذخیره کنید.
- اگر میخواهید که فایل چاپیتان را با فرمت پیکسلی (TIFF, JPEG) ذخیره کنید، خط برش (Dieline) را باید از فایل چاپیتان بردارید، چراکه در غیر این صورت، آن هم چاپ میشود. ما اینجا فایل های Vectors را به عنوان راه چاره پیشنهاد میکنیم.
شما از لینک الگوهای چاپی استاندارد میتوانید الگوهای همچاپ و از لینک دستورعمل های پروژه های چاپی الگوهای طراحی ما را مشاهده کنید.
بررسی استاندارد تصویر گرافیکی ما همیشه بر سفارشات مشتریان اعمال میشود و موارد زیر را مورد بررسی قرار میدهد:
اینکه تصویر گرافیکی ارسالیتان به صورت فایل بسته و با فرمت صحیح باشد PDF)، JPG، TIFF، EPS و(PS .
اگر تصویر گرافیکیتان هر کدام از مشکلات اخیرالذکر را داشته باشند، خدمات مشتریان ما فورا از طریق ایمیل با شما تماس حاصل خواهد کرد. لطفا دقت کنید که تبدیل اندازه و حالت رنگ به صورت خودکار پردازش خواهد شد و اطلاعاتی در این موارد به شما داده نمیشود. بهعلاوه، ما صحت توالی صفحات تصویر گرافیکیتان را مورد بررسی قرار نخواهیم داد.
اگر مطمئن نیستید که تصویر گرافیکیتان همهی استلزامات موردنیاز ما را دارا نیست یا در مورد کیفیت عالی محصول خود شک و تردیدی دارید، پس بهترست که از خدمت بررسی ممتاز تصویر گرافیکی ما استفاده کنید. با پرداخت هزینهی اندکی ، کارکنان حرفهای پیش از چاپ به بررسی فایلهای تصویر گرافیکی شما میپردازند و علاوه بر بررسی استاندارد، با استفاده از ماخذ معتبری چون فهرست موارد مورد بررسی زیر تصویر گرافیکیتان را مورد بازرسی دقیق قرار میدهند:
اگر تصویر گرافیکیتان هر کدام از مشکلات اخیرالذکر را داشته باشند، خدمات مشتریان ما فورا از طریق ایمیل با شما تماس حاصل خواهد کرد. لطفا دقت کنید که هیچ تبدیل و تنظیمی به صورت خودکار انجام نخواهد گرفت. بهعلاوه، توجه داشته باشید که ما صحت توالی صفحات تصویر گرافیکیتان را مورد بررسی قرار نخواهیم داد.
• همچاپ دامنهی وسیعی از کاغذهای مختلف را با کیفیت عالی برای شما فراهم کرده است. در ادامه، شما میتوانید مروری بر کاغذهای ما و مهمترین خصوصیات آنها داشته باشید. شما میتوانید از طریق لینک سفارش کاتالوگ نمونه محصولات همچاپ (رایگان) نمونه بستههای چاپی را به صورت رایگان سفارش دهید.
* کاغذ 80 گرمی تحریر الوان (زرد، سبز، آبی)
* کاغذ 115 گرم تا 400 گرم گلاسه
* کاغذ گلاسه مات و گلاسه براق
* کاغذ گلاسه بهمراه روکش سلفون مات، سلفون براق و سلفون مخملی
* کاغذ تحریر از گرم 80 تا 300
* مقوای ایندلبورد
* مقوای پشت طوسی
* کاغذ گلاسه بهمراه روکش یو. وی مات و یا روکش یو. وی براق
* کاغذ گلاسه بهمراه روکش موضعی براق سه بعدی ( برجسته )
* کاغذ گلاسه بهمراه خدمات تکمیلی کوب (طلا، نقره و ...)
* کاغذ تحریر بهمراه خدمات تکمیلی کوب (طلا، نقره و ...)
* کاغذ تحریر و گلاسه بهمراه خدمات نری – مادگی
پرچم های تبلیغاتی همچاپ
پرچم های تبلیغاتی بزرگ محصول جدید همچاپ بوده که محصول کامل و بی نقصی به شمار می رود. پرچم های تبلیغاتی بزرگ بهترین وسیله و ابزار تبلیغاتی به شمار می روند. این نوع پرچم ها از بهترین مواد ساخته شده و با بهترین روش ها پرداخت می شوند و به همین دلیل بادوام هستند.
