021-88323299021-88323299
service[at]hamchap.ir
جستجو
جستجو

| وبلاگ | چاپ و خدمات تکمیلی | دنیای چاپ


نکات برای افزایش جلب توجه چاپ آنلاین از سوی مشتریان
24 مرداد 1396

نکات برای افزایش جلب توجه چاپ آنلاین از سوی مشتریان

تحریریه همچاپ

همزمان با تغییر روش های خرید، شما هم باید به فکر راه اندازی یک فروشگاه آنلاین باشید. زمانی که بتوانید یک وب سایت چاپ آنلاین را راه اندازی کنید، تمامی مشتریان و کاربران شما می توانند 24 ساعته سفارشات خود را چاپ کرده و از چاپ محتوای وب نیز استفاده کنند، باید به همه مشتریان خود اطلاع دهید که وب سایت چاپ آنلاین را راه اندازی کرده اید. با ایمیل یا SMS به آنها اطلاع دهید. باید متناسب با کسب و کار خود با یکی از روش ها، با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید. در این مقاله نحوه راه اندازی وب سایت چاپ آنلاین را بررسی می کنیم.

نحوه طراحی تراکت های تبلیغاتی ـ بخش دوم
24 مرداد 1396

نحوه طراحی تراکت های تبلیغاتی ـ بخش دوم

تحریریه همچاپ

خوب می دانید که برای طراحی یک تراکت تبلیغاتی موثر، باید زمان بگذارید، هزینه کرده و هوشمندانه تلاش کنید. طراحی تراکت چندان هزینه ای ندارد و به آسانی می توانید تراکت را طراحی و چاپ کنید، هزینه های تبلیغاتی نسبت به زمان برتری دارد. هزینه تبلیغاتی برای بسیاری از مشاغل کوچک، سنگین است. پس به همین دلیل، تراکت خود را طوری طراحی کنید که دیگر مجبور نباشید دوباره کاری کنید و در این راستا از کلیه منابع خود به طور کامل استفاده کنید. در این مقاله نحوه طراحی تراکت را بررسی می کنیم، این موارد و نکات را بخاطر بسپارید.

نحوه طراحی تراکت های تبلیغاتی ـ بخش اول
23 مرداد 1396

نحوه طراحی تراکت های تبلیغاتی ـ بخش اول

تحریریه همچاپ

خوب می دانید که برای طراحی یک تراکت تبلیغاتی موثر، باید زمان بگذارید، هزینه کرده و هوشمندانه تلاش کنید. طراحی تراکت چندان هزینه ای ندارد و به آسانی می توانید تراکت را طراحی و چاپ کنید، هزینه های تبلیغاتی نسبت به زمان برتری دارد. هزینه تبلیغاتی برای بسیاری از مشاغل کوچک، سنگین است. پس به همین دلیل، تراکت خود را طوری طراحی کنید که دیگر مجبور نباشید دوباره کاری کنید و در این راستا از کلیه منابع خود به طور کامل استفاده کنید. در این مقاله نحوه طراحی تراکت را بررسی می کنیم، این موارد و نکات را بخاطر بسپارید.

تبلیغ چاپ آنلاین ـ بخش اول
21 مرداد 1396

تبلیغ چاپ آنلاین ـ بخش اول

تحریریه همچاپ

در مشاغل آنلاین،گفته می شود که به هرچی که فکر کنید همان اتفاق می افتد. ولی به مرور زمان این گفته تغییر کرده است. اگر الان آنرا ایجاد کنی، همان اتفاق می افتد.

چاپ موفقیت آمیز محتوای وب ـ بخش اول
20 مرداد 1396

چاپ موفقیت آمیز محتوای وب ـ بخش اول

تحریریه همچاپ

چاپخانه ها سعی می کنند تا نرم افزارهای کاربردی چاپ محتوای وب را به صورت آنلاین تنظیم و راه اندازی کنند، بسیاری از نرم افزارها، قابل خرید هستند ولی گاهی اوقات چاپ موفقیت آمیز نبوده یا اینکه ایده شما همچنان به قوت خود باقیست و در نهایت با شکست مواجه می شود. حالا بسیاری از چاپخانه ها دوست دارند که از نو شروع کنند بخاطراینکه آینده صنعت چاپ مانند حرفه های دیگر رو به جلوست. پس، چگونه می توان مطمئن شد که چاپ محتوای وب دوباره با مشکلاتی مواجه نخواهد شد و در این زمان کار درستی را انجام می دهیم.

