021-88323299021-88323299
service@hamchap.irservice@hamchap.ir

| وبلاگ | نمایش تمام مطالب


بررسی روند تحول کوکاکولا و پپسی ـ بخش اول
13 دی 1395

بررسی روند تحول کوکاکولا و پپسی ـ بخش اول

تحریریه همچاپ

تعداد کمی از برندها به اندازه‌ی دو غول تولیدکننده‌ی نوشابه جهان، یعنی کوکاکولا و پپسی در سطح دنیا شناخته شده‌ هستند. در حالی که محصولات نهایی آنها‌‌ عملکرد یکسانی دارند، ولی کلا تمایزهای مهمی در راهبردسازی برندینگ آنها مشاهده می‌شود، مخصوصا از این جهت که در چه فواصل زمانی به تغییر لوگوهای خود دست می‌زنند.

معرفی چاپ اینتالیو
13 دی 1395

معرفی چاپ اینتالیو

تحریریه همچاپ

چاپ اینتالیو یا چاپ گود (Intaglio Engraving) جزئیات را بیشتر جلوه می‌دهد و به ظاهر سه‌بعدی به هویت چاپی‌تان می‌بخشد.

معرفی برند در شبکه اجتماعی
12 دی 1395

معرفی برند در شبکه اجتماعی

تحریریه همچاپ

شبکه‌های اجتماعی در دنیای امروز، مهم هستند. هدف از این کار، تبلیغات محصولات و فروش آنهاست. امروزه، تبلیغات فقط تبلیغ نیست. تبلیغ کالا‌ها و خدمات در شبکه‌های اجتماعی، پدیده جدیدی بوده و خود تحولی در تبلیغات محسوب می‌شود. با تبلیغ برند خود در شبکه‌های اجتماعی، مسیر موفقیت را خیلی سریع‌تر از دیگران بپیمایید. در دنیای امروزی، ارتباطات و ارزش‌ها، شهرت و تجربه؛ ارکان رشد و توسعه هر برندی است.

توضیح مفصلی راجع به فایل EPS
12 دی 1395

توضیح مفصلی راجع به فایل EPS

تحریریه همچاپ

فرمت فایل EPS در سال ۱۹۸۷ توسط شرکت Adobe و تولیدکننده‌ی نرم‌افزاری Aldus and Altsys منتشر شد. این فایل به زبان برنامه‌نویسی PostScript نوشته شد ولی بعدا برای اینکه بتواند فایل‌های گرافیکی را به PostScript تبدیل کند، از آن برای ایجاد فایل‌های برداری (Vector) مورد استفاده قرار گرفت و توسعه داده شد.

چرا مشتریان براساس قیمت سفارش می‌دهند؟
12 دی 1395

چرا مشتریان براساس قیمت سفارش می‌دهند؟

تحریریه همچاپ

شاید بعضی از شرکت‌های چاپی با قبول سفارش قیمت پایین، سفارش‌های بیشتری را از آن خود کنند. به همین دلیل، شرکت‌های چاپی از این دسته مشتریان دلخور می‌شوند، اما باید منصف بود و واقعیت را قبول کرد. حقیقت این است که اغلب مشتریان به قیمت بیش از هر جنبه‌ی دیگری اهمیت می‌دهند. شرکت‌های چاپی ارزان‌فروش هم فقط کارشان را انجام می‌دهند، چراکه مشتریان همواره می‌خواهند هزینه‌های خود یا شرکت مطبوع خود را کاهش دهند. رایج‌ترین شیوه‌ی برخورد با این قضیه چنین است که شما هم محصولات خود را با پایین‌ترین قیمت ممکن عرضه کنید.

رنگ‌های موثر در افزایش فروش تبلیغات بروشوری
12 دی 1395

رنگ‌های موثر در افزایش فروش تبلیغات بروشوری

تحریریه همچاپ

بروشور برای هر شرکتی بسیار مهم است. برای اینکه بتوانید رنگ مناسب شرکت خود را بیابید، توجه داشته باشید که رنگ‌های کم‌ارزش از میزان فروش کالا‌ها و خدمات شما می‌کاهند. همیشه رنگ‌هایی را انتخاب کنید که طرح‌های شما را برجسته کرده و باعث فروش بیشتر کالا‌ها و خدمات شوند.