با پرچم های تبلیغاتی همچاپ می توانید کالاها و خدمات خود را به گونه ای تبلیغ کنید که جلب توجه کند. این نوع پرچم ها در هر اندازه ای چاپ می شوند.
متریال های تبلیغاتی کارتن پلاست
در اصطلاح به ورقه های پلاستیکی که از مواد و متریال اولیه PP (پلی پروپیلن) تشکیل یافته و غیرقابل تجزیه در محیط زیست می باشند، کارتن پلاست می گویند. کارتن پلاست ها فقط قابل بازیافت و استفاده مجدد در همین صنعت می باشند.
کارتن پلاست ها معمولا به روش اکستروژن تولید می شوند که دارای دو ورقه مسطح خارجی بنام (فیلم) و ورقه میانی بنام (فلوت) می باشند که در نهایت به یکدیگر متصل می شوند.
کارتن پلاست از چه متریالی تولید می شود؟
کارتن پلاست ها از مواد اولیه پلی پروپیلن و به روش اکستروژن تولید می شوند، معمولا کارتن پلاست ها از دو ورقه مسطح خارجی تشکیل شده اند که توسط یک ورقه میانی به یکدیگر متصل می شوند.
تابلوهای تبلیغاتی دیجیتال همچاپ
با تابلوهای تبلیغاتی دیجیتالی همچاپ پیام تبلیغاتی شما به بهترین وجهی تبلیغ می شود. استفاده از رنگ های شاد و نورهای درخشان باعث می شود که بتوانید هم در فضاهای مسقف و هم غیرمسقف به بهترین روش تبلیغ کنید.تیم طراحی همچاپ می تواند در کوتاهترین زمان ممکن تابلوهای دیجیتال شما را طراحی و تولید کند، بخش پشتیبانی 24 ساعته به تمامی سوالات شما پاسخگو بوده و مشکلات شما را در زمینه چاپ برطرف خواهد کرد.
تابلوهای تبلیغاتی دیجیتال،شیوه جدید و مدرن تبلیغاتی
دیگر دوران تبلیغات سنتی به سرآمده، چراکه شب هنگام این نوع تبلیغات کارایی زیادی ندارند. تابلوهای دیجیتال بخاطر اینکه شب هنگام نیز می درخشند بیشتر جلب توجه می کنند. این چنین روش تبلیغاتی برای محیط های مسقف و غیرمسقف نیز مناسب بوده و در این محیط ها نیز می توان به چنین روش تبلیغاتی متوسل شد. در صورتی که مطلب تبلیغاتی خود را در اندازه و در مکان مناسبی قرار دهیم،در این صورت مشتریان تحت تاثیر ان قرار خواهند گرفت. همچاپ در این زمینه نیز مشاوره هایی را ارائه می دهد و می توانید از تابلوهای دیجیتال این شرکت نیز بهره مند شده و این بار مشتریان خود را بیش از پیش متعجب کرده و آنها را تحت تاثیر قرار دهید.
کانترها و یا پیشخوان های نمایشگاهی همچاپ
این محصول تبلیغاتی و نمایشگاهی در دو نوع تولید و عرضه می شود. در نوع اول طرفین کانتر (پیشخوان) با متریال چاپی پوشانده شده و در بالا و عقب آن چوب کار گذاشته شده است.
نوع دوم با پی وی سی تولید شده و منحنی شکل است و خیلی سریع می توان انرا در هرجایی برپا کرد.
کانترهای نمایشگاهی و یا پیشخوان های نمایشگاهی از نظر متخصصین بازاریابی محصولی است که می توان در هر جایی استفاده کرد. با این چنین محصولی می توانید خیلی سریع با مشتریان خود تماس برقرار کرده و کلیه اطلاعات لازم را به مشتریان خود ارائه کنید، همه مشاغل با این چنین محصولی بهتر می توانند خود را معرفی کنند. کانترهای نمایشگاهی و یا پیشخوان ها بهترین وسیله برای تبلیغ کالاها و خدمات شماست.
