021-88323299021-88323299
service@hamchap.irservice@hamchap.ir
جستجو
جستجو

| وبلاگ | چاپ و خدمات تکمیلی | بهتر است بدانید


انواع محصولات چاپی نمایشگاهی سایز بزرگ
4 اسفند 1395

انواع محصولات چاپی نمایشگاهی سایز بزرگ

تحریریه همچاپ

یک راز کوچولو درباره نمایشگاه‌ها وجود دارد که بر اساس باید گفت که همه‌ی نمایشگاه‌ها یکسان و مانند هم نیستند و با هم فرق‌هایی دارند. اگر در کنفرانس یا رویدادهای مختلفی شرک کرده‌اید، این حرف شاید برایتان چندان شگفت‌انگیز نباشد. ولی اگر برای اولین بار غرفه نمایشگاهی را راه‌اندازی می‌کنید یا اگر تمایل دارید تا از آن بیشترین درآمد را کسب کنید، برای آگاهی درباره هرکدام از این محصولات نمایشگاهی و اینکه هرکدام می‌تواند در چه رویدادی بیشترین حاصل را به همراه دارند، در ادامه با ما همراه شوید.

توصیه‌هایی برای تبلیغات با علائم محیطی ـ بخش اول
4 اسفند 1395

توصیه‌هایی برای تبلیغات با علائم محیطی ـ بخش اول

تحریریه همچاپ

اولین نکته‌ای که اغلب افرادی که برای اولین بار با علائم محیطی سر و کار پیدا می‌کنند، ناآشنایی با چگونگی سفارش چاپ علائم محیطی است. اما حقیقت ماجرا این است که حتی افرادی که هیچ پیش‌زمینه‌ای در طراحی گرافیکی هم ندارند، می‌توانند به راحتی آن را یاد گرفته و از عهده‌ی این کار بر بیایند. مؤسسات اقتصادی از مشاغل کوچک و غیرانتفاعی تا شرکت‌های سهامی بزرگ‌تر به تبلیغات محیطی نیاز دارند، مخصوصاً اگر که حضور در فضای غیرمجازی برای مدل عملیاتی آنها حیاتی باشد. باشد به‌صورت آفلاین عرضه می‌شود. علائم محیطی یکی از ملموس‌ترین بخش‌های برند است، حتی اگر کمترین تاثیرگذاری بر مخاطب نداشته باشند.

ابداع چاپ سه‌بعدی استخوان‌ مصنوعی
3 اسفند 1395

ابداع چاپ سه‌بعدی استخوان‌ مصنوعی

تحریریه همچاپ

هرچند وقت یکبار خبرهای جدیدی از ایجاد امکانات مبتکرانه با چاپ سه‌بعدی مطرح می‌شود، البته همه آنها مانند چاپ سه‌بعدی تفنگ لزوما ارزشمند و مفید نیستند، ولی اغلب آنها توانایی جدیدی برای بهبود وضعیت انسان ایجاد کرده‌اند، از جمله همین ایده چاپ استخوان مصنوعی! دانشمندان در اواخر 2016 با تولید مرکب هیدروکسی‌آپاتیت -از مواد غیرآلی طبیعی استخوان- امکان چاپ سه‌بعدی استخوان مصنوعی فوق‌العاده محکم و ‌انعطاف‌پذیری را فراهم کرده‌اند که بعد از پیوند در بدن بیمار با جذب موی‌رگ‌ها، تدریجا با استخوان طبیعی جایگزین می‌شود!

بررسی فایل گرافیکی از منظر ارسال فایل
2 اسفند 1395

بررسی فایل گرافیکی از منظر ارسال فایل

تحریریه همچاپ

حالا که مطابق با مجموعه مقالات بررسی فایل گرافیکی ما تمام موارد طرح خود را کنترل کرده‌اید، دیگر زمان بررسی نهایی فایل از منظر ارسال فایل رسیده است. بعد از این آخرین کنترل نهایی دیگر می‌توانید از بابت صحت فایل خود تا حد زیادی مطمئن باشید. هرچند که همواره ممکن است که به خاطر فراموش کردن، متوجه نشدن یا ناآگاهی از یک سری موارد، مشکلاتی در فایل گرافیکی‌تان به وجود آمده باشد.

