021-88323299021-88323299
service[at]hamchap.ir
جستجو
جستجو

| وبلاگ | نمایش تمام مطالب


تبلیغات مؤثر با کارت پستال
2 اردیبهشت 1396

تبلیغات مؤثر با کارت پستال

تحریریه همچاپ

موفقیت کمپین‌های بازاریابی، چه سنتی چه آنلاین، می‌تواند صرفا به سه عامل بستگی داشته باشد: خصوصیات جمعیت‌شناسی، میزان تخصیص بودجه و ثبات. بازاریاب‌ها کوشش می‌کنند تا به طور مؤثر این سه عامل را در کمپین‌های بازاریابی خود یکپارچه کنند. کارت پستال‌ها جزء چند ابزار تبلیغاتی محدودی هستند که شما را به سوی هدف‌تان هدایت می‌کند.استفاده از کارت پستال‌ها به عنوان ابزار بازاریابی و تبلیغات (چه به‌تنهایی یا به عنوان مکمل) شما را قادر می‌سازد که کمپین خود را از نظر میزان ارسال و واکنش تا حد زیادی اندازه‌گیری و برآورد نمایید. بازاریابی موثر با کارت پستال یک کار دو مرحله‌ای است. از یک طرف طراحی آن تاثیر چشمگیری بر کارایی آن دارد و از طرف دیگر، راهبرد توزیع شما اهمیت بسیاری در امکان‌پذیر ساختن تاثیرگذاری بر مخاطب دارد.

سایزهای استاندارد چاپ پوستر
2 اردیبهشت 1396

سایزهای استاندارد چاپ پوستر

تحریریه همچاپ

پوسترها در چندین سایز استاندارد ارائه می‌شوند که هر کدام کاربرد رایج خاص خود را دارند. کاربردهای رایج پوسترهای سایز استاندارد شامل اعلامیه رویدادها، اعلان‌های کمپانی‌ها و مدارس، تبلیغ فیلم‌های سینمایی و کنسرت‌های موسیقی و آگهی‌های فضاهای خارجی می‌شود. سایزهای استاندارد پوستر را می‌توانید در تصویر زیر مشاهده نمایید.

مهم‌ترین رسانه‌ی تبلیغاتی استارت‌آپ‌ها
1 اردیبهشت 1396

مهم‌ترین رسانه‌ی تبلیغاتی استارت‌آپ‌ها

تحریریه همچاپ

ایده‌ای برای کسب و کار و نام آن در ذهن دارید و سرمایه‌ای هم برای شروع کار شرکت‌تان کنار گذاشته‌اید. حالا بزرگ‌ترین چالش سر راه‌تان قرار دارد: اینکه چطور نام خود را سر زبان‌‌ها بیاندازید و مشتریانی را برای خود دست و پا کنید. بودجه معمولا برای تبلیغات تلویزیونی، آگهی در مجلات یا اجرای کمپین‌ روی بیلبوردهای سراسر کشور جواب‌گو نیست. استارت‌آپ‌ها برای بدست آوردن و حفظ مشتریان جدید می‌توانند از روش‌هایی استفاده کنند استطاعت مالی انجام آنها را دارند. همچنین شخصیت و تلاش‌ها و دغدغه‌های شخصی شما تا حد زیادی به انتخاب درست و نحوه طراحی محصولات چاپی بستگی دارد. می‌توانید اوراق دارای سربرگ یا کارت ویزیت گزینه‌های خوبی برای شروع هستند چراکه با ایجاد توازن بین هزینه‌ی کم و ایجاد تاثیر کسب و کار حرفه‌ای می‌توانند حاصل خوبی برایتان داشته باشد.

ایده‌هایی برای افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌های تولیدی چاپخانه‌ها
1 اردیبهشت 1396

ایده‌هایی برای افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌های تولیدی چاپخانه‌ها

تحریریه همچاپ

قطعا اگر از هر فعال حوزه کسب و کاری سوال شود که قیمت‌گذاری رقابتی چقدر اهمیت دارد؟ در پاسخ به نحوی اهمیت حیاتی آن را یادآور خواهد شد. اهمیت این امر صرفا به حوزه چاپ و چاپخانه‌ها برنمی‌گردد بلکه یکی از جنبه‌های تفکر اقتصادی همه‌ی کسب و کارها در قیمت‌گذاری رقابتی نمود می‌یابد. فرقی نمی‌کند که چاپخانه‌ای تجاری، چاپخانه‌ی یک سازمان بزرگ، شرکت چاپ آنلاین یا کارخانه‌ی بزرگ چاپی باشید که دائما در حال رصد قیمت‌ها و کاهش آنهاست. با اینکه چاپخانه‌های تجاری مدام باید از هزینه‌های تولید خود را کاهش بدهند تا توان رقابتی خود را حفظ کنند، اما چاپخانه‌های درون‌سازمانی همیشه به دنبال افزایش بهره‌وری و بازده خود هستند تا با خطر تامین نیاز چاپی خارج از سازمان جلوگیری کنند و دوام فعالیت خودشان را در سازمان حفظ کنند.

