021-88323299021-88323299
service[at]hamchap.ir
جستجو
جستجو

| وبلاگ | نمایش تمام مطالب


روش‌های روان‌شناسانه‌ی تزریق ایده‌های خلاقانه به طراحی گرافیکی ـ بخش دوم
4 اسفند 1395

روش‌های روان‌شناسانه‌ی تزریق ایده‌های خلاقانه به طراحی گرافیکی ـ بخش دوم

تحریریه همچاپ

اغلب ما در زندگی روزمره بیشتر با تبلیغات به صورت علائم محیطی روبرو هستیم، به طوری که خیابان‌ها و اماکن عمومی مملو از آنها هستند و عابران و سواران دائما آگاهانه و ناآگاهانه نگاه خود را از علائم محیطی به علائم محیطی دیگر می‌چرخانند. اما همه‌ی این تبلیغات تاثیرگذاری یکسانی ندارند، در واقع با اینکه درصد کمی از آنها تاثیرات قابل‌توجهی را ایجاد می‌کنند حتی علائم محیطی بد نیز تاثیرگذاری خود را دارند. مؤسسات اقتصادی از مشاغل کوچک و غیرانتفاعی تا شرکت‌های سهامی بزرگ‌تر به تبلیغات محیطی نیاز دارند، مخصوصاً اگر که حضور در فضای غیرمجازی برای مدل عملیاتی آنها حیاتی باشد. حتی اگر علائم محیطی تاثیرگذاری اندکی بر مخاطب داشته باشند، باز هم یکی از ملموس‌ترین بخش‌های برند محسوب می‌شوند.

توصیه‌هایی برای تبلیغات با علائم محیطی
4 اسفند 1395

توصیه‌هایی برای تبلیغات با علائم محیطی

تحریریه همچاپ

اولین نکته‌ای که اغلب افرادی که برای اولین بار با علائم محیطی سر و کار پیدا می‌کنند، ناآشنایی با چگونگی سفارش چاپ علائم محیطی است. اما حقیقت ماجرا این است که حتی افرادی که هیچ پیش‌زمینه‌ای در طراحی گرافیکی هم ندارند، می‌توانند به راحتی آن را یاد گرفته و از عهده‌ی این کار بر بیایند. مؤسسات اقتصادی از مشاغل کوچک و غیرانتفاعی تا شرکت‌های سهامی بزرگ‌تر به تبلیغات محیطی نیاز دارند، مخصوصاً اگر که حضور در فضای غیرمجازی برای مدل عملیاتی آنها حیاتی باشد. باشد به‌صورت آفلاین عرضه می‌شود. علائم محیطی حتی اگر کمترین تاثیرگذاری کمی بر مخاطب داشته باشند باز هم یکی از ملموس‌ترین بخش‌های برند است.

روش‌های روان‌شناسانه‌ی تزریق ایده‌های خلاقانه به طراحی گرافیکی ـ بخش اول
3 اسفند 1395

روش‌های روان‌شناسانه‌ی تزریق ایده‌های خلاقانه به طراحی گرافیکی ـ بخش اول

تحریریه همچاپ

گاهی اوقات با مشکلاتی مواجه می‌شویم که صرفا با تفکر برای حل آنها نمی‌توان کاری از پیش برد. خشکیدن سرچشمه‌ی خلاقیت و ایده‌پردازی در طراحی گرافیکی از جمله‌ی این مشکلاتی است که حتی خردورزی هم قادر نیست خلاقیت را در ذهن طراح بنشاند. اغلب طراحان لحظه‌هایی را تجربه کردند که هنگام طراحی وبسایت، لوگو، پوستر، بسته‌بندی محصولات، کارت ویزیت، بروشور و غیره ناگهان ذهن‌شان هیچ ایده‌ی جدید و مبتکرانه برای ارائه ندارد.