چگونه تبلیغات تراکتی جالب توجه داشته باشیم؟
2 اسفند 1395

چگونه تبلیغات تراکتی جالب توجه داشته باشیم؟

تحریریه همچاپ

در اقتصاد دنیای امروز، بسیاری از مشتریان گزینشی انتخاب می‌کنند و هنگام خرید محصولات و خدمات دلخواه خود تصمیم‌گیری می‌کنند. هرروزه مشتریان با پیشنهادات تراکت‌های بیشماری بمباران می‌شوند، طوری که جلب نظر و توجه مشتریان امر حیاتی شده است. شما می‌توانید با استفاده از تراکت موثر و کارامد، برنامه‌ی بازاریابی و تبلیغات تراکتی منحصربفردی ایجاد کنید. لازم است که تراکت‌هایی را ایجاد کنید که جالب و جذاب بوده و اطمینان می‌دهند که مشتریان به آگهی‌های تبلیغاتی شما توجه کرده و آنها را مطالعه خواهند کرد. تراکت‌های برجسته باید تاثیرگذار باشند، به طوری که بتوانند مشتریان بالقوه را به رفتار خاصی وادار نمایند یا آنها را برای استفاده در آینده پیش خود نگه دارند. این امر فقط می‌تواند با طراحی آگهی‌های باکیفیت و منحصربفرد فروش و بازاریابی تحقق پیدا کند. سختی کار در اینجاست که بتوانیم بدون صرف مبالغ هنگفت و ولخرجی بودجه با این چالش روبرو شد. یافتن چاپخانه‌ی رنگی تجاری که امکانات‌ شگفت‌انگیزی و قیمت پایینی داشته باشد می‌تواند این چالش را رفع رجوع کند.

نگاهی اجمالی بر پوشه‌های تبلیغاتی
2 اسفند 1395

نگاهی اجمالی بر پوشه‌های تبلیغاتی

تحریریه همچاپ

پوشه‌های تبلیغاتی در اندازه‌های مختلفی وجود دارند. شما باید طرح و مدلی را انتخاب کنید که با محصولات تبلیغاتی مخصوص شما مطابقت داشته باشد. به عنوان مثال، با توجه به تفاوت بین کاغذ نامه و کاغذ مدارک، پوشه‌ی خود را با اندازه مناسب انتخاب کنید. اسناد کوچک‌تر و اشیایی مانند کارت‌ کلیدهای رایانه به پوشه‌های سایز خاص خود نیاز دارند.

فواید و مزایای اتیکت و کارت تبریک
30 بهمن 1395

فواید و مزایای اتیکت و کارت تبریک

تحریریه همچاپ

سازمان‌ها، شرکت‌ها و موسسات اقتصادی با اهداف مختلفی اتیکت‌ها را ایجاد کرده و از آنها استفاده می‌کنند. با اتیکت می‌توانید قیمت محصولات خود را ارائه دهید و کیفیت محصولات یا خدمات خود را تبلیغ نمایید. حسن نیت و ارزش‌های برند شرکت خود را به مخاطب انتقال دهید. همچنین می‌توانید لوگوی منحصربفرد خود را روی اتیکت‌ها چاپ کنید و تاثیرگذاری ارزش برند خود را در میان دیگر شرکت‌ها و سازمان‌ها ارتقا دهید.

