021-88323299021-88323299
service[at]hamchap.ir
جستجو
جستجو

| وبلاگ | نمایش تمام مطالب


نحوه طراحی وب سایت خاص
18 اردیبهشت 1396

نحوه طراحی وب سایت خاص

تحریریه همچاپ

مختصات، مبنایی است که بیشتر وب سایت ها برهمان اساس طراحی می شوند. این خطوط نامرئی باعث می شوند که یک فضای ریتمیک، ایجاد شده و بتوانید همه جریانات را به صورت بصری مشاهده نمایید، بنابراین عناصر تمامی وب سایت هایی که طراحی می شوند باهم هماهنگ خواهد بود. ولی اصلا" لزومی ندارد که همه عناصر یک وب سایت را به طور کامل باهم هماهنگ کنید. حتی می توانید بدون اینکه وب سایت خود را شلوغ و درهم وبرهم کنید این نوع قوانین را نقض کنید. در این مقاله نحوه انجام این کار را خدمت شما عرض می کنیم، در عین حال کاربران با رضایت خاطر از وب سایت شما استفاده خواهند کرد.

معرفی چاپگر منسوجات TX300P-1800B در اوراسیای فسپا
18 اردیبهشت 1396

معرفی چاپگر منسوجات TX300P-1800B در اوراسیای فسپا

تحریریه همچاپ

در حالی که شرکت‌های بزرگ از حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی و منطقه‌ای طفره می‌روند، برپایی یک نمایشگاه بین‌المللی جدید چندان منطقی به نظر نمی‌رسد. ولی برگزارکنندگان نمایشگاه فسپا به این نتیجه رسیده‌اند که ترکیه می‌تواند مکان ایده‌آلی برای برگزاری یک نمایشگاه جدید باشد. این نمایشگاه جدید که فسپا اوراسیا (Fespa Eurasia) نام دارد، بازار ترکیه و کشورهای اطراف آن از جمله ایران را هدف قرار خواهد داد.

نکات دانستنی کارت های آویز(دنگلر و هنگلر)
17 اردیبهشت 1396

نکات دانستنی کارت های آویز(دنگلر و هنگلر)

تحریریه همچاپ

آویزها بیشتر از دیگر موضوعات در پوشاک کاربرد دارند اما اسباب بازی‌ها، تجهیزات ورزشی، الکترونیک، وسایل و هرچیز دیگری که می‌توانید آنها را در قفسه فروشگاه یا نمایشگاه بگذارید، می توانید با آویز در بهترین حالت ممکن استفاده کنید. نوع کالا هیچ اهمیتی ندارد، با آویزهای در،می‌توانید برند خود را توسعه داده و با مشتریان ارتباط برقرار کنید.

جرج لویس و سائول باس
17 اردیبهشت 1396

جرج لویس و سائول باس

تحریریه همچاپ

براساس گزارش های مجله طراحی، جرج لوئیس اولین کسی بود که کار طراحی را شروع کرد. او طی سال های 1962 تا 1972 به مدت 10 سال در یک مجله آمریکایی Esquire کار کرد، و در این مدت بهترین طرح ها را ترسیم می کرد، در آوریل 1968 روی یکی از مجلات عکس محمد علی چاپ شد که او این طرح را کار کرده بود، که باعث انتقاداتی در این زمینه شد. او با ساده ترین روش ها ، ایده ها و طرح هایی را ارائه می داد.

آخرین پیشرفت و فرصت‌ها در چاپ منسوجات در سال 2017 ـ بخش 2
16 اردیبهشت 1396

آخرین پیشرفت و فرصت‌ها در چاپ منسوجات در سال 2017 ـ بخش 2

تحریریه همچاپ

بی شک، چاپ یکی از متنوع‌ترین، خلاق‌ترین، و ابتکاری‌ترین صنایع دنیاست. در حالی که این چنین صنعتی به بخش‌های مختلفی تقسیم می‌شود، برخی از این بخش‌ها تقسیم بندی های بسیار زیادی دارند، قسمت‌های مختلف نسبت به هم تفکیک می‌شوند، بنابراین مقدار کار موجود را نشان می‌دهند. به سبب انواع مختلفی کاری که عرضه می‌شود، یکی از متنوع‌ترین بخش‌ها، چاپ منسوجات است. که از تی شرت ها و لباس‌های زنانه، تا پرچم و رویه بالش را دربرمی گیرد، بخش‌هایی از این صنعت برخی از پروژه‌ها را در زمینه چاپ منسوجات را فعالانه انجام می‌دهند، و این ممکن است در زمینه مشاغلی که در این زمینه انجام می‌گیرد نکته مثبتی باشد، همچنین بدین معنی است که بسیاری از چاپخانه‌ها (PSPs) با انواع نیازهای مشتریان روبرو خواهند شد. یکی از مؤثرین روش‌ها برای مقابله با این مشکل، سرمایه گذاری در زمینه دستگاه‌های جدید و بخش چاپ منسوجات بوده، و برخی از تولیدکنندگان این بخش نیز می‌توانند با روش‌ها و گزینه‌های زیادی کار خود را انجام دهند. در اینجا، به برخی از آخرین پیشرفت‌ها نگاهی می‌اندازیم و مزایای چاپخانه‌های منسوجات را بررسی می‌کنیم.

