021-88323299021-88323299
service[at]hamchap.ir
جستجو
جستجو

| وبلاگ | چاپ و خدمات تکمیلی | بهتر است بدانید


چاپ محتوای وب در خدمت صنایع بسته بندی
27 مرداد 1396

چاپ محتوای وب در خدمت صنایع بسته بندی

تحریریه همچاپ

صنایع بسته بندی بدون شک یکی از مهم ترین صنایع برای بسته بندی، روکش کردن، اشیاء و محصولات است ولی همه این موارد در طول زمان تغییر کرده اند. البته هدف از بسته بندی، بسته بندی محصول به گونه ای است که برند شما در بین بقیه برندها خاص و متمایز باشد. از آنجایی که در حال حاضر بسیاری از تولیدکنندگان کالا از مزایای بسته بندی منتفع می شوند این صنعت حالا نسبت به گذشته محتول شده مثلا در زمینه مواد غذایی، و لوازم آرایشی و دیگر کالاهای مصرفی به گونه ای متحول شده که عمر محصولات بهتر شده ، در مقابل اشعه خورشید محافظت می شوند، و خیلی راحت به بسیاری از مناطق کشور و دنیا حمل می شوند.

نکات برای افزایش جلب توجه چاپ آنلاین از سوی مشتریان
24 مرداد 1396

نکات برای افزایش جلب توجه چاپ آنلاین از سوی مشتریان

تحریریه همچاپ

همزمان با تغییر روش های خرید، شما هم باید به فکر راه اندازی یک فروشگاه آنلاین باشید. زمانی که بتوانید یک وب سایت چاپ آنلاین را راه اندازی کنید، تمامی مشتریان و کاربران شما می توانند 24 ساعته سفارشات خود را چاپ کرده و از چاپ محتوای وب نیز استفاده کنند، باید به همه مشتریان خود اطلاع دهید که وب سایت چاپ آنلاین را راه اندازی کرده اید. با ایمیل یا SMS به آنها اطلاع دهید. باید متناسب با کسب و کار خود با یکی از روش ها، با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید. در این مقاله نحوه راه اندازی وب سایت چاپ آنلاین را بررسی می کنیم.

افزایش فروش با ارزان فروشی ـ بخش دوم
23 مرداد 1396

افزایش فروش با ارزان فروشی ـ بخش دوم

تحریریه همچاپ

قیمت های پایین همیشه عده ای از مردم را راضی نگه می دارد و صد البته قیمت های بالا گاهی اوقات مردم را از خرید کالاها و خدمات باز می دارد. در این مقاله ارزان فروشی و گران فروشی را بررسی می کنیم. خوب می دانید که کیفیت کالاها تعیین کننده قیمت آنهاست، توجه داشته باشید که تنها عامل ارزان فروشی و گران فروشی کیفیت کالاها و خدماتی است که شما به مشتریان خود ارائه می کنید.

افزایش فروش با ارزان فروشی ـ بخش اول
22 مرداد 1396

افزایش فروش با ارزان فروشی ـ بخش اول

تحریریه همچاپ

قیمت های پایین همیشه عده ای از مردم را راضی نگه می دارد و صد البته قیمت های بالا گاهی اوقات مردم را از خرید کالاها و خدمات باز می دارد. در این مقاله ارزان فروشی و گران فروشی را بررسی می کنیم. خوب می دانید که کیفیت کالاها تعیین کننده قیمت آنهاست، توجه داشته باشید که تنها عامل ارزان فروشی و گران فروشی کیفیت کالاها و خدماتی است که شما به مشتریان خود ارائه می کنید.

تبلیغ چاپ آنلاین ـ بخش دوم
22 مرداد 1396

تبلیغ چاپ آنلاین ـ بخش دوم

تحریریه همچاپ

در مشاغل آنلاین،گفته می شود که به هرچی که فکر کنید همان اتفاق می افتد. ولی به مرور زمان این گفته تغییر کرده است. اگر الان آنرا ایجاد کنی، همان اتفاق می افتد.