آینده‌ی فشن در دست پوشاک با چاپ سه‌بعدی
11 دی 1395

آینده‌ی فشن در دست پوشاک با چاپ سه‌بعدی

تحریریه همچاپ

همزمان با رونمایی از دستگاه چاپ سه‌بعدی در ۵ مه، نیز نمایشگاه لوازم آرایشی برگزار شد، بیش از ۹۰ شرکت از سراسر جهان در این هفته مد شرکت داشتند، که بیشتر از همه البسه چاپ سه‌بعدی رونمایی شد. لباس‌ها، از لایه‌هایی تشکیل شده و بیشتر بصورت اشکال هندسی طراحی شده بودند، مناسب فصول پاییز و زمستان بوده، برخی عجیب و غریب، و برخی دیگر پیچیده بودند، طراح هلندی بنام آیریس ون هارپن، این لباس‌ها را طراحی کرده بود و قبلا نیز در هفته‌ی مد بهار و تابستان ۲۰۱۰ به نمایش درآمده بودند، ولی شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان انتظار دارند که در آینده نزدیک این چنین لباس‌هایی را ببینند.

بهترین ابزارهای آنلاین طراحی گرافیکی 2016
11 دی 1395

بهترین ابزارهای آنلاین طراحی گرافیکی 2016

تحریریه همچاپ

بیشتر ما در موقعیت‌هایی قرار می‌گیریم که به نرم‌افزارهای طراحی گرافیکی دلخواه خود دسترسی نداریم. خوشبختانه، در زمینه طرح‌های فوریتی، هیچ کمبودی از بابت نرم‌افزارهای گرافیکی رایگان برای طراحی‌های فوری یا جایگزینی برای نرم‌افزارهای طراحی حرفه‌ای در فضای اینترنت وجود ندارد و شما می‌توانید با استفاده از مرورگر وب خود به آدرس‌های آنها رجوع کرده و طراحی خود را از طریق ابزارهای آنلاین انجام دهید. در اینجا بعضی از بهترین ابزارهای گرافیکی آنلاین سال 2016 را معرفی می‌کنیم.

ملاحظاتی چاپی پاکت‌نامه‌ها
11 دی 1395

ملاحظاتی چاپی پاکت‌نامه‌ها

تحریریه همچاپ

پاکت‌نامه صرفا فقط پوششی برای مکاتبات اداری شما نیست. بوسیله پاکت‌نامه‌های مناسب می‌توانید قبل از اینکه گیرنده‌‌ی نامه آن را باز کند، فورا دنیایی از ایده‌ها را به وی منتقل کنید و بدین ترتیب مخاطبان‌تان را بیشتر تحت‎تاثیر قرار دهید. پس وقتی برای تبلیغات خود روی طراحی پاکت‌نامه‌ای کار کنید، ملاحظات ذیل را به یاد داشته باشید.

باید و نبایدهای چاپ استیکر و لیبل
9 دی 1395

باید و نبایدهای چاپ استیکر و لیبل

تحریریه همچاپ

استیکرهای خود را خیلی راحت طراحی کنید. خودتان مبتکر باشید، چاپ لیبل با کاربردهای تجاری فقط مستلزم خلاقیت و هزینه نیست، بلکه در وهله‌ی اول باید به مبادی پایه‌ای آنها توجه داشته باشید. به همین منظور باید‌ها و نبایدهایی را گردآوری کرده‌ایم تا شما را در این مسیر راهنمایی کنیم تا اشتباهات و پیچیدگی‌های نکات طراحی شما را سردرگم نکند.

به دنبال چه موضوعی هستید؟

اصول چاپ

پربازدیدترین مطالب


در جستجوی خدمات جامع طراحی، چاپ و ارسال پستی
11 آبان 1395

در جستجوی خدمات جامع طراحی، چاپ و ارسال پستی

تحریریه همچاپ
چالش انطباق رنگ در چاپ
11 آبان 1395

چالش انطباق رنگ در چاپ

تحریریه همچاپ
آموزش طراحی کارت تبریک در هر مناسبتی
19 مهر 1395

آموزش طراحی کارت تبریک در هر مناسبتی

تحریریه همچاپ
سه عنصری ضروری در چاپ بروشورها
11 آبان 1395

سه عنصری ضروری در چاپ بروشورها

تحریریه همچاپ
از جوهر‌های چاپی بیشتر بدانیم!
2 آذر 1395

از جوهر‌های چاپی بیشتر بدانیم!

تحریریه همچاپ

Samandehi
Back To Top