021-88539477-9
service[at}hamchap.ir
همچاپ

| وبلاگ | نمایش تمام مطالب


چک لیست طراحی بنرهای وینیل ـ بخش اول
18 اسفند 1395

چک لیست طراحی بنرهای وینیل ـ بخش اول

تحریریه همچاپ

بنرهای وینیل و دیگر محصولات چاپی سایز بزرگ از جمله‌ی مهم‌ترین محصولات چاپی هستند. از آنها در موقعیت‌های گوناگون، از اعلام رویداد و آگهی‌های نمایشگاه‌های تجاری گرفته تا علائم محیطی موقتی فضاهای خارجی و پلاکاردهای تظاهرات‌ها و راهپیمایی‌ها نمایشی استفاده می‌کنیم. بنرهای وینیل چنان بادوام است که با استفاده از مرکب مقاوم در برابر اشعه فرابنفش خورشید و وینیل 450 گرمی می‌تواند در شرایط نامساعد فضاهای خارجی و زیر نور آفتاب ماه‌ها بدون کوچک‌ترین محوشدگی طرح دوام بیاورد و دوباره مورد استفاده قرار بگیرد.

دلایل سرمایه‌گذاری روی طرح‌های دایکات – بخش اول
18 اسفند 1395

دلایل سرمایه‌گذاری روی طرح‌های دایکات – بخش اول

تحریریه همچاپ

اغلب اوقات وقتی در مورد طراحی فکر می‌کنیم، در واقع رنگ و تصاویر روی صفحه‌ی نرم‌افزار گرافیکی و نه شکل‌ زمینه طرح را مد نظر قرار می‌دهیم. با طرح‌های منحصربه‌فرد دایکات می‌توانید شکل فیزیکی محصول تبلیغاتی چاپی خود را دست‌کاری کنید که فی‌النفسه به بخشی از طرح تبدیل می‌شود. ممکن است که شکل یکی از جنبه‌های بی‌اهمیت طرح نادیده انگاشته شوند، اما شکل‌های تک و خاص تبلیغات شما را متمایز و منحصربفرد می‌سازد و همیشه برای مخاطبان آشنا خواهد بود.

آشنایی با اصطلاحات طراحی و چاپ – انواع کاغذ، تک‌رنگ و دورنگ
18 اسفند 1395

آشنایی با اصطلاحات طراحی و چاپ – انواع کاغذ، تک‌رنگ و دورنگ

تحریریه همچاپ

الزامی وجود ندارد که طراحان متخصص چاپ باشند، ولی درک مبانی و آگاهی از زبان و اصطلاحات تخصصی چاپ می‌تواند در بلندمدت کمک بزرگی به آنها بدهد. مخصوصا اینکه آگاهی از دانش چاپی در طراحی و گرفتن خروجی هرچه بهتر محصولات اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد. به علاوه که شما می‌توانید با دانش چاپی خود به مشتریان، همکاران یا مدیران ارشد خود در مورد محصولات چاپی راهنمایی و مشورت بدهید و پاسخ پرسش‌های آنها را نیز بدهید. لازم است که به‌عنوان طراح، مبانی هر رسانه‌ای که در آن زمینه کار می‌کنید و طرح‌تان عرضه می‌شود، به خوبی بدانید.

وظایف و قابلیت‌های شغلی طراح گرافیک تبلیغات چاپی
17 اسفند 1395

وظایف و قابلیت‌های شغلی طراح گرافیک تبلیغات چاپی

تحریریه همچاپ

فرصت‌های شغلی جدید ترسناک و دلهره‌آور هستند، مخصوصا اگر هیچ اطلاعی از فرصت‌های شغلی که شاید برایتان پیش بیاید، نداشته باشید. قطعا اولین و مهمترین عامل در پیدا کردن شغل مناسب و رشد شغلی، داشتن پشتکار و خلاقیت است و باقی موارد فرع این دو عامل اساسی ترقی در مشاغل طراحی گرافیکی به حساب می آیند. هرچند که دوستان و اطرافیان شما بهترین منبع برای یافتن فرصت‌های جدید شغلی هستند، اما این امر به معنی بی توجهی به افزایش دانش طراحی و کسب معلومات در زمینه محصولات چاپی، تبلیغات و طراحی وب نیست.

