021-88323299021-88323299
service[at]hamchap.ir
جستجو
جستجو

| وبلاگ | نمایش تمام مطالب


دلیل استفاده مستمر از بروشور برای فروش
10 خرداد 1396

دلیل استفاده مستمر از بروشور برای فروش

تحریریه همچاپ

شاید بعضی بر این باور باشند که بروشور در دنیای دیجیتال دیگر کاربردی ندارد. همین افراد هنوز باور نمی کنند که بروشورها نسبت به بقیه محصولات کارا هستند. ایمیل کردن اطلاعات، ارزان و ساده بوده، ولی باید به مشتریان مختلف براساس نیازمندی های مختلف آنها و بازده سرمایه گذاری، این نوع اطلاعات را به آنها ارسال کنید. و ایمیل کردن اطلاعات باید موجب ایجاد انگیزه و در نهایت منجر به گفتگوی شما با آنها بشود. ایجاد وب سایت یک کار ضروری و ارزانی است، و در صورتی که می خواهید که اطلاعات را ایمیل کنید این چنین کاری ضرورت دارد، و البته باید توجه داشه باشید که این کار شما بتواند بر مشتری تاثیرگذار باشد.نوع دستگاه خروجی در این زمینه تاثیری ندارد.

صحافی دوختی
10 خرداد 1396

صحافی دوختی

تحریریه همچاپ

آیا می خواهید که بروشور یا کتابچه ای را صحافی کنید؟ یا اینکه می خواهید مجله یا گزارشی را چاپ کنید. می توانید با روش های مختلفی برگه های محصول چاپی خود را صحافی کنید.در صورتی که تعداد صفحات کتابچه تان بیش از 48 صفحه است بهتر است که آنرا با دوخت، صحافی کنید، بخاطر اینکه این نوع صحافی مناسب این نوع محصولات چاپی است.

مزایای صحافی فنری
10 خرداد 1396

مزایای صحافی فنری

تحریریه همچاپ

بسیاری از مشاغل با کتابچه ها و بروشورها، کالاها و خدمات خود را معرفی کرده و در عین حال ، گزارش ها، مجلات و دستورالعمل ها را به همراه با کتابچه های چاپی خود منتشر می کنند. مشتریان از این نوع محصولات استقبال کرده و این چنین محصولاتی براساس هدف و اندازه محصول چاپی خود، صحافی خواهند شد. از انواع صحافی می توان به صحافی با عطف، دوختی و فنری اشاره کرد.

جایگاه خدمات مشتریان در فروشگاه چاپی آنلاین همچاپ
9 خرداد 1396

جایگاه خدمات مشتریان در فروشگاه چاپی آنلاین همچاپ

تحریریه همچاپ

درباره اهمیت بهتر کردن تجربه مشتریان شایعه‌های زیادی وجود دارد. این سخن بر اساس مقاله جدیدی است که در دانشگاه هاروارد در زمینهٔ تجارت با عنوان حقایقی درباره تجربه مشتری نگاشته شده که تجربه مشتری بر اساس عواملی شکل می‌گیرد. نظریات آن‌ها را راجع به نحوه تبلیغات، فروش، تولید، و نحوه پرداخت صورتحساب را شامل می‌شود. هر چیزی که مشتری شما در چند نقطه تجربه می‌کند و نتایج کارهایی که یا در آینده نزدیک یا دور می‌تواند نتایج فروش شرکتی را متاثر می‌کند.

رالف گینزبرگ
9 خرداد 1396

رالف گینزبرگ

تحریریه همچاپ

اگر در زمینه طراحی گرافیک کار می کنید،یا علاقمندید که طرحهای موفقی را ارائه کنید،می توانید از طرح هایی استفاده کنید که باید نسبت به آنها آگاهی داشته باشید. طراحان معاصر، روش طراحی را متحول کرده اند، طراحان مستقل، و متفکرین، همان کسانی هستند که تفاوت ایجاد می کنند. با ما همراه باشید، همچاپ شما را با بزرگترین شخصیت های دنیای طراحی گرافیک آشنا خواهد کرد.

