021-88323299021-88323299
service@hamchap.irservice@hamchap.ir

| وبلاگ | نمایش تمام مطالب


آناتومی خبرنامه‌ها
10 آذر 1395

آناتومی خبرنامه‌ها

تحریریه همچاپ

افرادی که در فهرست پستی شما وجود دارند، داوطلبانه علاقه‌مند اطلاع‌رسانی از شما هستند و احتمالا گروهی از آنها قبلا علاقه‌ی خود را نسبت به کسب‌و‌کار و حرف‌های‌تان به نحوی ابراز کرده‌اند. حالا شما موظف هستید که از خبرنامه‌های خود برای جلب توجه و حفظ علاقه‌مندی آنها نهایت استفاده را ببرید. ارسال منظم خبرنامه‌ها نه تنها نام شما را همیشه به ذهن افراد وارد می‌کند، بلکه نسبت به شما و کسب‌و‌کارتان علاقه ایجاد می‌کند. با استفاده از محتوای جذاب و مفید از خود و دیگران می‌توانید خود را به عنوان متخصص و کارشناس حوزه‌ی فعالیت خود معرفی کنید که قادرست منبعی ارزشمند از اطلاعات و پاسخ‌ها را به مخاطبان عرضه کند.

معرفی و بررسی چهار خبرنامه‌ی موفق
10 آذر 1395

معرفی و بررسی چهار خبرنامه‌ی موفق

تحریریه همچاپ

تهیه‌ی خبرنامه‌ی تاثیرگذار و حرفه‌ای فقط در امر تدارک محتوای مناسب محدود نمی‌شود و از گزینش تیترها گرفته تا صفحه‌بندی خبرنامه، هر بخشی می‌تواند در جایگاه خود روی مخاطب اثری بگذارد و در افراد جذابیتی نسبت به فعالیت‌های شرکت‌ و حرف‌های‌تان ایجاد نماید. شاید بتوانید محتوای فوق‌العاده‌ای برای خبرنامه‌ی خود تهیه کنید، ولی اگر همان‌ طور که متداول است، مخاطب نگاهی سرسری و سریع به خبرنامه‌تان بیاندازد، چیز چشمگیر و جذابی پیدا نکند، تمام تلاش‌های‌تان باد هوا خواهد شد. اگر نگاهی به خبرنامه‌های موفق و نتیجه‌بخش بیاندازید، می‌توانید نکات بسیار ارزشمندی در مورد تهیه خبرنامه‌ی خوب از آنها بیرون بکشید. به همین دلیل، چند نمونه از بهترین و موثرترین خبرنامه‌ها را همراه با دلایل نقاط قوت‌ آنها آماده کرده‌ایم که نتیجه‌ی سال‌ها تجربه‌ها تهیه‌کنندگان آنهاست.

فواید و روش‌های موثر تبلیغات در مجلات
10 آذر 1395

فواید و روش‌های موثر تبلیغات در مجلات

تحریریه همچاپ

به خاطر اینکه دنیای آنلاین با سرعت فزاینده‌ای در تمام سطوح زندگی انسان رسوخ می‌کند، مدیران تبلیغات و بازاریابی معمولا روش‌های نتیجه‌بخش و سودمند تبلیغات کلاسیک را مانند تبلیغ در مجلات را نادیده می‌انگارند. هرچند که انتشارات آنلاین جایگاه خود را دارند، ولی چاپ هنوز هم رسانه‌ای عالی و تاثیرگذار است و به همین خاطر هم هنوز مجلات بسیاری را روی کیوسک‌ها روزنامه‌فروشی می‌بینیم که تبلیغات هم بخشی از آنها را تشکیل می‌دهد.

