021-88323299021-88323299
service@hamchap.irservice@hamchap.ir

| وبلاگ | چاپ و طراحی | چگونه


طراحی اتیکت‌های آویزان پوشاک
19 دی 1395

طراحی اتیکت‌های آویزان پوشاک

تحریریه همچاپ

به هنگام طراحی اتیکت لباس، فقط به معرفی و تبلیغ برند خود فکر نکنید. اتیکت لباس را طوری طراحی کنید که با نگاه خلاقانه‌ی برند فشن طراح آن لباس هم مطابقت داشته باشد. تولیدکننده‌های پوشاک معمولا به طراحان گرافیکی رجوع می‌کنند تا در میان دیگر محصولات برندینگ خود، همچنین اتیکت آویزان پوشاک را هم طراحی کند. اگر شما هم از این مشتریان پیدا کردید و هیچ ایده‌ای راجع به نحوه‌ی طراحی آن ندارید، از موارد آموزشی زیر پیروی کنید. در این مقاله آموزشی نمونه‌های مختلف اتیکت لباس را نشان خواهیم داد که می‌توانید از آنها الهام گرفته و در طرح‌های خود بکار ببرید.

آناتومی کارت دعوت عروسی
20 آبان 1395

آناتومی کارت دعوت عروسی

تحریریه همچاپ

تا حالا فکر کرده‌اید که در کارت دعوت عروسی چه بخش‌هایی دارد و چه موضوعاتی در آن گنجانده می‌شود؟ خب، اگر قبلا ازدواج کرده‌اید و حالا متاهل هستید، هم هنگام سفارش کارت عروسی خودتان و هم هنگام دریافت کارت دعوت با آناتومی کلی کارت عروسی آشنایی دارید، ولی اگر مجرد هستید و به‌دنبال طراحی کارت دعوت عروسی زیبا و شیکی برای خودتان هستید یا اینکه فقط یک طراح گرافیک هستید و سفارش طراحی کارت دعوت عروسی دریافت کرده‌اید، آشنایی تفصیلی با آناتومی کامل این کارت‌ها می‌تواند کمک خوبی باشد.

نکات مهم در انطباق طراحی با بهترین خروجی چاپ
11 آبان 1395

نکات مهم در انطباق طراحی با بهترین خروجی چاپ

تحریریه همچاپ

چاپ آنلاین به‌عنوان روش چاپی پیشروی دنیا به‌سرعت جای خود را در میان کسب‌و‌کارهای امروز جهان باز می‌کند. چاپ آنلاین راحت، سریع و ارزان‌تر از چاپخانه‌های عادی است، هرچند که همه‌ی شرکت‌های چاپ آنلاین مانند هم نیستند. بهترین شرکت‌های چاپ آنلاین وبسایت‌هایی دارند که شما را از زمان آماده‌سازی چاپ هدایت و راهنمایی می‌کنند و مشاوران آن نیز همیشه در بخش خدمات مشتریان قابل‌دسترسی هستند. در سال‌های اخیر که شرکت‌های چاپ آنلاین جدیدی شکل گرفته‌اند و مشتریان به‌میزان فزاینده‌ای نسبت به آن اقبال پیدا کرده‌اند، آگاهی از پارامترهای اساسی که ضامن دستیابی به بهترین محصول چاپی آنلاین هستند نیز موضوعیت پیدا کرده است، چراکه با پرداختن به این مسئله‌ی نوپا و برشمردن نکاتی که باید در ارسال سفارش خود برای چاپ آنلاین لحاظ کرد، می‌توان از کیفیت محصول سفارشی اطمینان پیدا کرد.