مزایای چاپ محتوای وب با سود اندک و رقابت تنگاتنگ
18 مرداد 1396

مزایای چاپ محتوای وب با سود اندک و رقابت تنگاتنگ

تحریریه همچاپ

سرمایه گذاری های شما در دنیای رقابتی باعث می شود تا با برنامه ریزی بتوانید سود سرمایه گذاری خود را دریافت کنید.زمانی که چاپخانه ها تصمیم می گیرند که در جهت پیشرفت ، سرمایه گذاری هایی را انجام دهند، با چالش هایی مواجه می شوند. مهم ترین حوزه هایی که چاپخانه ها باید در زمینه آنها سرمایه گذاری کنند بدین شرح هستند:

چاپ سلف سرویس، آینده صنعت چاپ
17 مرداد 1396

چاپ سلف سرویس، آینده صنعت چاپ

تحریریه همچاپ

یکی از روش های کاهش هزینه ها و سودبخش کردن چاپ این است که مشتریان بتوانند خود سفارشات خود را چاپ گرفته و تنها روشی است که می توان با آن هزینه ها را کاهش داد. مانند هر کسب و کاری می توانید صنعت چاپ را به صورت سلف سرویس درآورید، و صد البته چنین کاری در صنعت چاپ به آسانی انجام می شود. زمانی که چاپ سلف سرویس به کارگرفته شود، هزینه های مدیریتی به میزان 30 ـ 40% کاهش خواهد یافت، بدین طریق می توان به همه مشتریان بهترین خدمات را با قیمت پایین ارائه داد. چنانکه بسیاری از صنایع مواد غذایی چنین تجربه ای را پشت سر گذاشته اند.

رقابت در صنعت چاپ
15 مرداد 1396

رقابت در صنعت چاپ

تحریریه همچاپ

چاپ یکی از قدیمی ترین صنایع است و بسیاری از چاپخانه های معروف در این صنعت حکمفرمایی می کنند. اگر شما هم می خواهید که در زمینه چاپ کار کنید، باید در همان ابتدا با قیمت های پایین و هزینه های بالا شروع به کار کنید. براساس ارزیابی که توسط وب سایت prweb.com انجام شده مشخص شده که صنعت چاپ آمریکا بخش های گوناگونی دارد، و چهار چاپخانه بزرگ آمریکا در حدود 25% از درآمد این صنعت را در آمریکا به خود اختصاص داده اند. البته در دیگر قسمت های دنیا، صنعت چاپ به گونه دیگری رشد کرده است.

ارسال محصولات چاپی تبلیغاتی از طریق ایمیل به مشتریان احتمالی
11 مرداد 1396

ارسال محصولات چاپی تبلیغاتی از طریق ایمیل به مشتریان احتمالی

تحریریه همچاپ

صنعت چاپ ، زیبایی های خود را دارد، در چاپ می توانید با کاغذ و مرکب، تصورات خود را جامه عمل بپوشانید. در وب سایت همچاپ نیز می توانید تمامی تصورات خود را به واقعیت تبدیل کنید. 56% مشتریان براین باورند که محصولات چاپی تبلیغاتی در بین سایر محصولات تبلیغاتی، از ارزش خاصی برخوردار است.

اهمیت تقویم
9 مرداد 1396

اهمیت تقویم

تحریریه همچاپ

بسیاری از شرکت ها سعی می کنند که با تقویم های چاپی تبلیغاتی ، بر شمار مشتریان خود بیفزایند. در این مقاله در مورد تقویم، نکاتی را مطرح می کنیم که به وسیله آن می توانید گستره تبلیغات خود را گسترش دهید و بر شمار مشتریان خود بیفزایید.

به دنبال چه موضوعی هستید؟

اصول چاپ

پربازدیدترین مطالب


آموزش طراحی کارت تبریک در هر مناسبتی
19 مهر 1395

آموزش طراحی کارت تبریک در هر مناسبتی

تحریریه همچاپ
چالش انطباق رنگ در چاپ
11 آبان 1395

چالش انطباق رنگ در چاپ

تحریریه همچاپ
در جستجوی خدمات جامع طراحی، چاپ و ارسال پستی
11 آبان 1395

در جستجوی خدمات جامع طراحی، چاپ و ارسال پستی

تحریریه همچاپ
نکات مهم در انطباق طراحی با بهترین خروجی چاپ
11 آبان 1395

نکات مهم در انطباق طراحی با بهترین خروجی چاپ

تحریریه همچاپ
رزولوشن مناسب متن برای چاپ باکیفیت
19 آبان 1395

رزولوشن مناسب متن برای چاپ باکیفیت

تحریریه همچاپ