فونت‌های با مصرف مرکب پایین
17 اسفند 1395

فونت‌های با مصرف مرکب پایین

تحریریه همچاپ

به عنوان طراح چاپی همیشه نمی‌توانید سفارش‌ها مشتریان را سازگار با محیط زیست انجام دهید، گاهی اوقات مشتریان‌تان طرحی را از شمال می‌خواهند که منابع بسیاری را استفاده می‌کند. ولی اگر می‌خواهید که طرح ساده‌ای را طراحی کنید بهترست که از فونت‌هایی استفاده کنید که مرکب کمتری را استفاده می‌کنند. به این ترتیب، می‌توانید حداقل تفاوت کوچکی را در مصرف مرکب و آلودگی کمتر محیط زیست ایجاد می‌کنند. کسانی که تفاوت‌های کوچکی را ایجاد می‌کنند، بیشتر به طرح‌های بزرگ‌تری کمک می‌کنند. اگر می‌خواهید که کاری را شروع کنید، در اینجا برخی از فونت‌های صرفه‌جویی کننده مرکب را فهرست کرده‌ایم که قطعا می‌تواند کمک خوبی در کاهش هزینه‌ها و حفظ محیط زیست خواهد داشت.

انواع هدایای رایج درون بسته‌بندی‌ها
17 اسفند 1395

انواع هدایای رایج درون بسته‌بندی‌ها

تحریریه همچاپ

هدایای درون بسته‌بندی‌ها رسانه‌ای مقرون بصرفه و جامعی برای ایجاد رابطه محکم با مشتریان شماست. چنین روابطی می‌تواند به افزایش فروش، میانگین میزان سفارش و سود شما کمک شایانی کند. در صورتی که این امر را هنگام ارسال هر بسته مدنظر داشته باشید، تجربه مشتری با برند شما همیشه در ذهنش ماندگار خواهد شد. در روزهای پایانی سال و فزونی خریدهای عید کسب و کارهای مختلف می‌توانند با قرار دادن هدایایی درون بسته‌بندی‌ها مانند تخفیفها، اشانتیون‌ها و دیگر کادوهای خلاقانه به نوعی تجربه‌ی بیادماندنی برای مشتریان هنگام باز کردن پاکت یا جعبه‌ی خریدشان ایجاد کنند و به این ترتیب، خود را در دل مشتریان جا کنند و ارتباط عاطفی و وفادارانه با آنها برقرار کنند.

دلایل سرمایه‌گذاری روی تبلیغات کاتالوگی
17 اسفند 1395

دلایل سرمایه‌گذاری روی تبلیغات کاتالوگی

تحریریه همچاپ

محصولات تبلیغاتی چاپی اندکی می‌توانند جامعیت و کارامدی کاتالوگ‌های تبلیغاتی را ارائه دهند. در حالیکه کاتالوگ‌های برای نمایش هزینه‌های محصولات و خدمات فوق‌العاده کارامد به شمار می‌روند ولی کارایی آنها خیلی فراتر از این کارکردهای اولیه‌ است. کمپین‌های تبلیغاتی کاتالوگی برای ارائه اطلاعات و همچنین برای ایجاد روابط قوی با مشتریان در زمینه‌های بسیار متنوعی ایده‌آل هستند. در ادامه چند نکته‌ی مهم در رابطه با کارکردها و توانایی‌ کاتالوگ‌ها ارائه شده است که به فهم عمیق‌تر پتانسیل بالای این محصولات تبلیغاتی کارامد کمک شایانی می‌کنند.

آخرین مهلت ارسال سفارشات سال 95 تا 20 اسفند
16 اسفند 1395

آخرین مهلت ارسال سفارشات سال 95 تا 20 اسفند

تحریریه همچاپ

دیگر چیزی به پایان سال 95 نمانده است و به همین خاطر، همچاپ به منظور نهایی کردن سفارشات مشتریان، کنترل نهایی فایل چاپی، تولید چاپی سفارشات و ارسال آنها به مشتریان قبل از پایان سال، تصمیم گرفته است که مهلت زمانی مشخصی برای ارسال سفارشات و جشنواره هفته‌ی نارنجی خود تعیین کند که نتیجتا، روز جمعه 20 اسفند به عنوان مهلت نهایی کاربران و مشتریان عزیز مشخص شده است. در صورتی که کاربران گرامی فایل چاپی خود را به وبسایت ارسال نمایند، فرایند بررسی و نهایی شدن سفارش آنها به 5 فروردین موکول خواهد شد.