نتیجه می گیریم که کانترها و پیشخوان نمایشگاهی باید بهترین کیفیت را داشته باشند و با بهترین مواد اولیه ساخته شوند، البته در عین داشتن این چنین خصوصیاتی باید سبک بوده و براحتی حمل شوند. کانترها و یا پیشخوان های نمایشگاهی همچاپ از بهترین مواد اولیه ساخته شده و به نحو منحصربفردی چاپ و تولید می شوند. می توانید متناسب با تبلیغات خود بهترین نوع کانتر و یا پیشخوان نمایشگاهی را انتخاب کرده و سفارش بدهید.
پاپ آپ های نمایشگاهی منحصربفرد همچاپ
پاپ آپ های نمایشگاهی همچاپ به نحوی ساخته شده اند که جلب توجه می کنند.این پاپ آپ ها به صورت مسطح و یا منحنی ساخته می شوند. این پاپ آپ ها در دو اندازه های متفاوت ساخته شده و در مدت 10 ـ 15 دقیقه برپا می شوند. با پاپ آپ نمایشگاهی همچاپ موفقیت های بزرگی را کسب خواهید کرد.
پاپ آپ های نمایشگاهی یکی از بهترین ابزارها برای کارهای تبلیغاتی شماست. علاوه بر کانترهای نمایشگاهی و رول آپ ها ،می توانید پاپ آپ نمایشگاهی سیار همچاپ را نیز خریداری کنید که به آسانی حمل و برپا می شوند. با پاپ آپ نمایشگاهی می توانید نمایشگاه های خود را باشکوه برگزاری کرده و بازدیدکنندگان بیشتری به طور یقین به کالاها و خدمات شما توجه خواهند کرد. تصویر متریال های چاپی با چاپ دیجیتالی و با رنگ های زنده و شاد بسیار تاثیرگذار هستند. همچاپ به عنوان شرکت تبلیغاتی، متناسب با نحوه تبلیغات کلیه مشاوره های لازم را ارائه می دهد.
استیکرهای همچاپ
این نوع تبلیغات پشت چسبدار بوده و به هر پنجره ای می چسبند. پیام های تبلیغاتی شما بدین وسیله به بهترین نحو به مشتریان منتقل می شود. همچاپ بهترین استیکرهای پشت چسبدار پنجره ای را ارائه می کند و این نوع تبلیغات را به بهترین وجهی به انجام می رساند.
رول آپ های همچاپ
این نوع استندها (رول آپ) برای معرفی کالاها و خدمات به کار می رود. بنرهای رولی را در انواع و اقسام مختلف تهیه و تولید می کنیم، این استندها در حالت چهار رنگ چاپ و پردازش می شوند. استندهای رول آپ، کالای تبلیغی کاملی است و در یک کلام همچاپ این نوع رول آپ ها را با بهترین مواد اولیه تولید و کیفیت آنها را در تمامی مراحل کنترل می کند.
بنرها و فلکس های تبلیغاتی همچاپ
بنرها و فلکسی های تبلیغاتی برزنتی را برای هر نوع مراسمی تهیه و تولید می کنیم. می توانید متناسب با مراسم خود این بنرها و فلکسی ها را به صورت آنلاین سفارش دهید. این نوع متریال های تبلیغاتی (بنرها و فلکسی ها) در انواع فرمت ها تهیه و تولید می شوند و بوسیله دوخت، حلقه، قلاب و پانچ به دیوار یا هر مکان دیگری نصب می شوند.
باید توجه داشته باشید که متریال تبلیغاتی فلکسی عموما و بیشتر برای تابلوهای تبلیغاتی سردر فروشگاهها کاربرد دارد. متریال فلکسی دارای قابلیت ترنسپرنت و یا شفافیت بوده که نور را از منبع پشت خود به فضای بیرون منعکس می نماید.
توجه: در مدت 2 روز کاری می توانیم سفارش شما را تولید و عرضه کنیم.
استندهای ایکس و ال همچاپ
می توانید با کمترین هزینه استندهای ایکس و ال را سفارش دهید. این نوع بنرها برای فضاهای مسقف به کار می روند. براحتی برپاداشته شده و می توان آنها را به آسانی جمع و جور کرد.
با استند ایکس و ال می توانید بر مشتریان خود بیشترین تاثیر را بگذارید.