شیوه‌های تولید چاپی سازگار با محیط زیست
9 خرداد 1396

شیوه‌های تولید چاپی سازگار با محیط زیست

تحریریه همچاپ

نمی‌توان تأثیر چاپ بر محیط زیست را انکار کرد. یافت منابع و فرآوری کاغذ و ضایعات کاغذ، مرکب‌های سمی و رنگدانه هایی که برای چاپ از آنها استفاده می‌شود، روش‌هایی که از آنها استفاده می‌کنیم، و میزان انرژی و همگی این موارد بر محیط زیست تأثیر قابل توجهی دارد. همان ابتدا سعی کرده‌ایم که بر محیط زیست تأثیر کمی بگذاریم و هنوزهم تا حد ممکن بهترین کالاها و خدمات را عرضه می‌کنیم. در اینجا چند مرحله توضیح داده می‌شود

کازوماسا ناگایی
8 خرداد 1396

کازوماسا ناگایی

تحریریه همچاپ

اگر در زمینه طراحی گرافیک کار می کنید،یا علاقمندید که طرحهای موفقی را ارائه کنید،می توانید از طرح هایی استفاده کنید که باید نسبت به آنها آگاهی داشته باشید. طراحان معاصر، روش طراحی را متحول کرده اند، طراحان مستقل، و متفکرین، همان کسانی هستند که تفاوت ایجاد می کنند. با ما همراه باشید، همچاپ شما را با بزرگترین شخصیت های دنیای طراحی گرافیک آشنا خواهد کرد.

الوین لوستیگ
8 خرداد 1396

الوین لوستیگ

تحریریه همچاپ

اگر در زمینه طراحی گرافیک کار می کنید،یا علاقمندید که طرحهای موفقی را ارائه کنید،می توانید از طرح هایی استفاده کنید که باید نسبت به آنها آگاهی داشته باشید. طراحان معاصر، روش طراحی را متحول کرده اند، طراحان مستقل، و متفکرین، همان کسانی هستند که تفاوت ایجاد می کنند. با ما همراه باشید، همچاپ شما را با بزرگترین شخصیت های دنیای طراحی گرافیک آشنا خواهد کرد.

آدریان فروتیگر
8 خرداد 1396

آدریان فروتیگر

تحریریه همچاپ

اگر در زمینه طراحی گرافیک کار می کنید،یا علاقمندید که طرحهای موفقی را ارائه کنید،می توانید از طرح هایی استفاده کنید که باید نسبت به آنها آگاهی داشته باشید. طراحان معاصر، روش طراحی را متحول کرده اند، طراحان مستقل، و متفکرین، همان کسانی هستند که تفاوت ایجاد می کنند. با ما همراه باشید، همچاپ شما را با بزرگترین شخصیت های دنیای طراحی گرافیک آشنا خواهد کرد.

 شیگئو فوکودا،  طراح گرافیک افسانه ای ژاپنی
7 خرداد 1396

شیگئو فوکودا، طراح گرافیک افسانه ای ژاپنی

تحریریه همچاپ

اگر در زمینه طراحی گرافیک کار می کنید،یا علاقمندید که طرحهای موفقی را ارائه کنید،می توانید از طرح هایی استفاده کنید که باید نسبت به آنها آگاهی داشته باشید. طراحان معاصر، روش طراحی را متحول کرده اند، طراحان مستقل، و متفکرین، همان کسانی هستند که تفاوت ایجاد می کنند. با ما همراه باشید، همچاپ شما را با بزرگترین شخصیت های دنیای طراحی گرافیک آشنا خواهد کرد.

به دنبال چه موضوعی هستید؟

اصول چاپ

پربازدیدترین مطالب


طلاکوب سرد یا طلاکوب گرم، کدام بهتر است!
2 آذر 1395

طلاکوب سرد یا طلاکوب گرم، کدام بهتر است!

تحریریه همچاپ
نحوه طراحی مهر لاستیکی در نرم افزار فتوشاپ
1 آذر 1395

نحوه طراحی مهر لاستیکی در نرم افزار فتوشاپ

تحریریه همچاپ
از جوهر‌های چاپی بیشتر بدانیم!
2 آذر 1395

از جوهر‌های چاپی بیشتر بدانیم!

تحریریه همچاپ
طراحی تقویم جیبی
27 مهر 1395

طراحی تقویم جیبی

تحریریه همچاپ
آموزش طراحی کارت تبریک در هر مناسبتی
19 مهر 1395

آموزش طراحی کارت تبریک در هر مناسبتی

تحریریه همچاپ