021-88323299021-88323299
service[at]hamchap.ir
جستجو
جستجو

| وبلاگ | نمایش تمام مطالب


نقش مهم پوسترها در تبلیغات ـ بخش اول
9 اردیبهشت 1396

نقش مهم پوسترها در تبلیغات ـ بخش اول

تحریریه همچاپ

هنوز هم تبلیغات محیطی ارزشمندند. این سخن بر اساس تحقیقات نیلسن مستندسازی شده که در حال حاضر نیاز به تبلیغات چاپی و تبلیغات محیطی رو به افزایش است، اطلاعات تبلیغاتی بسیاری در سراسر جهان منتشر می‌شود و هر روزه شرکت های رسانه‌ای تاسیس می‌شوند. بر اساس تحقیقات نیلسن،برای اولین بار در نیمه اول 2015 بیشترین تقاضا برای تبلیغات محیطی نسبت به دیگر روش‌های تبلیغاتی در آلمان به ثبت رسیده است. در مقایسه تبلیغات محیطی سال گذشته این رقم به‌اندازه 5/7% و در همان دوره 355 میلیون یورو افزایش یافته است.بنابراین تبلیغات محیطی در حال حاضر فراتر از تبلیغات تلویزیونی در آلمان دارای اهمیت است.

هفته گرافیک و حضور همچاپ در خانه هنرمندان
9 اردیبهشت 1396

هفته گرافیک و حضور همچاپ در خانه هنرمندان

تحریریه همچاپ

همچاپ به عنوان اسپانسر انجمن صنفی طراحان گرافیک و برای اطلاع‌رسانی از فعالیت‌های خود و همکاری مشترک با انجمن صنفی، روز جمعه ۸ اردیبهشت - از ساعت ۱۶ الی ۱۸، به مناسبت مراسم «روز جهانی طراحی گرافیک» در خانه هنرمندان ایران حضور یافت.

نقش محتوا در طراحی
9 اردیبهشت 1396

نقش محتوا در طراحی

تحریریه همچاپ

شاید شنیده باشید که محتوا در یک وب سایت بزرگترین کار را انجام می دهد. این سخن یک واقعیت است. زمانی که وب سایتی را طراحی می کنید توجه داشته باشید که محتوا اهمیت دارد، هرچقدر محتوا غنی باشد در این صورت کاربران به وب سایت بیشتر اطمینان می کنند. بهترین طراحان وب سایت همیشه به محتوا توجه دارند و با درج محتوای مرتبط سعی می کنند که رضایت کاربران را جلب کنند. در این مقاله میزان اهمیت محتوا و نحوه درج آنرا به شما آموزش می دهیم.

نحوه ساخت بروشور محصول
8 اردیبهشت 1396

نحوه ساخت بروشور محصول

تحریریه همچاپ

برای محصول شما چه نوع بروشوری مناسب بوده، و چگونه آنرا ایجاد می‌کنید؟ محصول خود را به چه روشی برای مشتریان معرفی می‌کنید که برای آنها جذاب باشد؟ در این مقاله به سؤالات مرتبط با نحوه ساخت بروشور پاسخ می‌دهیم.

نحوه ساخت کارت ویزیت بافتی
7 اردیبهشت 1396

نحوه ساخت کارت ویزیت بافتی

تحریریه همچاپ

کارت ویزیت بافتی جدا از پرداخت‌های سنتی می‌توانند برجسته باشند. زمانی که خیلی جذاب باشند مردم تردید نمی‌کنند که کارت ویزیت شما را دست بگیرند. برای اینکه بدون رعایت نکردن اصول، بتوانید تأثیر بصری را ایجاد کنید، با یک روش ساده و مؤثر می‌توانید جذابیتی ایجاد کنید. در اینجا در 5 مرحله می‌توانید کارت ویزیت بافتی خود را در نرم افزار ورد (Word) ایجاد کنید.

صنایع چاپ دیجیتال
7 اردیبهشت 1396

صنایع چاپ دیجیتال

تحریریه همچاپ

در این مقاله قصد داریم تمام موارد، متریالها، پوششها، سطوح چاپی، قابلیتها مختلف و انواع روشهایی که در چاپ دیجیتال وجود دارد را توضیح دهیم. به طور کلی چاپ دیجیتال یک روش‌ تبدیل تصاویر دیجیتال به سطوح چاپی است. چاپ دیجیتال معمولا شامل چاپ حرفه ای در تیراژهای پائین توسط نشر رومیزی و دیگر منابع دیجیتال است که توسط چاپگرهای لیزی و چاپگرهای لارج فرمت و یا جوهرافشان حرفه ای انجام می‌شود.