افشای عقاید کاذب رایج راجع کاغذ
9 آذر 1395

افشای عقاید کاذب رایج راجع کاغذ

تحریریه همچاپ

عقاید کاذب بسیاری راجع موضوعات مختلفی به صورت شایعه میان مردم رسوخ می‌کند و چنان رایج می‌شود که تصحیح آنها گاهی اوقات محال می‌شود. یکی از موضوعاتی که عقاید کاذب بسیار رایجی حول اذهان افراد را به شکل منفی جهت می‌دهد، به موضوع کاغذ و استفاده از آنها برمی‌گردد. هرچند که اغلب اوقات عقاید کاذب راجع کاغذ با نیت خوب و در راستای محافظت از محیط زیست بیان می‌شوند، ولی حقیقت ماجرا این است که این عقاید اصلا صحت ندارند، چه برسد به اینکه تاثیری بر محیط زیست داشته باشند!

افشاگری عقاید کاذب راجع چاپ دیجیتال
9 آذر 1395

افشاگری عقاید کاذب راجع چاپ دیجیتال

تحریریه همچاپ

تعدادی از عقاید رایج غلط و نادرست در مورد چاپ دیجیتال وجود دارد که مانند صدها نمونه از عقاید کاذب چنان گسترده می‌شوند که اصلاح بعضی از آنها تقریبا غیرممکن می‌شود؛ مانند این عقیده کاذب که سفارت‌خانه‌ها در کشور دیگر جزء خاک کشور سفارت‌خانه‌ها محسوب می‌شوند! در راستای تصحیح عقاید رایج نادرست، در این مقاله به افشاگری در مورد تعدادی از مهم‌ترین عقاید کاذب راجع چاپ دیجیتال پرداخته‌ایم.

 گزینش کاغذ مناسب برای چاپ تبلیغات
9 آذر 1395

گزینش کاغذ مناسب برای چاپ تبلیغات

تحریریه همچاپ

گزینش کاغذ مناسب برای چاپ محصولات تبلیغاتی می‌تواند به امری چالش‌برانگیز و دغدغه‌آفرین تبدیل شود چراکه گزینه‌های بسیار متعددی برای مشتریان و کسب‌و‌کارها وجود دارد که هر کدام متناسب به خصوصیات خود می‌توانند بر تجربه‌ی مشتریان تاثیر خود را بگذارند. گزینش کاغذ مناسب برای خانواده‌ی محصولات چاپی کسب‌و‌کار خاصی اهمیت بسزایی دارد. چاپ تاثیرگذار است و انتخاب کاغذ می‌تواند انتقال پیام شما را ارتقا (یا حتی تضعیف) نماید. به‌منظور گزینش کاغذ مناسب برای کسب‌و‌کار خود حتما هفت عامل تاثیرگذار هدف تبلیغات، دوام کاغذ، نوع خدمات تکمیلی، رنگ، شفافیت و درخشش را باید درنظر داشته باشید تا با اطمینان سفارش چاپ خود را بدهید.

پنج فرمان چاپ بنرهای وینیل
9 آذر 1395

پنج فرمان چاپ بنرهای وینیل

تحریریه همچاپ

وقتی که موضوع سر چاپ محصولات تبلیغاتی است، بنرهای وینیل یکی از بهترین سرمایه‌گذاری‌ها بشمار می‌روند، چراکه دوام و ماندگاری بالایی دارند و همچنین کیفیت و اثرگذاری آنها منحصربفرد است. اگر بنرها به‌خوبی طراحی شده باشند، آنها را می‌توان در رویدادها و مواقع مختلف استفاده و دوباره استفاده کرد. به منظور اینکه بنرهای با قابلیت استفاده چندباره داشته باشیم، باید از چند نکته‌ی مهم پیروی کنیم که به خاطر میزان تاثیرگذاری آنها بر ارزش افزوده‌ی بنرها، ما آنها را تحت عنوان پنج فرمان چاپ بنرهای وینیل مطرح می‌کنیم.

