021-88323299021-88323299
service[at]hamchap.ir
جستجو
جستجو

| وبلاگ | نمایش تمام مطالب


چاپ محتوای وب در خدمت صنایع بسته بندی
27 مرداد 1396

چاپ محتوای وب در خدمت صنایع بسته بندی

تحریریه همچاپ

صنایع بسته بندی بدون شک یکی از مهم ترین صنایع برای بسته بندی، روکش کردن، اشیاء و محصولات است ولی همه این موارد در طول زمان تغییر کرده اند. البته هدف از بسته بندی، بسته بندی محصول به گونه ای است که برند شما در بین بقیه برندها خاص و متمایز باشد. از آنجایی که در حال حاضر بسیاری از تولیدکنندگان کالا از مزایای بسته بندی منتفع می شوند این صنعت حالا نسبت به گذشته محتول شده مثلا در زمینه مواد غذایی، و لوازم آرایشی و دیگر کالاهای مصرفی به گونه ای متحول شده که عمر محصولات بهتر شده ، در مقابل اشعه خورشید محافظت می شوند، و خیلی راحت به بسیاری از مناطق کشور و دنیا حمل می شوند.

نکاتی راجع به نحوه طراحی حروف تصویری برای موبایل ها ـ بخش دوم
26 مرداد 1396

نکاتی راجع به نحوه طراحی حروف تصویری برای موبایل ها ـ بخش دوم

تحریریه همچاپ

فضا در طراحی حروف تصویری موبایلی از اهمیت خاصی برخوردار است. به همه عناصر طراحی توجه داشته باشید، کنتراست پایین باعث می شود تا این چنین عناصری بیشتر جلب توجه کنند، و در نهایت طرح شما جذاب خواهد بود و برجسته به نظر می رسند، در موبایل هایی با صفحات کوچک، فضای طراحی نیز کوچک بوده و کاربران در تشخیص عناصر طراحی دچار مشکل می شوند.

نکاتی راجع به نحوه طراحی حروف تصویری برای موبایل ها ـ بخش اول
25 مرداد 1396

نکاتی راجع به نحوه طراحی حروف تصویری برای موبایل ها ـ بخش اول

تحریریه همچاپ

صفحات نمایش موبایل ها بزرگ شده اند. ولی حروف و صفحات نمایش داده شده در پلت فرم موبایل ها ، کوچک باقی مانده اند. زمانی که شما می خواهید برای موبایل ها، حروف بزرگی را طراحی نمایید با چالش هایی مواجه خواهید شد. سوالی که در همان ابتدا با آن مواجه خواهید شد این است که چطور می توانید یک وب سایت رسپانسیو را برای موبایل طراحی کنید؟ مرحله اول این است که باید راجع به حروفی که می خواهید برای موبایل طراحی کنید مدت زمان زیادی بیندیشید، طوری که افرادی که با موبایل ،از وب سایت شما بازدید می کنند بتوانند خیلی راحت آنها را تشخیص دهند. حروفی که آنها را طراحی می کنید باید بالافاصله و بدون تامل و تردیدی قابل تشخیص باشند.

نکات برای افزایش جلب توجه چاپ آنلاین از سوی مشتریان
24 مرداد 1396

نکات برای افزایش جلب توجه چاپ آنلاین از سوی مشتریان

تحریریه همچاپ

همزمان با تغییر روش های خرید، شما هم باید به فکر راه اندازی یک فروشگاه آنلاین باشید. زمانی که بتوانید یک وب سایت چاپ آنلاین را راه اندازی کنید، تمامی مشتریان و کاربران شما می توانند 24 ساعته سفارشات خود را چاپ کرده و از چاپ محتوای وب نیز استفاده کنند، باید به همه مشتریان خود اطلاع دهید که وب سایت چاپ آنلاین را راه اندازی کرده اید. با ایمیل یا SMS به آنها اطلاع دهید. باید متناسب با کسب و کار خود با یکی از روش ها، با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید. در این مقاله نحوه راه اندازی وب سایت چاپ آنلاین را بررسی می کنیم.

نحوه طراحی تراکت های تبلیغاتی ـ بخش دوم
24 مرداد 1396

نحوه طراحی تراکت های تبلیغاتی ـ بخش دوم

تحریریه همچاپ

خوب می دانید که برای طراحی یک تراکت تبلیغاتی موثر، باید زمان بگذارید، هزینه کرده و هوشمندانه تلاش کنید. طراحی تراکت چندان هزینه ای ندارد و به آسانی می توانید تراکت را طراحی و چاپ کنید، هزینه های تبلیغاتی نسبت به زمان برتری دارد. هزینه تبلیغاتی برای بسیاری از مشاغل کوچک، سنگین است. پس به همین دلیل، تراکت خود را طوری طراحی کنید که دیگر مجبور نباشید دوباره کاری کنید و در این راستا از کلیه منابع خود به طور کامل استفاده کنید. در این مقاله نحوه طراحی تراکت را بررسی می کنیم، این موارد و نکات را بخاطر بسپارید.