گزینه‌های طراحی و چاپ کتابچه‌ها
6 اردیبهشت 1396

گزینه‌های طراحی و چاپ کتابچه‌ها

تحریریه همچاپ

کتابچه‌ها یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی به شمار می روند که مشاغل و موسسات آنها را به دیگران هدیه می دهند. سفارشات طراحی و چاپ کتابچه‌ها و محصولات چاپی چند صفحه‌ای در مقایسه با تراکت یا پوستر بسیار زیاد است . در چند مرحله ساده می توانید کتابچه ای را برای خودتان طراحی کنید.

اینفوگرافیک: ساختار بروشور تبلیغاتی هتل‌‌ها
3 اردیبهشت 1396

اینفوگرافیک: ساختار بروشور تبلیغاتی هتل‌‌ها

تحریریه همچاپ

بروشور هتل از چه قسمتهایی تشکیل می‌شود؟ این قسمت‌ها چه کاربردهایی دارند؟ چه ایده‌های خوب دیگری می‌توانید برای آن اشاره کنید؟ می‌خواهید بدانید که برای ایجاد بروشورهای فوق‌العاده برای هتل‌ها چکار باید کرد؟ قبل از اینکه وارد فرایند طراحی بروشور شوید، با فهرستی از مواردی که برای طراحی آن نیاز است.

چگونه کارت تشکر همه‌پسند طراحی کنیم؟
3 اردیبهشت 1396

چگونه کارت تشکر همه‌پسند طراحی کنیم؟

تحریریه همچاپ

کارت‌های تشکر همیشه پیام محبت و صمیمیت را منتقل می‌کنند. نحوه طراحی کارت‌های تشکر به‌طور فریبنده‌ای ساده هستند ولی لازم است که آن را به‌خوبی فرابگیرید. زمانی که گیرنده شخص حقیقی است، طرح این کارت‌های خیلی سرراست و مشخص است. باوجوداین، استفاده از کارت‌های تشکر در کسب‌وکار می‌تواند قدری متفاوت باشد. ارتباط بین کسب‌وکار و مشتریان آنها اغلب اوقات با مرزهایی روبرو است که باعث می‌شود تا ایجاد پیوند عاطفی میان شرکت‌ها و مشتریان آنها تا حدی به صورت یک چالش دربیاید. پیروی از این راهنمایی‌ها شاید بتواند به شما کمک کند تا کارت‌هایی را طراحی کنید که پیوندهای عاطفی با مخاطبان ایجاد نماید. در این صورت، همزمان با گسترش و توسعه فعالیتهای کسب‌وکارتان خواهید توانست مشتریان وفاداری را برای خود پرورش دهید. این ایده‌ها را هنگام طراحی و سفارش کارت تشکر برای مشتریان‌تان مد نظر داشته باشید.

تبلیغات مؤثر با کارت پستال
2 اردیبهشت 1396

تبلیغات مؤثر با کارت پستال

تحریریه همچاپ

موفقیت کمپین‌های بازاریابی، چه سنتی چه آنلاین، می‌تواند صرفا به سه عامل بستگی داشته باشد: خصوصیات جمعیت‌شناسی، میزان تخصیص بودجه و ثبات. بازاریاب‌ها کوشش می‌کنند تا به طور مؤثر این سه عامل را در کمپین‌های بازاریابی خود یکپارچه کنند. کارت پستال‌ها جزء چند ابزار تبلیغاتی محدودی هستند که شما را به سوی هدف‌تان هدایت می‌کند.استفاده از کارت پستال‌ها به عنوان ابزار بازاریابی و تبلیغات (چه به‌تنهایی یا به عنوان مکمل) شما را قادر می‌سازد که کمپین خود را از نظر میزان ارسال و واکنش تا حد زیادی اندازه‌گیری و برآورد نمایید. بازاریابی موثر با کارت پستال یک کار دو مرحله‌ای است. از یک طرف طراحی آن تاثیر چشمگیری بر کارایی آن دارد و از طرف دیگر، راهبرد توزیع شما اهمیت بسیاری در امکان‌پذیر ساختن تاثیرگذاری بر مخاطب دارد.

به دنبال چه موضوعی هستید؟

اصول چاپ

پربازدیدترین مطالب


طلاکوب سرد یا طلاکوب گرم، کدام بهتر است!
2 آذر 1395

طلاکوب سرد یا طلاکوب گرم، کدام بهتر است!

تحریریه همچاپ
نحوه طراحی مهر لاستیکی در نرم افزار فتوشاپ
1 آذر 1395

نحوه طراحی مهر لاستیکی در نرم افزار فتوشاپ

تحریریه همچاپ
طراحی تقویم جیبی
27 مهر 1395

طراحی تقویم جیبی

تحریریه همچاپ
آموزش طراحی کارت تبریک در هر مناسبتی
19 مهر 1395

آموزش طراحی کارت تبریک در هر مناسبتی

تحریریه همچاپ
از جوهر‌های چاپی بیشتر بدانیم!
2 آذر 1395

از جوهر‌های چاپی بیشتر بدانیم!

تحریریه همچاپ