021-88323299021-88323299
service[at]hamchap.ir
جستجو
جستجو

| وبلاگ | چاپ و خدمات تکمیلی | بهتر است بدانید


بی نظمی های صاحبان مشاغل آزاد، جبران اشتباهات ـ بخش دوم
6 تیر 1396

بی نظمی های صاحبان مشاغل آزاد، جبران اشتباهات ـ بخش دوم

تحریریه همچاپ

برخی اوقات اشتباهات مشاغل جبران ناپذیر است، این اشتباهات، بعضی اوقات به روابط بین شما و مشتری خدشه وارد می کنند و برخی دیگر پروسه کاری شما را مختل می کنند. جبران اشتباهات گاهی مواقع غیرممکن بوده یا حتی برای صاحبان مشاغل گران تمام می شود. شما با کمی توجه و دقت می توانید از بروز اشتباهات کاری خود جلوگیری کنید.

بی نظمی های صاحبان مشاغل آزاد، جبران اشتباهات ـ بخش اول
5 تیر 1396

بی نظمی های صاحبان مشاغل آزاد، جبران اشتباهات ـ بخش اول

تحریریه همچاپ

برخی اوقات اشتباهات مشاغل جبران ناپذیر است، این اشتباهات، بعضی اوقات به روابط بین شما و مشتری خدشه وارد می کنند و برخی دیگر پروسه کاری شما را مختل می کنند. جبران اشتباهات گاهی مواقع غیرممکن بوده یا حتی برای صاحبان مشاغل گران تمام می شود. شما با کمی توجه و دقت می توانید از بروز اشتباهات کاری خود جلوگیری کنید.

دلایل الزام استفاده از فونت های بزرگ و درشت در وب سایت ـ بخش دوم
1 تیر 1396

دلایل الزام استفاده از فونت های بزرگ و درشت در وب سایت ـ بخش دوم

تحریریه همچاپ

متون یک وب سایت باید به گونه ای باشد که براحتی تشخیص داده شود، متن ها باید در اندازه ای نوشته شوند که قابل تشخیص بوده و کاربران در تشخیص مطالب دچار مشکل نشوند. اکثر کاربران از اینکه نمی توانند متون وب سایت را تشخص دهند گلایه می کنند. یک طراح باید به این قضیه توجه داشته باشد و وب سایتی را طراحی کند که جذاب بوده و بتوان در آن کلیه کارهای مربوطه را انجام داد.

دلایل الزام استفاده از فونت های بزرگ و درشت در وب سایت ـ بخش اول
1 تیر 1396

دلایل الزام استفاده از فونت های بزرگ و درشت در وب سایت ـ بخش اول

تحریریه همچاپ

متون یک وب سایت باید به گونه ای باشد که براحتی تشخیص داده شود، متن ها باید در اندازه ای نوشته شوند که قابل تشخیص بوده و کاربران در تشخیص مطالب دچار مشکل نشوند. اکثر کاربران از اینکه نمی توانند متون وب سایت را تشخص دهند گلایه می کنند. یک طراح باید به این قضیه توجه داشته باشد و وب سایتی را طراحی کند که جذاب بوده و بتوان در آن کلیه کارهای مربوطه را انجام داد.

نکاتی برای افزایش سرعت بارگذاری وب سایت ـ بخش دوم
31 خرداد 1396

نکاتی برای افزایش سرعت بارگذاری وب سایت ـ بخش دوم

تحریریه همچاپ

همه کاربران، انیمیشن را دوست دارند، و این یک واقعیت مسلم است. ولی اگر نمایش یک ویدیو بیش از یک یا چند ثانیه به طول بکشد، در این صورت آن وب سایت به آرامی بارگذاری می شود و این یک فاجعه است. همه کاربران، وب سایت هایی که سریع و بدون اندکی مکث بارگذاری می شوند را دوست دارند. ولی وظیفه شماست که دقت داشته باشید تا ظاهر وب سایت شما جذاب بوده و کاملا" عملکردی باشد. اگر وب سایت شما قدری مشکل داشته باشد، شاید نگران و هراسان شوید ولی امروز در این مقاله می خواهیم نحوه بارگذاری سریع وب سایت را با چند نکته خدمت شما عرض کنیم. هریک از وب سایت هایی که در این مقاله خدمت شما معرفی می کنیم جذاب بوده و خیلی سریع بارگذاری می شوند.

نکاتی برای افزایش سرعت بارگذاری وب سایت ـ بخش اول
31 خرداد 1396

نکاتی برای افزایش سرعت بارگذاری وب سایت ـ بخش اول

تحریریه همچاپ

همه کاربران، انیمیشن را دوست دارند، و این یک واقعیت مسلم است. ولی اگر نمایش یک ویدیو بیش از یک یا چند ثانیه به طول بکشد، در این صورت آن وب سایت به آرامی بارگذاری می شود و این یک فاجعه است. همه کاربران، وب سایت هایی که سریع و بدون اندکی مکث بارگذاری می شوند را دوست دارند. ولی وظیفه شماست که دقت داشته باشید تا ظاهر وب سایت شما جذاب بوده و کاملا" عملکردی باشد. اگر وب سایت شما قدری مشکل داشته باشد، شاید نگران و هراسان شوید ولی امروز در این مقاله می خواهیم نحوه بارگذاری سریع وب سایت را با چند نکته خدمت شما عرض کنیم. هریک از وب سایت هایی که در این مقاله خدمت شما معرفی می کنیم جذاب بوده و خیلی سریع بارگذاری می شوند.