ابداع چاپ سه‌بعدی استخوان‌ مصنوعی
3 اسفند 1395

ابداع چاپ سه‌بعدی استخوان‌ مصنوعی

تحریریه همچاپ

هرچند وقت یکبار خبرهای جدیدی از ایجاد امکانات مبتکرانه با چاپ سه‌بعدی مطرح می‌شود، البته همه آنها مانند چاپ سه‌بعدی تفنگ لزوما ارزشمند و مفید نیستند، ولی اغلب آنها توانایی جدیدی برای بهبود وضعیت انسان ایجاد کرده‌اند، از جمله همین ایده چاپ استخوان مصنوعی! دانشمندان در اواخر 2016 با تولید مرکب هیدروکسی‌آپاتیت -از مواد غیرآلی طبیعی استخوان- امکان چاپ سه‌بعدی استخوان مصنوعی فوق‌العاده محکم و ‌انعطاف‌پذیری را فراهم کرده‌اند که بعد از پیوند در بدن بیمار با جذب موی‌رگ‌ها، تدریجا با استخوان طبیعی جایگزین می‌شود!

ایجاد رنگ آبی برای چاپ چهار رنگ
3 اسفند 1395

ایجاد رنگ آبی برای چاپ چهار رنگ

تحریریه همچاپ

بسیاری از افراد هنگام دریافت محصول چاپی وقتی متوجه می‌شوند که رنگ آبی موردنظر آنها در فرایند چاپ به بنفش تبدیل شده است شگفت‌زده می‌شوند. نکته اینجاست که آنها نمی‌دانستند که در طیف رنگ‌های CMYK، آبی نزدیک به بنفش است. از آنجا که نمایشگرها و همچنین بعضی برنامه‌ها با سیستم رنگ RGB کار می‌کنند، مشتریان چاپی متوجه تغییرات تبدیل فایل چاپی از RGB به CMYK نمی‌شوند.

بررسی فایل گرافیکی از منظر ارسال فایل
2 اسفند 1395

بررسی فایل گرافیکی از منظر ارسال فایل

تحریریه همچاپ

حالا که مطابق با مجموعه مقالات بررسی فایل گرافیکی ما تمام موارد طرح خود را کنترل کرده‌اید، دیگر زمان بررسی نهایی فایل از منظر ارسال فایل رسیده است. بعد از این آخرین کنترل نهایی دیگر می‌توانید از بابت صحت فایل خود تا حد زیادی مطمئن باشید. هرچند که همواره ممکن است که به خاطر فراموش کردن، متوجه نشدن یا ناآگاهی از یک سری موارد، مشکلاتی در فایل گرافیکی‌تان به وجود آمده باشد.

چگونه تبلیغات تراکتی جالب توجه داشته باشیم؟
2 اسفند 1395

چگونه تبلیغات تراکتی جالب توجه داشته باشیم؟

تحریریه همچاپ

در اقتصاد دنیای امروز، بسیاری از مشتریان گزینشی انتخاب می‌کنند و هنگام خرید محصولات و خدمات دلخواه خود تصمیم‌گیری می‌کنند. هرروزه مشتریان با پیشنهادات تراکت‌های بیشماری بمباران می‌شوند، طوری که جلب نظر و توجه مشتریان امر حیاتی شده است. شما می‌توانید با استفاده از تراکت موثر و کارامد، برنامه‌ی بازاریابی و تبلیغات تراکتی منحصربفردی ایجاد کنید. لازم است که تراکت‌هایی را ایجاد کنید که جالب و جذاب بوده و اطمینان می‌دهند که مشتریان به آگهی‌های تبلیغاتی شما توجه کرده و آنها را مطالعه خواهند کرد. تراکت‌های برجسته باید تاثیرگذار باشند، به طوری که بتوانند مشتریان بالقوه را به رفتار خاصی وادار نمایند یا آنها را برای استفاده در آینده پیش خود نگه دارند. این امر فقط می‌تواند با طراحی آگهی‌های باکیفیت و منحصربفرد فروش و بازاریابی تحقق پیدا کند. سختی کار در اینجاست که بتوانیم بدون صرف مبالغ هنگفت و ولخرجی بودجه با این چالش روبرو شد. یافتن چاپخانه‌ی رنگی تجاری که امکانات‌ شگفت‌انگیزی و قیمت پایینی داشته باشد می‌تواند این چالش را رفع رجوع کند.