اینفوگرافیک طراحی کارت ویزیت
16 اردیبهشت 1396

اینفوگرافیک طراحی کارت ویزیت

تحریریه همچاپ

بر اساس روانشناسی با رعایت چه اصولی می‌توانید کارت ویزیتی زیبا و در خور توجه و مفیدی طراحی کنید. تصویر مربوطه جانمایی مشخصات و فضای سفید و رنگ کارت ویزت ها را به طور مختصر شرح می‌دهد:

آخرین پیشرفت و فرصت‌ها در چاپ منسوجات در سال 2017 ـ بخش 1
16 اردیبهشت 1396

آخرین پیشرفت و فرصت‌ها در چاپ منسوجات در سال 2017 ـ بخش 1

تحریریه همچاپ

بی شک، چاپ یکی از متنوع‌ترین، خلاق‌ترین، و ابتکاری‌ترین صنایع دنیاست. در حالی که این چنین صنعتی به بخش‌های مختلفی تقسیم می‌شود، برخی از این بخش‌ها تقسیم بندی های بسیار زیادی دارند، قسمت‌های مختلف نسبت به هم تفکیک می‌شوند، بنابراین مقدار کار موجود را نشان می‌دهند. به سبب انواع مختلفی کاری که عرضه می‌شود، یکی از متنوع‌ترین بخش‌ها، چاپ منسوجات است. که از تی شرت ها و لباس‌های زنانه، تا پرچم و رویه بالش را دربرمی گیرد، بخش‌هایی از این صنعت برخی از پروژه‌ها را در زمینه چاپ منسوجات را فعالانه انجام می‌دهند، و این ممکن است در زمینه مشاغلی که در این زمینه انجام می‌گیرد نکته مثبتی باشد، همچنین بدین معنی است که بسیاری از چاپخانه‌ها (PSPs) با انواع نیازهای مشتریان روبرو خواهند شد. یکی از مؤثرین روش‌ها برای مقابله با این مشکل، سرمایه گذاری در زمینه دستگاه‌های جدید و بخش چاپ منسوجات بوده، و برخی از تولیدکنندگان این بخش نیز می‌توانند با روش‌ها و گزینه‌های زیادی کار خود را انجام دهند. در اینجا، به برخی از آخرین پیشرفت‌ها نگاهی می‌اندازیم و مزایای چاپخانه‌های منسوجات را بررسی می‌کنیم.

قیف بازاریابی در محصولات چاپی
16 اردیبهشت 1396

قیف بازاریابی در محصولات چاپی

تحریریه همچاپ

نام ديگر بازاريابي قيفي، قيف خريد،قيف فروش، يا قيف تصميم گيري است. مشتريان براساس يك الگوي نظري تصميم گيري مي كنند. همانطوريكه از نام آن برمي آيد در اين مدل در هر مرحله از تعداد مشتريان كاسته مي شود. اگرچه اين مدل اسامي ديگري نيز دارد، ولي اين مدل ها براي فروش به كار نمي روند، و متناسب با هر موقعيتي مشتريان خاص شناسايي مي شوند.بخش فروش هرگز نمي تواند براساس لايك ها و فالوهاي مشتريان در شبكه هاي اجتماعي، ميزان فروش خود را ارزيابي كرده و البته ديگر محصولات تبليغاتي نيز در اين زمينه نيز كارايي چنداني ندارند.

نحوه طراحی بروشور دو لتی
15 اردیبهشت 1396

نحوه طراحی بروشور دو لتی

تحریریه همچاپ

بروشورهای دو لتی با نام نیم تا شناخته شده‌اند، این نوع بروشورها یکی از متداول‌ترین بروشورها هستند. این نوع بروشورها جامع و همه کاره بوده و در مقایسه با بروشورهای سه لتی به‌راحتی استفاده می‌شوند. اگرچه ما برای این نوع بروشورها و دیگر بروشورهای چند تایی استاندارد مقالاتی را آماده کرده‌ایم. از آنجایی که بروشورهای دو لتی ساده هستند به همین دلیل به‌راحتی می‌توان از آنها استفاده کرد، ولی این نوع بروشورها متناسب با کاربردها و نیازهای مختلف قابل استفاده خواهند بود.

نکاتی برای طراحی تراکت تاثیرگذار
14 اردیبهشت 1396

نکاتی برای طراحی تراکت تاثیرگذار

تحریریه همچاپ

با تراکت‌ها می توانید مهارت خود را تبلیغ کرده یا کسب و کاری را شروع کنید. طرح‌های ساده باعث خواهند شد تا به تراکت شما توجهی نکنند. برای اینکه بتوانید تراکتی تاثیرگذار طراحی کنید باید به چند نکته توجه داشته باشید. آیا تراکت خود را از همان ابتدا طراحی می‌کنید؟ بهتر است که از قالب‌های پیش ساخته همچاپ استفاده کنید، که در این صورت با چنین ابزار ساده‌ای می‌توانید تراکت‌های خود را سریع‌تر از آنچه که تصور می‌کردید طراحی کنید.

به دنبال چه موضوعی هستید؟

اصول چاپ

پربازدیدترین مطالب


طلاکوب سرد یا طلاکوب گرم، کدام بهتر است!
2 آذر 1395

طلاکوب سرد یا طلاکوب گرم، کدام بهتر است!

تحریریه همچاپ
نحوه طراحی مهر لاستیکی در نرم افزار فتوشاپ
1 آذر 1395

نحوه طراحی مهر لاستیکی در نرم افزار فتوشاپ

تحریریه همچاپ
طراحی تقویم جیبی
27 مهر 1395

طراحی تقویم جیبی

تحریریه همچاپ
آموزش طراحی کارت تبریک در هر مناسبتی
19 مهر 1395

آموزش طراحی کارت تبریک در هر مناسبتی

تحریریه همچاپ
از جوهر‌های چاپی بیشتر بدانیم!
2 آذر 1395

از جوهر‌های چاپی بیشتر بدانیم!

تحریریه همچاپ