هشتمین هفته‌ی نارنجی همچاپ: فاکتور اَلوان 70 گرمی A4
16 اسفند 1395

هشتمین هفته‌ی نارنجی همچاپ: فاکتور اَلوان 70 گرمی A4

تحریریه همچاپ

با آغاز نیمه‌ی دوم اسفند همچاپ نیز وارد هشتمین هفته‌ی نارنجی و آخرین هفته‌ی نارنجی سال 95 خود شد. اما هشتمین هفته‌ی نارنجی همچنین آخرین هفته‌ی نارنجی سال 95 نیز محسوب میشود و همچاپ نیز همزمان با پایان این هفته نارنجی در 20 اسفند، فرایند سفارش‌گیری آنلاین خود را از طریق وبسایتش تا پنجم فروردین متوقف خواهد کرد تا در فاصله 10 روزه تا پایان سال فعالیتهای خود را به تولید سفارشات دریافتی و ارسال آنها به مشتریان متمرکز کند. از همین رو، اگر برای سال آتی کسب و کار خود به فاکتور نیاز دارید بهترست حداکثر در پنج روز باقیمانده در قرعه‌کشی دریافت تخفیف 15 تا 99 درصدی هفته‌ی نارنجی شرکت کنید و فاکتور خود را بعد از دریافت تخفیف سفارش دهید تا نهایتا سفارش خود را قبل از شروع سال 96 با کیفیت چاپ ممتاز و قیمت بسیار مقرون در آدرس موردنظر خود دریافت نمایید.

تأثیر گزینش فونت در صرفه‌جویی در مصرف مرکب
15 اسفند 1395

تأثیر گزینش فونت در صرفه‌جویی در مصرف مرکب

تحریریه همچاپ

ایده یک پسربچه 14 ساله‌ در صفحه اول اکثر نشریات سر و صدای بسیاری به پا کرد چراکه اظهار کرده بود اگر دولت برای تولید محصولات چاپی خود از فونت Garamond استفاده کند می‌تواند هرساله چندین میلیون دلار صرفه‌جویی کند. با اینکه این ادعا کاملا دقیق هم نبود ولی باعث شد که به موضوعی بیشتر توجه کنیم. موضوعی که اغلب نادیده انگاشته شده است، این واقعیت است که برخی فونت‌های نسبت به برخی دیگر مرکب بیشتری مصرف می‌کنند که البته این یعنی آسیب بیشتر به محیط زیست محسوب می‌شود. اگر نسبت به ایجاد ضایعات غیرضروری نگرانید، باید از رویه‌های کاری سازگار با محیط‌زیست استفاده می‌کنید، باید از فونت‌هایی در ابتدای پروژه خود استفاده کنید که باعث می‌شود تا محصول نهایی شما کمتر برای محیط‌ زیست آسیب‌آفرین باشد و در نهایت از مرکب کمتری هم استفاده کنید.



به دنبال چه موضوعی هستید؟

اصول چاپ

پربازدیدترین مطالب


نصب پوستر بدون آسیب به دیوار یا پوستر!
6 بهمن 1395

نصب پوستر بدون آسیب به دیوار یا پوستر!

تحریریه همچاپ
طلاکوب سرد یا طلاکوب گرم، کدام بهتر است!
2 آذر 1395

طلاکوب سرد یا طلاکوب گرم، کدام بهتر است!

تحریریه همچاپ
نحوه طراحی مهر لاستیکی در نرم افزار فتوشاپ
1 آذر 1395

نحوه طراحی مهر لاستیکی در نرم افزار فتوشاپ

تحریریه همچاپ
از جوهر‌های چاپی بیشتر بدانیم!
2 آذر 1395

از جوهر‌های چاپی بیشتر بدانیم!

تحریریه همچاپ
طراحی تقویم جیبی
27 مهر 1395

طراحی تقویم جیبی

تحریریه همچاپ
enamad
کانال تلگرام همچاپ
Hamchap.ir
Hamchap.ir