در جستجوی خدمات جامع طراحی، چاپ و ارسال پستی
11 آبان 1395

در جستجوی خدمات جامع طراحی، چاپ و ارسال پستی

تحریریه همچاپ

بسیاری از شرکت‌ها و کسب‌و‌کارها به دلایل مختلفی دوست دارند که شرکت حرفه‌ای و معتمدی را بیابند که فرایند پردردسر و مشکل کارهای تبلیغاتی و بازاریابی‌شان را از ابتدا تا انتها به بهترین وجه انجام دهد و طراحی محصولات تبلیغاتی، چاپ باکیفیت و ارسال پستی آنها به مشتریان موردنظر آنها را یکجا از طرف آنها انجام دهد تا به این ترتیب خود را از بابت نگرانی، استرس، هزینه، وقت و نداشتن توانایی و دانش انجام کار رها سازند. به‌علاوه که این گونه شرکت‌ها تخصص به‌مراتب بیشتری از هر شرکت ثالث دیگری در طراحی، چاپ و ارسال محصولات پیدا می‌کنند و خروجی نهایی آنها نیز یکدست و حرفه‌ای خواهد بود.

چالش انطباق رنگ در چاپ
11 آبان 1395

چالش انطباق رنگ در چاپ

تحریریه همچاپ

رنگ مبحث شگفت‌انگیز و البته فریبنده‌ای است. طراحان و چاپخانه‌ها تلاش می‌کنند که قدرت رنگ را به‌نحوی تحت کنترل خود درآورند، اما عوامل بسیاری بر رنگ صفحات چاپی تاثیر می‌گذارند. نمایشگرهای رایانه از ترکیب رنگ افزودنی برای نمایش تصاویر روی صفحه استفاده می‌کنند. آنها نور قرمز، سبز و آبی را با هم ترکیب می‌کنند تا رنگ‌های جدیدی ایجاد کنند. اگر هر سه این رنگ‌ها در نهایت شدت خود با هم ترکیب شوند، چشم‌‌تان رنگ تولیدشده را به‌صورت سفید ادراک می‌کند. اگر همه‌ی نورها خاموش شوند، چشم‌ مشکی می‌بیند. نمایشگرتان با ترکیب این سه رنگ قادرست اکثریت وسیعی از رنگ‌هایی را که چشم انسان قادر به ادراک آنهاست تولید کند. نمایشگرها همه به یک شکل تنظیم و ساخته نشده‌اند، به همین خاطر هم تصویری که شما در نمایشگر خود می‌بینید، دقیقا همان تصویر نیست که ما یا دیگران روی نمایشگر خود می‌بیند. اما نهایتا چگونه می‌توان چالش انطباق رنگ نمایشگر با محصول چاپی را حل کرد؟

سه عنصری ضروری در چاپ بروشورها
11 آبان 1395

سه عنصری ضروری در چاپ بروشورها

تحریریه همچاپ

بروشورها می‌توانند به چنان بازده سرمایه‌گذاری خوبی برسند که آب از دهان متصدیان امر تبلیغات راه بیافتد؟ یا اینکه بروشورها صرفا محصولات آگاهی‌بخشی هستند که مانند دیگر محصولات تبلیغاتی چاپی همچنین روی فعالیت اقتصادی‌تان نیز تاثیراتی می‌گذارند؟ اگر بروشورهای‌تان چندان ثمربخش نبوده‌اند یا اینکه چون از شما انتظار می‌رود باید بروشورها چاپ کنید و لزوما چاپ بروشور لزوما هدف خاصی ندارد؛ پس بهترست راهبرد چاپ بروشور خود را مورد ارزیابی دوباره قرار دهید و تفکر منسجم و مبتنی بر واقعیات را جایگزین آن کنید.

قانون 20-40-40 تبلیغات ارسال پستی مستقیم
11 آبان 1395

قانون 20-40-40 تبلیغات ارسال پستی مستقیم

تحریریه همچاپ

بسیاری از نوشته‌های بازاریابی چاپ توجه زیادی به طراحی می‌کنند تا مخاطبانشان را متقاعد به برداشتن قدم بعدی در فرایند خرید نمایند. با این حال، صفحه‌آرایی و طراحی به تنهایی تضمین‌گر موفقیت تلاش‌های بازاریابی پستی مستقیم شما نیست. در واقع، باورداشت بازاریابی سنتی طراحی را یکی از آخرین عناصری می‌داند که باید در زمان برنامه‌ریزی تبلیغات ارسال پستی مستقیم موفقیت-آمیز در نظر گرفته شود. قانون ۲۰-۴۰-۴۰، که توسط متخصص بازاریابی، اِد مایر تدوین شد، فرمول کارآمدی برای موفقیت است که تمام کسب‌وکار‌ها باید از آن استفاده کنند. ۴۰ درصد از موفقیت تبلیغات ارسال پستی مستقیمتان به مخاطبان، ۴۰ درصد دیگر به پیشنهادتان و ۲۰ درصد باقیمانده به چیزهای دیگر بستگی دارد، از جمله نحوهٔ عرضهٔ اجناس.