در سالن های نمایشگاهی کالاها و خدمات خود را باید به گونه ای تبلیغ کنیم که جلب توجه کند. با استندهای ایکس می توانید کالاها و خدمات را تبلیغ کنید و البته لازم است که استندها را به گونه ای جانمایی کنید که توجه مردم را بیشتر جلب کند. استندهای ال در مقایسه با استندهای رول آپ، سبک تر بوده و در این نوع استندها می توان به راحتی محتوای گرافیکی آن را دوباره چاپ و تعویض نمود. این نوع استندها براحتی حمل می شوند و در هر محل جدیدی هم می توان آنها را براحتی برپا کرد. این نوع بنرها برروی برزنت پی وی سی یا پلی استر چاپ می شوند و به همین خاطر تصویر چاپ شده برروی آنها باکیفیت بوده و بهتر دیده خواهد شد.
• بله، شما میتوانید رنگهای نقطهای HKS یا Pantone را تقریبا برای همهی محصولات چاپی سفارش بدهید. تنها کافیست که رنگ موردنظر خود را در بخش برآورد فضای مشتریان انتخاب کنید. شما میتوانید از میان 99 رنگ نقطهای HKS یا 1،728 رنگ نقطهای مختلف Pantone رنگهای موردنظرتان را انتخاب کنید.
• ما این امکان را داریم که رنگهای انتخابی را در تصویر گرافیکیتان شناسایی کنیم. لطفا کانال رنگی رنگ نقطهای خود را با شمارهی صحیح در تصویر گرافیکیتان نامگذاری کنید.
"خط تا" یکی از امکانات بهسازی دیگری است که به منظور ارتقای کیفیت محصولتان مورد استفاده قرار میگیرد. مخصوصا در کاغذهای با گرماژ بالاتر و همچنین در کاربردهایی مانند رنگ جلد، امکان "خط تا" را باید به منظور جلوگیری از چینخوردگی و نتیجتا تراشه شدن رنگها بکار گرفت. در صورتی که محصول چاپیتان با تا و هر کدام از انواع کاغذها با گرماژ 160 به بالا سفارش داده شده باشد، امکان "خط تا" به صورت خودکار اجرا میشود.
صحافی بسته به نوع فرمت انتخابی دارد. اگر فرمت عمودی را انتخاب کنید، ما از طرف بلند بروشور را جلد خواهیم کرد؛ اگر فرمت افقی را برگزینید، ما از طرف کوتاه آن را جلدسازی خواهیم کرد.
لطفا تصویر گرافیکی را برای طرفهای جلد به صورت طرفهای متوالی و منفرد در یک فایل فراهم کنید که شروع با طرف چپ (طرف 1) و پایان با طرف راست باشد.
لطفا تصویر گرافیکی جلد را در یک فایل قرار دهید که شامل دو طرف جلد (درون و بیرون جلد) باشد. اطمینان کسب کنید که پهنای عطف مربوطه را هم در این فایل بگنجانید. مقدار مقتضی ضخامت عطف را در راهنمای تصویر گرافیکی با لینک دستور عمل های پروژه های چاپی مشاهده کنید.
طرف 1: روی جلد (C1) + عطف خارجی + پشت جلد (C4)
طرف 2: درون روی جلد (C2) + عطف داخلی + درون پشت جلد (C3)
بهمنظور تسهیل ورق زدن صفحات بروشورتان با صحافی چسب گرم، صفحات جلد با خط تای 7 میلیمتری دورتر از عطف تولید خواهد شد (جاناخنی). بنابراین، مندرجات (متون و عناصر مهم طراحی) را باید حداقل 10 میلیمتر دورتر از عطف قرار دهید و از تصاویری که با صفحات همپوشانی پیدا میکنند، استفاده نکنید.
حروف اختصاری PUR مخفف چسب پلییورتن است که در صحافی مورد استفادهی قرار میگیرد.
با بکارگیری لایهی بسیار نازکی از این چسب، صفحات به راحتی از وسط باز میشوند. این چسب صحافی برای بروشورها/کاتالوگها یا کتابهای راهنما که زیر فشار بالا تهیه میشوند، بکار گرفته میشود.
