021-88323299021-88323299
service@hamchap.irservice@hamchap.ir

جستجو

| وبلاگ | نمایش تمام مطالب


تبلیغات با چاپ روی ماگ ـ بخش دوم
18 بهمن 1395

تبلیغات با چاپ روی ماگ ـ بخش دوم

تحریریه همچاپ

در چاپ جدید وسایل بسیار زیادی وجود دارد که می‌توانید روی آنها چاپ کنید. ماگ یا لیوان‌های قهوه‌خوری برای شرکت‌ها روش تبلیغاتی عالی هستند تا در رویدادها و نمایشگاه‌ها بر مشتریان تأثیر ماندگار و دیرپایی بگذارند. هنگام چاپ تبلیغات کسب‌و‌کار خود روی ماگ با روش‌های چاپ آشنا شوید تا اینکه شرکت خود را به بهترین روش تبلیغ کنید.

تبلیغات با چاپ روی ماگ ـ بخش اول
18 بهمن 1395

تبلیغات با چاپ روی ماگ ـ بخش اول

تحریریه همچاپ

در چاپ جدید وسایل بسیار زیادی وجود دارد که می‌توانید روی آنها چاپ کنید. ماگ یا لیوان‌های قهوه‌خوری برای شرکت‌ها روش تبلیغاتی عالی هستند تا در رویدادها و نمایشگاه‌ها بر مشتریان تأثیر ماندگار و دیرپایی بگذارند. هنگام چاپ تبلیغات کسب‌و‌کار خود روی ماگ با روش‌های چاپ آشنا شوید تا اینکه شرکت خود را به بهترین روش تبلیغ کنید.

آشنایی با 4 مدل دستگاه‌ صحافی فنری مقرون‌‌بصرفه برای نشر رومیزی
18 بهمن 1395

آشنایی با 4 مدل دستگاه‌ صحافی فنری مقرون‌‌بصرفه برای نشر رومیزی

تحریریه همچاپ

آیا به دنبال دستگاهی مقرون‌به‌صرفه برای صحافی فنری هستید ولی نمی‌دانید که چه دستگاهی را انتخاب کنید؟ تحقیق کنید که چه امکاناتی برای شما بهترست و تفاوت میان دستگاه‌های گران‌قیمت و انواع مقرون‌بصرفه‌ی آن در کجاست.

سلفون در جایگاه کامل خدمات تکمیلی
18 بهمن 1395

سلفون در جایگاه کامل خدمات تکمیلی

تحریریه همچاپ

دستگاه سلفون‌کشی سایز بزرگ امکانات ایده‌آلی یا به قول بعضی کارشناسان چاپی، امکانات ضروری‌ای را برای خدمات تکمیلی فراهم می‌کند. سلفون سایز بزرگ در کنار خدمات تکمیلی مکمل دیگری چون روکش لاتکس، ورنی با پایه‌ی آبی، پرداخت UV، حلال و چاپگرهای با حلال سازگار با محیط‌زیست همه از انواع خدمات تکمیلی ارزشمندی تلقی می‌شو.ند. محصول خروجی چاپگرهای سایز بزرگ با سلفون‌کشی می‌تواند خصوصیات ممتازی به دست آورد، از جمله اینکه محصول چاپی را ضدخش، مقاوم در برابر نور فرابنفش خورشید، محافظت در برابر خط خطی شدن، ارتقای کیفیت تجربه‌ی تماس لمسی و همچنین مقاومت در برابر مواد سوختی، حلال‌ها و دیگر مواد شیمیایی می‌سازد.

رویکردهای خلاقانه چاپ کارت ویزیت ارزش‌ افزوده
18 بهمن 1395

رویکردهای خلاقانه چاپ کارت ویزیت ارزش‌ افزوده

تحریریه همچاپ

کارت ویزیت‌ها به‌راحتی حمل می‌شوند و عملا مقرون‌بصرفه‌ترین و انعطاف‌پذیرترین ابزار تبلیغاتی است که افراد با آنها می‌توانند به بهترین نحو محصولات و خدمات شرکت خود را معرفی کنند. به همین خاطر، نظریات و رویکردهایی که می‌توانند ارزش افزوده‌ای به کارت ویزیت بدهند، اهمیتی دوچندان دارد، چراکه به این ترتیب، می‌توان تمام پتانسیل تبلیغاتی کارت ویزیت را چندبرابر ساخت. کارت ویزیت‌ها ‌تنها برای انتقال اطلاعات چاپی روی کارت‌ها بکار گرفته نمی‌شوند. بلکه باید تصویری از کسب‌وکارتان را منعکس کنند. در نتیجه کارت ویزیتی که بد طراحی ‌شده یا با کیفیت ضعیفی چاپ ‌شده بر اذهان مشتریان تأثیر بدی برجای می‌گذارد.