نحوه طراحی تراکت های تبلیغاتی ـ بخش اول
23 مرداد 1396

نحوه طراحی تراکت های تبلیغاتی ـ بخش اول

تحریریه همچاپ

خوب می دانید که برای طراحی یک تراکت تبلیغاتی موثر، باید زمان بگذارید، هزینه کرده و هوشمندانه تلاش کنید. طراحی تراکت چندان هزینه ای ندارد و به آسانی می توانید تراکت را طراحی و چاپ کنید، هزینه های تبلیغاتی نسبت به زمان برتری دارد. هزینه تبلیغاتی برای بسیاری از مشاغل کوچک، سنگین است. پس به همین دلیل، تراکت خود را طوری طراحی کنید که دیگر مجبور نباشید دوباره کاری کنید و در این راستا از کلیه منابع خود به طور کامل استفاده کنید. در این مقاله نحوه طراحی تراکت را بررسی می کنیم، این موارد و نکات را بخاطر بسپارید.

افزایش فروش با ارزان فروشی ـ بخش دوم
23 مرداد 1396

افزایش فروش با ارزان فروشی ـ بخش دوم

تحریریه همچاپ

قیمت های پایین همیشه عده ای از مردم را راضی نگه می دارد و صد البته قیمت های بالا گاهی اوقات مردم را از خرید کالاها و خدمات باز می دارد. در این مقاله ارزان فروشی و گران فروشی را بررسی می کنیم. خوب می دانید که کیفیت کالاها تعیین کننده قیمت آنهاست، توجه داشته باشید که تنها عامل ارزان فروشی و گران فروشی کیفیت کالاها و خدماتی است که شما به مشتریان خود ارائه می کنید.

افزایش فروش با ارزان فروشی ـ بخش اول
22 مرداد 1396

افزایش فروش با ارزان فروشی ـ بخش اول

تحریریه همچاپ

قیمت های پایین همیشه عده ای از مردم را راضی نگه می دارد و صد البته قیمت های بالا گاهی اوقات مردم را از خرید کالاها و خدمات باز می دارد. در این مقاله ارزان فروشی و گران فروشی را بررسی می کنیم. خوب می دانید که کیفیت کالاها تعیین کننده قیمت آنهاست، توجه داشته باشید که تنها عامل ارزان فروشی و گران فروشی کیفیت کالاها و خدماتی است که شما به مشتریان خود ارائه می کنید.

تبلیغ چاپ آنلاین ـ بخش دوم
22 مرداد 1396

تبلیغ چاپ آنلاین ـ بخش دوم

تحریریه همچاپ

در مشاغل آنلاین،گفته می شود که به هرچی که فکر کنید همان اتفاق می افتد. ولی به مرور زمان این گفته تغییر کرده است. اگر الان آنرا ایجاد کنی، همان اتفاق می افتد.

تبلیغ چاپ آنلاین ـ بخش اول
21 مرداد 1396

تبلیغ چاپ آنلاین ـ بخش اول

تحریریه همچاپ

در مشاغل آنلاین،گفته می شود که به هرچی که فکر کنید همان اتفاق می افتد. ولی به مرور زمان این گفته تغییر کرده است. اگر الان آنرا ایجاد کنی، همان اتفاق می افتد.

به دنبال چه موضوعی هستید؟

اصول چاپ

پربازدیدترین مطالب


طلاکوب سرد یا طلاکوب گرم، کدام بهتر است!
2 آذر 1395

طلاکوب سرد یا طلاکوب گرم، کدام بهتر است!

تحریریه همچاپ
نصب پوستر بدون آسیب به دیوار یا پوستر!
6 بهمن 1395

نصب پوستر بدون آسیب به دیوار یا پوستر!

تحریریه همچاپ
نحوه طراحی مهر لاستیکی در نرم افزار فتوشاپ
1 آذر 1395

نحوه طراحی مهر لاستیکی در نرم افزار فتوشاپ

تحریریه همچاپ
از جوهر‌های چاپی بیشتر بدانیم!
2 آذر 1395

از جوهر‌های چاپی بیشتر بدانیم!

تحریریه همچاپ
طراحی تقویم جیبی
27 مهر 1395

طراحی تقویم جیبی

تحریریه همچاپ