شما میتوانید از خدمات تکمیلی روکشUV و لمینت (یا همان روکش سلفون) ما استفاده کنید و آنها را با روکش براق یا مات روی محصولات چاپیتان بکار بگیرید. به منظور رسیدن به بهترین نتیجه در خدمات تکمیلی موردنظرتان، پیشنهاد میکنیم که از کاغذ متریال مات برای روکش UV مات یا از کاغذ متریال براق برای روکش UV براق انتخاب و استفاده کرده و مشاهده کنید.
در محصولات زیر میتوان از خدمات تکمیلی روکش UV یا روکش سلفون استفاده کرد:
تراکت، لیفلت تاخورده، کارت ویزیت، کارت پستال، کارت تبریک، پوسترهای تبلیغاتی، بروشور (جلد)، تقویم دیواری، تقویم جیبی، کارت هدیه، کارت ملاقات.
روکش UV نوعی جلا است و بصورت مایع است که هنگامی که در معرض نورUV قرار بگیرد، بلافاصله خود را گرفته و سفت میشود. حاصل کار روکشی خواهد بود که در برابر خراش و ساییدگی مقاوم بوده و کیفیت سخت و محکمی پیدا میکند و بسته به اینکه روکش، مات یا براق باشد، سطح آن در برابر فشار زیاد مقاوم بوده و محصول چاپیتان از نظر کیفیت نوری و بصری ارتقا پیدا میکند. سلفونکشی یکی از شیوههای خدمات تکمیلی با فویل فوقالعاده باریک است. این نوع سلفونکشی ضامن استحکام و محافظت محصول چاپیتان است و دوام و تاثیر رنگ را افزایش میدهد.
اگر خدمات تکمیلی یکرو (یک صفحه از هر برگه) را انتخاب کنید، طبق صفحه ای که انتخاب کرده اید، خدمات تکمیلی را خواهید داشت، لطفا به نام صحیح دادههای چاپیتان توجه داشته باشید. دادههای چاپیتان را در چندین سند (یک سند برای هر صفحه) بفرستید و لطفا هر سند را با نامهای صریح و بدون ابهام نامگذاری کنید؛ به عنوان مثال؛ "شماره کار، صفحهی 1، خدمات تکمیلی". اگر دادههای چاپیتان را در یک سند (یک سند برای همهی صفحات) ارسال کنید، پس توجه داشته باشید که صفحهی اول سند با روی صفحه و صفحهی دوم با پشت صفحه باید مطابق باشد.
لطفا دقت کنید که دفترچههای یادداشت و زیردستیهایی که رنگی سفارش داده میشوند، رنگهایی که در صفحهی طرف صحافی چسبی بکار گرفته میشوند، به خاطر استفاده از چسب در لبهها میتواند با اندکی تغییر رنگ مواجه شوند.
شما میتوانید برای دفترچههای یادداشت، بسته به اندازهشان بین 2 تا 4 پرفراژ در طرف چپ دفترچه انتخاب کنید. قطر سوراخها 6 میلیمتر است و فاصلهی هر سوراخ با دیگری هم 80 میلیمتر و فاصلهی آنها تا لبهی کاغذ هم 12 میلیمتر است (فواصل از مرکز سوراخ پرفراژ محاسبه میشود).
اگر میخواهید که دفترچههای یادداشت و زیردستیهای خانهخانهای (هاشوردار مربع) یا خطدار ایجاد کنید، میتوانید در بخش الگوهای چاپی استاندارد طرحهای حاضر و آمادهای را استفاده کنید و با لوگوی خود آنها را شخصیسازی کنید.
وبسایت hamchap.ir برای صحت عملکرد خود در همه مرورگرهای شناختهشده بهینهسازی شده است. اگر این وبسایت به خوبی کار نمیکند و یا آن را نمیتوانید مشاهده کنید، لطفا موارد زیر را بررسی کنید:
کوکیها غیرفعال هستند
جاوا اسکریپت غیرفعال است
پاپآپ بلاکر فعال است
پیشنهاد میکنیم که از مرورگرهای دانلود رایگان زیر استفاده کنید.
برای رایانههای PC:
• Mozilla Firefox
• Internet Explorer
• Google Chrome
• Opera
برای رایانههای MAC:
• Safari