نحوه قطع ارتباط با مشتری ـ بخش دوم
30 خرداد 1396

نحوه قطع ارتباط با مشتری ـ بخش دوم

تحریریه همچاپ

مشتریانی که به موقع مبالغ شما را پرداخت نمی کنند و هزاران اشکال و ایراد برای شما می تراشند، مشتریان بد هستند. ولی دیگر وقت آن رسیده که با چنین مشتریانی، رابطه خودتان را قطع کنید و به این کابوس خاتمه دهید. بخاطر اینکه کسب و کار شما نیز مانند گذشته نیست و توسعه یافته است. مودبانه با او صحبت کنید و اگر فکر می کنید که چطور می توانید رابطه خود را با کسی که واسطه شما و مشتریان است و به نحوی از طریق او درامد زایی می کنید، قطع کنید، پس بهتر است که در این مقاله به انواع روش های قطع ارتباط با مشتریان بد توجه کنید.

نحوه قطع ارتباط با مشتری ـ بخش اول
30 خرداد 1396

نحوه قطع ارتباط با مشتری ـ بخش اول

تحریریه همچاپ

مشتریانی که به موقع مبالغ شما را پرداخت نمی کنند و هزاران اشکال و ایراد برای شما می تراشند، مشتریان بد هستند. ولی دیگر وقت آن رسیده که با چنین مشتریانی، رابطه خودتان را قطع کنید و به این کابوس خاتمه دهید. بخاطر اینکه کسب و کار شما نیز مانند گذشته نیست و توسعه یافته است. مودبانه با او صحبت کنید و اگر فکر می کنید که چطور می توانید رابطه خود را با کسی که واسطه شما و مشتریان است و به نحوی از طریق او درامد زایی می کنید، قطع کنید، پس بهتر است که در این مقاله به انواع روش های قطع ارتباط با مشتریان بد توجه کنید.

نکات طوفان فکری ـ بخش دوم
29 خرداد 1396

نکات طوفان فکری ـ بخش دوم

تحریریه همچاپ

از آنجایی که شما به تنهایی کار می کنید به همین دلیل شاید جلسه طوفان فکری را نداشته باشید. در حالی که طوفان فکری یک فعالیت گروهی است، بنابراین می توانید در خانه همانند محل کار این نوع جلسات را نیز برگزار کنید. اگر در مورد محل برگزاری این نوع جلسات مردد هستید، به شما کمک می کنیم تا آنها را به نحو احسن برگزار نمایید. برای برگزاری این چنین جلساتی به کاغذ، خودکار، لپ تاپ و وسایل دیگری نیاز دارید. در این مقاله آموزشی می خواهیم نحوه برگزاری این نوع جلسات را به شما آموزش دهیم.

نکات طوفان فکری ـ بخش اول
29 خرداد 1396

نکات طوفان فکری ـ بخش اول

تحریریه همچاپ

از آنجایی که شما به تنهایی کار می کنید به همین دلیل شاید جلسه طوفان فکری را نداشته باشید. در حالی که طوفان فکری یک فعالیت گروهی است، بنابراین می توانید در خانه همانند محل کار این نوع جلسات را نیز برگزار کنید. اگر در مورد محل برگزاری این نوع جلسات مردد هستید، به شما کمک می کنیم تا آنها را به نحو احسن برگزار نمایید. برای برگزاری این چنین جلساتی به کاغذ، خودکار، لپ تاپ و وسایل دیگری نیاز دارید. در این مقاله آموزشی می خواهیم نحوه برگزاری این نوع جلسات را به شما آموزش دهیم.

به دنبال چه موضوعی هستید؟

اصول چاپ

پربازدیدترین مطالب


طلاکوب سرد یا طلاکوب گرم، کدام بهتر است!
2 آذر 1395

طلاکوب سرد یا طلاکوب گرم، کدام بهتر است!

تحریریه همچاپ
از جوهر‌های چاپی بیشتر بدانیم!
2 آذر 1395

از جوهر‌های چاپی بیشتر بدانیم!

تحریریه همچاپ
طراحی تقویم جیبی
27 مهر 1395

طراحی تقویم جیبی

تحریریه همچاپ
ماشین و اجزاء چاپ افست – بخش اول
3 آذر 1395

ماشین و اجزاء چاپ افست – بخش اول

تحریریه همچاپ
تاثیر پاکت نامه‌های سفارشی در کسب‌و‌کارهای کوچک
12 آبان 1395

تاثیر پاکت نامه‌های سفارشی در کسب‌و‌کارهای کوچک

تحریریه همچاپ