پنج اشتباه مهلک بازاریابی مستقیم
11 آبان 1395

پنج اشتباه مهلک بازاریابی مستقیم

تحریریه همچاپ

شکی نیست که بازاریابی مستقیم یک علم است، و تلاش¬ها برای دور زدن فرایند طبیعی فروش در کل بی¬ثمرند. چند اصل بر موفقیت تبلیغات ارسال مستقیم تاثیر می¬گذارند، وسیله، مخاطبان یا مکان هر چه که باشد؛ و اشتباهاتی نیز وجود دارند که می¬توانند برای هر فعالیتی فاجعه بار باشند. باید به هر قیمت از پنج اشتباه مهلک تبلیغات ارسال مستقیم مانند تبلیغات بی‌هدف، ارائه‌ی کمپین‌های جدید هم‌زمان، عدم پیگیری، انتظار فروش سریع و تصور داشتن اهمیت برای مشتری اجتناب نمود.

تضمین خروجی رنگی دقیق
11 آبان 1395

تضمین خروجی رنگی دقیق

تحریریه همچاپ

تضمین خروجی رنگی دقیق مسئله‌ای قدیمی است که بعضا پیشرفت فناوری‌های مختلف به تصحیح آن کمک کرده و در بعضی موارد هم مشکل را دوچندان نموده است. خروجی رنگی دقیق چنان در موفقیت محصولات تبلیغاتی چاپی ضرورت بالایی دارد که می‌تواند به ترویج و تبلیغ موثر برندتان کمک شایانی نماید. نکات زیر به تضمین خروجی رنگی دقیق برای پروژه‌ی طراحی چاپی بعدی‌تان کمک خوبی خواهد کرد، به‌طوری که طراحی‌تان را می‌توانید به‌همان خوبی که در نمایشگر رایانه‌تان می‌بینید، روی کاغذ هم چاپ کنید.

چگونه رویدادی را برای اسپانسرشدن انتخاب کنید؟
10 آبان 1395

چگونه رویدادی را برای اسپانسرشدن انتخاب کنید؟

تحریریه همچاپ

اسپانسر یک رویداد شدن می‌تواند روشی فوق‌العاده برای افزایش نمایانی و دیده شدن کسب‌و‌کارتان باشد که به‌ نوبه‌ی خود می‌تواند به جذب مشتریان جدید منجر شود. اما با رویدادهای بسیاری که می‌توانید اسپانسر آنها باشید، چطور می‌توان یکی از آنها را انتخاب کرد؟ فهرست زیر شش پرسش‌ را مطرح کرده که در جایگاه یک اسپانسر قبل از گزینش رویدادها باید از خود بپرسید تا بتوانید ارزیابی صحیحی برای شرکت یا عدم شرکت در آن رویداد داشته باشید.

به دنبال چه موضوعی هستید؟

اصول چاپ

پربازدیدترین مطالب


در جستجوی خدمات جامع طراحی، چاپ و ارسال پستی
11 آبان 1395

در جستجوی خدمات جامع طراحی، چاپ و ارسال پستی

تحریریه همچاپ
چالش انطباق رنگ در چاپ
11 آبان 1395

چالش انطباق رنگ در چاپ

تحریریه همچاپ
آموزش طراحی کارت تبریک در هر مناسبتی
19 مهر 1395

آموزش طراحی کارت تبریک در هر مناسبتی

تحریریه همچاپ
سه عنصری ضروری در چاپ بروشورها
11 آبان 1395

سه عنصری ضروری در چاپ بروشورها

تحریریه همچاپ
نکات مهم در انطباق طراحی با بهترین خروجی چاپ
11 آبان 1395

نکات مهم در انطباق طراحی با بهترین خروجی چاپ

تحریریه همچاپ

Samandehi
Back To Top