چاپ موفقیت آمیز محتوای وب ـ بخش دوم
21 مرداد 1396

چاپ موفقیت آمیز محتوای وب ـ بخش دوم

تحریریه همچاپ

چاپخانه ها سعی می کنند تا نرم افزارهای کاربردی چاپ محتوای وب را به صورت آنلاین تنظیم و راه اندازی کنند، بسیاری از نرم افزارها، قابل خرید هستند ولی گاهی اوقات چاپ موفقیت آمیز نبوده یا اینکه ایده شما همچنان به قوت خود باقیست و در نهایت با شکست مواجه می شود. حالا بسیاری از چاپخانه ها دوست دارند که از نو شروع کنند بخاطراینکه آینده صنعت چاپ مانند حرفه های دیگر رو به جلوست. پس، چگونه می توان مطمئن شد که چاپ محتوای وب دوباره با مشکلاتی مواجه نخواهد شد و در این زمان کار درستی را انجام می دهیم.

چاپ موفقیت آمیز محتوای وب ـ بخش اول
20 مرداد 1396

چاپ موفقیت آمیز محتوای وب ـ بخش اول

تحریریه همچاپ

چاپخانه ها سعی می کنند تا نرم افزارهای کاربردی چاپ محتوای وب را به صورت آنلاین تنظیم و راه اندازی کنند، بسیاری از نرم افزارها، قابل خرید هستند ولی گاهی اوقات چاپ موفقیت آمیز نبوده یا اینکه ایده شما همچنان به قوت خود باقیست و در نهایت با شکست مواجه می شود. حالا بسیاری از چاپخانه ها دوست دارند که از نو شروع کنند بخاطراینکه آینده صنعت چاپ مانند حرفه های دیگر رو به جلوست. پس، چگونه می توان مطمئن شد که چاپ محتوای وب دوباره با مشکلاتی مواجه نخواهد شد و در این زمان کار درستی را انجام می دهیم.

مزایای چاپ محتوای وب با سود اندک و رقابت تنگاتنگ
18 مرداد 1396

مزایای چاپ محتوای وب با سود اندک و رقابت تنگاتنگ

تحریریه همچاپ

سرمایه گذاری های شما در دنیای رقابتی باعث می شود تا با برنامه ریزی بتوانید سود سرمایه گذاری خود را دریافت کنید.زمانی که چاپخانه ها تصمیم می گیرند که در جهت پیشرفت ، سرمایه گذاری هایی را انجام دهند، با چالش هایی مواجه می شوند. مهم ترین حوزه هایی که چاپخانه ها باید در زمینه آنها سرمایه گذاری کنند بدین شرح هستند:

مستندسازی دیجیتالی با نرم افزار Eversign ـ بخش دوم
17 مرداد 1396

مستندسازی دیجیتالی با نرم افزار Eversign ـ بخش دوم

تحریریه همچاپ

با این نرم افزار رایگان و آنلاین Eversign می توانید مدارک خود را به صورت الکترونیکی صحافی کرده و در فضای بایگانی خود صرفه جویی نمایید. با این نرم افزار می توانید کلیه مدارک را مستندسازی کنید. در این مقاله این نرم افزار را بررسی می کنیم.

مستندسازی دیجیتالی با نرم افزار Eversign ـ بخش اول
17 مرداد 1396

مستندسازی دیجیتالی با نرم افزار Eversign ـ بخش اول

تحریریه همچاپ

با این نرم افزار رایگان و آنلاین Eversign می توانید مدارک خود را به صورت الکترونیکی صحافی کرده و در فضای بایگانی خود صرفه جویی نمایید. با این نرم افزار می توانید کلیه مدارک را مستندسازی کنید. در این مقاله این نرم افزار را بررسی می کنیم.

به دنبال چه موضوعی هستید؟

اصول چاپ

پربازدیدترین مطالب


طلاکوب سرد یا طلاکوب گرم، کدام بهتر است!
2 آذر 1395

طلاکوب سرد یا طلاکوب گرم، کدام بهتر است!

تحریریه همچاپ
نصب پوستر بدون آسیب به دیوار یا پوستر!
6 بهمن 1395

نصب پوستر بدون آسیب به دیوار یا پوستر!

تحریریه همچاپ
از جوهر‌های چاپی بیشتر بدانیم!
2 آذر 1395

از جوهر‌های چاپی بیشتر بدانیم!

تحریریه همچاپ
طراحی تقویم جیبی
27 مهر 1395

طراحی تقویم جیبی

تحریریه همچاپ
ماشین و اجزاء چاپ افست – بخش اول
3 آذر 1395

ماشین و اجزاء چاپ افست – بخش اول

تحریریه همچاپ