دلایل تاثیرگذاری خبرنامه‌ها
9 آذر 1395

دلایل تاثیرگذاری خبرنامه‌ها

تحریریه همچاپ

خبرنامه نوعی رسانه‌ی مقرون بصرفه برای ایجاد ارتباط با مخاطبان و حفظ تماس دائمی با مشتریان و مشتریان بالقوه است. در سال 2013 تحقیقی در حوزه‌ی مخاطبان تبلیغات محتوایی شرکت با شرکت (B2B) صورت گرفت که نتایج آن نشان می‌دادند که 78 درصد مخاطبان شرکت‌کننده در این نظرسنجی از خبرنامه‌ استفاده می‌کنند. همچنین پرسشی از مخاطبان مطرح شد که از میان رسانه‌های موجود کدام را ترجیح می‌دهند که نتایج حاکی از تمایل 90 درصد مخاطبان به دریافت خبرنامه‌های حاوی آخرین اطلاعات بود و تنها 10 درصد به رسانه‌های اجتماعی گرایش نشان دادند. خبرنامه‌ها توانایی قدرتمندی در ایجاد و حفظ روابط دارند. آنها می‌توانند مشتریان را آموزش دهند، کسب‌وکارها را در حوزه‌ی صنعت خود پیشگام کنند و با ارائه اطلاعات مرجع مخاطبان را به سوی تبلیغات شفاهی سوق دهند.

قالب بروشور تاشو کتابی شکلاتی
9 آذر 1395

قالب بروشور تاشو کتابی شکلاتی

تحریریه همچاپ

آگهی تاشو به صورت بخش اصلی چاپ مدنظر گرفته می‌شود. ولی چرا آگهی غیرمعمول و منحصربفردی را خلق نمی‌کنید؟ شاید بهتر باشد برای خلق آگهی خاص خود طرح خلاقانه ای داشته باشید. به همین دلیل آنرا امروز آموزش می‌دهیم. آگهی تاشو کتابی را با کمک نرم افزارهای ایلوستریتور و فتوشاپ به کلوچه خوشمزه‌ای تبدیل کنید. قالب بروشور تاشو شکلاتی خود را خلق کنید. هر آنچه را که دوست دارید را انجام دهید و آگهی تاشوی منحصربفرد خود را بسازید.

برچسب، وسیله تبلیغاتی که کار شما را متحول می کند
8 آذر 1395

برچسب، وسیله تبلیغاتی که کار شما را متحول می کند

تحریریه همچاپ

حالا، درمجموعه مقالات جدیدی درباره نکات طراحی صحبت خواهیم کرد و چگونه با مشتریان بهتر از گذشته رابطه برقرار کنید. در این مجموعه مقالات، محصولات جدیدی مثل تراکت، کارت ویزیت، تقویم، کتاب با جلد گالینگور و دیگر محصولات چاپی را معرفی می‌کنیم. با برچسب می‌توانید به طور موثر و منطقی، کسب و کار یا شرکت خود را معرفی و تبلیغ کنید و بدین ترتیب مردم برند شما را خواهند شناخت. همچنین می توانید با این روش و با ابزارهای برندسازی، ایمیل مارکتینگ و مباحثی که از قبل درباره آنها تصمیم گیری و برنامه ریزی داشته اید، بیشتر به رونق کسب و کار خود فکر کنید.

به دنبال چه موضوعی هستید؟

اصول چاپ

پربازدیدترین مطالب


در جستجوی خدمات جامع طراحی، چاپ و ارسال پستی
11 آبان 1395

در جستجوی خدمات جامع طراحی، چاپ و ارسال پستی

تحریریه همچاپ
چالش انطباق رنگ در چاپ
11 آبان 1395

چالش انطباق رنگ در چاپ

تحریریه همچاپ
آموزش طراحی کارت تبریک در هر مناسبتی
19 مهر 1395

آموزش طراحی کارت تبریک در هر مناسبتی

تحریریه همچاپ
سه عنصری ضروری در چاپ بروشورها
11 آبان 1395

سه عنصری ضروری در چاپ بروشورها

تحریریه همچاپ
از جوهر‌های چاپی بیشتر بدانیم!
2 آذر 1395

از جوهر‌های چاپی بیشتر بدانیم!

تحریریه همچاپ

Samandehi
Back To Top