کاغذها و مرکب مناسب چاپ دیجیتال عکس
28 بهمن 1395

کاغذها و مرکب مناسب چاپ دیجیتال عکس

تحریریه همچاپ

اگر به فروشگاه لوازم اداری و نوشت‌افزار تشریف برده باشید، می‌دانید که در چنین فروشگاه‌هایی کاغذ و مرکب عکس را در طیف متنوعی از گزینه‌ها تهیه کنید. یادگیری راجع به عوامل موثر در گزینش صحیح انواع کاغذ و مرکب عکس می‌تواند شما را از شر بسیاری از مشکلات ناشی از چاپ عکس‌های بی‌کیفیت و معیوب در امان نگه دارد و همچنین هزینه‌های بسیاری را در درازمدت برای شما جبران کند.

رویه‌های روز گزينش تصاوير آماده در طراحی 2017
24 بهمن 1395

رویه‌های روز گزينش تصاوير آماده در طراحی 2017

تحریریه همچاپ

عكاسی يكی از رشته‌های هنری هميشه در حال پیشرفتی است كه هیچ‌وقت نمی‌توانیم به حد كافی نسبت به آن تسلط پیدا كنيم. عكاسی به همراه صفحه‌بندی و نگارگری، بیش از هر عنصر دیگری به طرح‌ها شخصیت می‌بخشد. وبسایت‌هایی مانند iStockPhoto، Shutterstock، Depositphotos و غیره از منابع پيشروی ارائه‌ی تصاوير و وکتورهای آماده هستند که معمولا با عرضه‌ی بيش از 50 ميليون فايل تصویری (که البته مرتبا این میزان افزایش می‌یابد) به طراحان كمك می‌کنند تا از تصاوير آماده استفاده كنند. وبسایت‌های از این دست معمولا گزارش از روندهای اصلی گزینش تصاویر در هر سال، اطلاعات مهمی از گرایش‌های عمومی گزینش تصاویر کاربران ارائه می‌دهند. با کسب این اطلاعات می‌توانید برای 6 تا 12 ماه آتی، تصاویر طراحی‌های خود را بر مبنای سلیقه‌های باب روز انتخاب کنید. در ادامه به معرفی و بررسی مهم‌ترین گرایش‌های گزینش تصاویر برای طراحی خواهیم پرداخت.

بررسی فایل گرافیکی از منظر رنگ
23 بهمن 1395

بررسی فایل گرافیکی از منظر رنگ

تحریریه همچاپ

فایل نهایی را ایجاد کرده‌اید و همه‌چیز روی صفحه نمایشگر خوب به نظر می‌رسد و با چاپگر لیزری خوب چاپ می‌شود. متأسفانه این امر ضرورتا بدین معنی نیست که چاپخانه‌دار هم از بابت سلامت فایل گرافیکی‌تان با شما هم عقیده خواهد بود. ممکن است که به خاطر فراموش کردن، متوجه نشدن یا ناآگاهی از یک سری موارد، مشکلاتی در فایل گرافیکی‌تان به وجود آمده باشد. در این مقاله به جنبه‌های رنگی بررسی فایل گرافیکی خواهیم پرداخت.

به دنبال چه موضوعی هستید؟

اصول چاپ

پربازدیدترین مطالب


از جوهر‌های چاپی بیشتر بدانیم!
2 آذر 1395

از جوهر‌های چاپی بیشتر بدانیم!

تحریریه همچاپ
طراحی تقویم جیبی
27 مهر 1395

طراحی تقویم جیبی

تحریریه همچاپ
تاثیر پاکت نامه‌های سفارشی در کسب‌و‌کارهای کوچک
12 آبان 1395

تاثیر پاکت نامه‌های سفارشی در کسب‌و‌کارهای کوچک

تحریریه همچاپ
روش های با کیفیت کردن محصولات چاپی
28 مهر 1395

روش های با کیفیت کردن محصولات چاپی

تحریریه همچاپ
طلاکوب سرد یا طلاکوب گرم، کدام بهتر است!
2 آذر 1395

طلاکوب سرد یا طلاکوب گرم، کدام بهتر است!

تحریریه همچاپ

Samandehi
Back To Top