20 هزار تومان اعتبار اولیه، هدیه‌ی همچاپ به کاربران
17 بهمن 1395

20 هزار تومان اعتبار اولیه، هدیه‌ی همچاپ به کاربران

تحریریه همچاپ

فروشگاه اینترنتی محصولات چاپی همچاپ برای مخاطبان خود خبر خوب تازه‌ای دارد! اینکه علاوه بر تخفیف‌های درشت جشنواره‌ی هفته‌های نارنجی، همچاپ از 16 بهمن یک طرح اعتباری را معرفی کرده است که بر مبنای آن هر کاربری که در وبسایت همچاپ ثبت‌نام کند، یک اعتبار اولیه‌ی 20،000 تومانی به عنوان هدیه از همچاپ دریافت می‌کند که از آن می‌توان برای سفارش محصولات همچاپ استفاده نمود.

آشنایی با آخرین روندهای طراحی 2017
17 بهمن 1395

آشنایی با آخرین روندهای طراحی 2017

تحریریه همچاپ

آیا تاکنون متوجه شده‌اید که برخی طرح‌ها بیشتر جلب‌توجه می‌کنند؟ حتی آن دسته از جزئیات ریزی که به نظر تا حدی قدری بی‌اهمیت و ناچیز می‌نماید، می‌تواند نشانگر روندهای روز طراحی باشند. این امر به‌ویژه زمانی که با عناصر رایج و پرکاربرد طراحی‌های ژانویه 2017 پیوند می‌یابد، بیشتر به چشم می‌آید. هر یک از این روندها، لبه‌های سفید که طراحی را قاب می‌کنند، سینماگراف‌ها و تکه‌های کوچک انیمیشن‌ در طراحی وب به نظر می‌رسد که جزئیات ساده‌ای هستند، ولی تجربه بصری جذابی را بهتر می‌کنند.

کارت ویزیت مخصوص اهالی صنعت توریسم
17 بهمن 1395

کارت ویزیت مخصوص اهالی صنعت توریسم

تحریریه همچاپ

به دنبال نمونه کارت ویزیت‌های آژانس‌های مسافرتی هستید؟ خب، جای درستی آمده‌اید. در این مقاله نه‌تنها می‌توانید نمونه مثال‌هایی را پیدا کنید، بلکه می‌توانید با عناصر طراحی خاص هم آشنا شوید. به‌علاوه نکاتی را که می‌تواند به طراحی شما کمک کند نیز در این نوشتار مطرح نمودیم تا اطلاعات جامعی را در مورد طراحی کارت ویزیت مخصوص صنعت توریسم ارائه کرده باشیم.

مخالفان بکارگیری پس‌زمینه‌ی رنگی چاپی
17 بهمن 1395

مخالفان بکارگیری پس‌زمینه‌ی رنگی چاپی

تحریریه همچاپ

گاهی اوقات مشتریان به منظور ایجاد افکت پس‌زمینه کاغذهای خام رنگی را برای چاپ محصولات تبلیغاتی خود انتخاب می‌کنند که این امر مزایا و معایبی به همراه است که باید در زمان تصمیم‌گیری راجع سفارش چاپی لحاظ شوند. البته معایب این کار بیشتر بوده و توصیه می‌شود که بجای این کار، طرح پس‌زمینه‌ی رنگی را روی کاغذ چاپ کنید. به این روش زمانی که طراحی تبلیغاتی شما شروع می‌شود، استفاده از چاپ رنگی انعطاف‌پذیری بیشتری را در اختیارتان می‌گذارد. البته این روش هم مخالفان خود را دارد. اما اینکه دلایل این مخالفت‌ها موضوع این نوشتار شده و این مقاله به شرح این دلایل می‌پردازد.

نقش رنگ در روانشناسی طراحی لوگو
17 بهمن 1395

نقش رنگ در روانشناسی طراحی لوگو

تحریریه همچاپ

نکته جالبی در مورد ریشه‌ی واژه لوگو وجود دارد که می‌تواند به درک بهتر آن کمک کند. واژه لوگو از کلمه یونانی Logos ناشی می‌شود، که به لحاظ تحت‌اللفظی به معنی «واژه» است. پس زمانی که لوگویی را طراحی می‌کنید، به این بیاندیشید که در واقع، «واژه» بصری می‌آفرینید که افراد بوسیله‌ی آن کسب‌و‌کارها مختلف را از هم متمایز و شناسایی می‌کنند.

به دنبال چه موضوعی هستید؟

اصول چاپ

پربازدیدترین مطالب


آموزش طراحی کارت تبریک در هر مناسبتی
19 مهر 1395

آموزش طراحی کارت تبریک در هر مناسبتی

تحریریه همچاپ
از جوهر‌های چاپی بیشتر بدانیم!
2 آذر 1395

از جوهر‌های چاپی بیشتر بدانیم!

تحریریه همچاپ
طراحی تقویم جیبی
27 مهر 1395

طراحی تقویم جیبی

تحریریه همچاپ
چالش انطباق رنگ در چاپ
11 آبان 1395

چالش انطباق رنگ در چاپ

تحریریه همچاپ
در جستجوی خدمات جامع طراحی، چاپ و ارسال پستی
11 آبان 1395

در جستجوی خدمات جامع طراحی، چاپ و ارسال پستی

تحریریه همچاپ