021-88323299021-88323299
service[at]hamchap.ir
جستجو
جستجو

| وبلاگ | نمایش تمام مطالب


راهنمای آسان طراحی و چاپ استیکرها و لیبل‌های بهتر
23 اردیبهشت 1396

راهنمای آسان طراحی و چاپ استیکرها و لیبل‌های بهتر

تحریریه همچاپ

از آنجایی که استیکر و برچسب کاربردهای زیادی دارند به همین دلیل مشتریان نیز این نوع محصول را نسبت به سایر محصولات چاپی بیشتر سفارش می دهند.در عین حال خیلی راحت طراحی و تولید می شوند،با رعایت موارد زیر می توانیم سفارشات مشتریان را بدون هیچ مشکلی چاپ کنیم.نکات مهم مربوط به نحوه طراحی استیکرها و برچسب ها را عنوان می کنیم، با رعایت این نکات محصولات شما باکیفیت شده و ظاهر خیلی خوبی خواهند داشت.

معرفی انواع لیبل‌ها و کاربردهای آنها
22 اردیبهشت 1396

معرفی انواع لیبل‌ها و کاربردهای آنها

تحریریه همچاپ

محتویات بسته در مقایسه با ظاهر آن از اهمیت بسزایی برخوردار بوده بنابراین بهتر است که از برچسب های روشن استفاده کنیم. با برچسب می توانید کالاها و محصولات خود را در معرض دید همگان بگذارید.

اینفوگرافیک طراحی کارت ویزیت
21 اردیبهشت 1396

اینفوگرافیک طراحی کارت ویزیت

تحریریه همچاپ

اگر می‌دانستید نحوه طراحی کارت ویزیت چه دنیایی دارد؟ اینقدر راحت از کنار آن ساده نمی‌گذشتید! سطح چاپ، حالت رنگ، سبک حروف، معروف ترین فونت های استفاده شده در طراحی کارت ویزیت و سایز استاندارد کارت ویزیت در کشورهای مختلف را در این اینفوگرافیک به شما نمایش می دهیم، با ما همراه باشید.

چاپ بنرهای وینیل سفارشی برای فروشگاه‌ها و بوتیک‌ها
21 اردیبهشت 1396

چاپ بنرهای وینیل سفارشی برای فروشگاه‌ها و بوتیک‌ها

تحریریه همچاپ

افراد صاحب کسب و کار، فروشگاه خود را باید با روش هایی معرفی کنند. افتتاح فروشگاه در مناطق پرتردد به حل مشکل کمکی نمی کند. باید به گونه ای رفتار کنید که مورد توجه قرار گیرید. چاپ بنرهای ونیل سفارشی یکی از روش هایی است که در این زمینه به شما کمک می کند. علاوه بر بنرهایی که در محل های عمومی نصب می شوند می توانید با چند روش تبلیغاتی نیز فروشگاه خود را معرفی کنید.شعار تبلیغاتی ساده ای را روی بنرهای ونیل چاپ کنید. باید طوری طراحی کنید که توجه مردم را جلب کنید در این صورت موفق خواهید بود. گاهی اوقات، لازم است که از قوه تخیل استفاده کنید.

روش‌ها و تکنیک‌های تبلیغاتی بروشورها - بخش دوم
20 اردیبهشت 1396

روش‌ها و تکنیک‌های تبلیغاتی بروشورها - بخش دوم

تحریریه همچاپ

اگر وب سایت، یا وبلاگی دارید، آدرس اینترنتی باید همیشه روی بروشورها درج شود. متناسب با موقعیت، شاید تمایل داشته باشید که در فیسبوک، پینترست، لینکدین ، گوگل پلاس نیز تبلیغ بفرمایید. اگر دوست دارید که منحصربفرد خود را نشان دهید می توانید از کدهایQR استفاده کنید. اگر در این چنین زمینه هایی هزینه نکنید، شاید نتوانید آنچنان باید و شاید با مخاطب هدف خود ارتباط برقرار کنید.

روش‌ها و تکنیک‌های تبلیغاتی بروشورها - بخش اول
20 اردیبهشت 1396

روش‌ها و تکنیک‌های تبلیغاتی بروشورها - بخش اول

تحریریه همچاپ

ضرب المثلی می‌گوید، همه کاره و هیچ کاره باشید. همه کاری را انجام دهید و بروشوری درخور توجه را طراحی کنید. در بهترین شرایط، شاید نتوانید آنچنانکه شایسته است بروشوری مناسب را طراحی کنید و در بدترین شرایط، شاید سرمایه شما سوددهی نداشته باشد. متناسب با هدف فونت، محتوا، رنگ‌ها، و همه عناصر طراحی را انتخاب کنید.