نگاهی اجمالی بر پوشه‌های تبلیغاتی
2 اسفند 1395

نگاهی اجمالی بر پوشه‌های تبلیغاتی

تحریریه همچاپ

پوشه‌های تبلیغاتی در اندازه‌های مختلفی وجود دارند. شما باید طرح و مدلی را انتخاب کنید که با محصولات تبلیغاتی مخصوص شما مطابقت داشته باشد. به عنوان مثال، با توجه به تفاوت بین کاغذ نامه و کاغذ مدارک، پوشه‌ی خود را با اندازه مناسب انتخاب کنید. اسناد کوچک‌تر و اشیایی مانند کارت‌ کلیدهای رایانه به پوشه‌های سایز خاص خود نیاز دارند.

محصولات جدید همچاپ: تبلیغات محیطی
30 بهمن 1395

محصولات جدید همچاپ: تبلیغات محیطی

تحریریه همچاپ

فروشگاه آنلاین محصولات چاپی همچاپ در طی روزهای اخیر تعداد زیادی محصول جدید به مجموعه‌ی محصولات چاپی خود اضافه کرده است و همچنان فرایند توسعه دایره‌ی شمول محصولات خود را در روندی منظم در روزهای آتی ادامه خواهد داد، به طوری که به زودی شاهد تجربه‌ای نوین در عرصه‌ی چاپ آنلاین کشورمان خواهیم بود و گستره‌ی چنان وسیعی از محصولات و خدمات چاپی از طریق فروشگاه آنلاین همچاپ ارائه خواهد شد که مشتریان تولیدات صنعت چاپ خواهند توانست همه‌ی نیازهای چاپی خود را از طریق طیف متنوعی از گزینه‌های سایز، گرماژ، متریال چاپی، روش چاپی، تیراژ، خدمات تکمیلی، پرداخت‌ها، خدمات پیش از چاپ و موارد دیگر به سهولت و با کیفیت ممتاز تامین نماید.

فواید و مزایای اتیکت و کارت تبریک
30 بهمن 1395

فواید و مزایای اتیکت و کارت تبریک

تحریریه همچاپ

سازمان‌ها، شرکت‌ها و موسسات اقتصادی با اهداف مختلفی اتیکت‌ها را ایجاد کرده و از آنها استفاده می‌کنند. با اتیکت می‌توانید قیمت محصولات خود را ارائه دهید و کیفیت محصولات یا خدمات خود را تبلیغ نمایید. حسن نیت و ارزش‌های برند شرکت خود را به مخاطب انتقال دهید. همچنین می‌توانید لوگوی منحصربفرد خود را روی اتیکت‌ها چاپ کنید و تاثیرگذاری ارزش برند خود را در میان دیگر شرکت‌ها و سازمان‌ها ارتقا دهید.

به دنبال چه موضوعی هستید؟

اصول چاپ

پربازدیدترین مطالب


طلاکوب سرد یا طلاکوب گرم، کدام بهتر است!
2 آذر 1395

طلاکوب سرد یا طلاکوب گرم، کدام بهتر است!

تحریریه همچاپ
طراحی تقویم جیبی
27 مهر 1395

طراحی تقویم جیبی

تحریریه همچاپ
چالش انطباق رنگ در چاپ
11 آبان 1395

چالش انطباق رنگ در چاپ

تحریریه همچاپ
از جوهر‌های چاپی بیشتر بدانیم!
2 آذر 1395

از جوهر‌های چاپی بیشتر بدانیم!

تحریریه همچاپ
آموزش طراحی کارت تبریک در هر مناسبتی
19 مهر 1395

آموزش طراحی کارت تبریک در هر مناسبتی

تحریریه همچاپ