راهنمای طراحی کارت آویزهای خاص و متمایز
20 اردیبهشت 1396

راهنمای طراحی کارت آویزهای خاص و متمایز

تحریریه همچاپ

با کارت آویزها نه تنها می‌توانید میزان فروش محصول خود را افزایش دهید، بلکه با چنین ابزاری می‌توانید بر کیفیت محصول خود تاکیید کنید. زمانی که کارت آویزی را طراحی می‌کنید در واقع قدم بزرگی را برمی دارید تا مشتریان به شما بیشتر اعتماد کنند، و البته همزمان می‌توانید مزایای کالاها و محصولات خود را برای آنها بیان کنید.

اینفوگرافیک آناتومی کارت ویزیت
19 اردیبهشت 1396

اینفوگرافیک آناتومی کارت ویزیت

تحریریه همچاپ

فكرمي كنيد اگر يكي از اعضاي بدنتان را از دست بدهيد، چكار خواهيد كرد؟ كسب و كاري كه كارت ويزيتي نداشته باشد، شبيه به بدني است كه يكي از اعضاي خود را از دست داده است. اطلاعاتی که معمولا روی کارت ویزیت دیده می‌شود شامل نام و نشانی و راه‌های تماس است و گاه خدماتی که صاحب کارت ارایه می‌کند. اگرچه شما می‌توانید کارت ویزیت‌هایی را مثال بزنید که صاحب آن، صفحه کارت را با یک بروشور اطلاع‌رسانی «اشتباه» گرفته است و سیر تا پیاز جزییات کار خود را روی آن درج کرده. نکته دقیقا در همین عبارت است: اشتباه گرفته است. اگر کاربری اطلاع‌رسانی آرشیوی را برای یک کارت ویزیت قائل باشیم باید به درج خلاصه‌ترین و در عین حال کلیدی‌ترین اطلاعات روی کارت ویزیت بسنده کنیم .بنابراین هر زمان که به صرافت داشتن کارت ویزیت افتادید، قلم و کاغذ بردارید و اطلاعات شخصی خود را به خلاصه‌ترین شکل ممکن درآورید.

کارت پستال‌های بین المللی
19 اردیبهشت 1396

کارت پستال‌های بین المللی

تحریریه همچاپ

با مسافرت می توانید قدری از محیط پرتنش کار دور شوید ولی زمانی که بنا به دلایلی این چنین امر مسلمی محقق نمی شود افسرده خاطر می شوید شاید در این چنین مواقعی کارت پستال هایی با تصاویر شهرهای دنیا قدری شما را خوشحال کند. 13 کارت پستال بین المللی شاید بتواند این کار را به انجام برساند.

چاپ استیکر یو وی سفارشی
19 اردیبهشت 1396

چاپ استیکر یو وی سفارشی

تحریریه همچاپ

با بازاریابی پارتیزانی می توانید خیلی کم هزینه کرده و بهترین نتایج را بدست بیاورید. در این روش مصرف کننده ، شگفت زده می شود،تاثیر مداومی دارد و در شبکه های اجتماعی نیز تاثیرگذار خواهد بود. با بازاریابی پارتیزانی در مقایسه با دیگر روش های تبلیغاتی و بازاریابی می توانید برمشتریان تاثیر بسزایی بگذارید. به همین دلیل در کمپین های بازاریابی پارتیزانی،شخصیت مصرف کنندگان مدنظر بوده و تاثیرگذاری این نوع روش بازاریابی مداوم و دائمی است.

به دنبال چه موضوعی هستید؟

اصول چاپ

پربازدیدترین مطالب


نصب پوستر بدون آسیب به دیوار یا پوستر!
6 بهمن 1395

نصب پوستر بدون آسیب به دیوار یا پوستر!

تحریریه همچاپ
طلاکوب سرد یا طلاکوب گرم، کدام بهتر است!
2 آذر 1395

طلاکوب سرد یا طلاکوب گرم، کدام بهتر است!

تحریریه همچاپ
نحوه طراحی مهر لاستیکی در نرم افزار فتوشاپ
1 آذر 1395

نحوه طراحی مهر لاستیکی در نرم افزار فتوشاپ

تحریریه همچاپ
از جوهر‌های چاپی بیشتر بدانیم!
2 آذر 1395

از جوهر‌های چاپی بیشتر بدانیم!

تحریریه همچاپ
طراحی تقویم جیبی
27 مهر 1395

طراحی تقویم جیبی

تحریریه همچاپ