فواید و کاربردهای یو وی موضعی
1 اردیبهشت 1396

فواید و کاربردهای یو وی موضعی

تحریریه همچاپ

روکش یو وی (فرابنفش) به خاطر مقاومت در برابر اشعه‌ها خورشید نام‌گذاری نشده‌ است. البته برعکس، نام این روش برگرفته از فرایند تولیدی است که در آن از خشک‌کننده UV استفاده می‌شود. ولی این فرایند چه مراحلی را طی می‌کند؟ کشیدن روکش روی محصول در یک مرحله و چند ساعت کار به انجام می‌رسد. برای تولید سریع‌تر و جلوگیری از ور آمدن روکش، امروزه ورق کاغذ به خشک‌کننده UV با قدرت بالا (120 وات/سانتی‌متر) فرستاده می‌شود. فتوپلیمرها درون روکش (متریال مصنوعی حساس به نور) فورا سفت می‌شوند و محصول چاپی را برای مرحله بعد آماده می‌سازند: برش. به این ترتیب، یو وی موضعی پرداخته می‌‎شود و حالا وقت آن است که به فواید و کاربردهای یو وی موضعی بپردازیم.

فرایند پرداخت با یووی موضعی
31 فروردین 1396

فرایند پرداخت با یووی موضعی

تحریریه همچاپ

آیا تا کنون متوجه شده‌اید که چرا هنگام پرسه در نمایشگاه‌ها، ناخودآگاه کارت‌ ویزیت‌های بسیاری را جمع‌آوری می‌کنید؟ وقتی در خیابان راه می‌روید، پشت سر هم تراکت‌هایی به شما داده می‌شود. چطور می‌توان مروری بر همه‌ی این محصولات تبلیغاتی داشت؟ نکته‌ی خوب اینجاست که برخی محصولات نسبت به بقیه متمایز و متفاوت هستند. ‌چنین محصولاتی نباید دیگر فقط از یک ‌تکه کاغذ ساده‌ تولید شوند. محصولات چاپی متمایز باید علاوه با اینکه ظاهر زیبایی داشته باشند، از جذابیت حسی هم برخوردار باشند.

فعالیت‌های هفته‌ طراحی گرافیک
30 فروردین 1396

فعالیت‌های هفته‌ طراحی گرافیک

تحریریه همچاپ

طراحی گرافیک و چاپ وجود داشته است، بلکه از این رو که همچاپ و انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران مصمم به توسعه‌ی همکاری‌های متقابلی‌ در زمینه‌های مختلف هستند، طبیعی است که این هفته از جهات مختلف برای صنعت چاپ و خصوصا همچاپ ارزش و جایگاه قابل‌ اعتنایی دارد. به علاوه، همچاپ در طول هفته گرافیک نیز به عنوان اسپانسر در روز افتتاحیه خانه هنرمندان ایران برای اطلاع‌رسانی از فعالیت‌های خود و همکاری مشترک با انجمن صنفی حضور مستمر خواهد داشت.

همچاپ، اسپانسر انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران
30 فروردین 1396

همچاپ، اسپانسر انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران

تحریریه همچاپ

علی‌رغم اینکه تنها مدت کوتاهی از شروع فعالیت همچاپ می‌گذرد، این برند فروشگاه آنلاین محصولات چاپی توانسته توانایی‌های منحصربفرد و کیفیت چاپ خود را در حدی اثبات کند که علاوه بر اتفاقات خوب مختلفی که تا کنون رقم زده است، اکنون به سمت تجربه‌ی نوینی در همکاری با انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران (IGDS) گام برمی‌دارد. اکنون همچاپ به عنوان اسپانسر تنها نهاد حامی و ناظر هنرمندان طراح و هنر طراحی گرافیک ایران وارد مرحله‌ی نوینی از فعالیت کاری خود شده است که می‌تواند نتایج ارزشمندی برای فعالیت بهینه‌ی جامعه گرافیک و صنعت چاپ به همراه داشته باشد.

اینفوگرافیک مقایسه‌ی نرم‌افزارهای فتوشاپ، این‌دیزاین و ایلاستریتور
29 فروردین 1396

اینفوگرافیک مقایسه‌ی نرم‌افزارهای فتوشاپ، این‌دیزاین و ایلاستریتور

تحریریه همچاپ

هزاران مقاله و آموزش تصویری طراحی و همچنین طیف وسیعی از انواع Template در فرمت‌های متنوعی ازجمله فرمت محبوب PSD (فرمت فتوشاپ) در فضای وب به‌وفور دردسترس است، ولی آیا این امکان به معنی الزام شما در استفاده از Photoshop برای طراحی گرافیکی است؟ نرم‌افزارهای حرفه‌ای بزرگ دیگر مانند Illustrator و InDesign چطور؟ کدام نرم‌افزار می‌تواند در طراحی حرفه‌ای‌ترین خروجی را ارائه دهد؟ پاسخ این پرسش به خصوصیات پروژه‌تان بستگی دارد. با اینکه شما حتی می‌توانید از برنامه‌ی Microsoft Word هم برای طراحی استفاده کنید، ولی قطعا یک طراح گرافیک حرفه‌ای گزینه‌ی بهتری را ترجیح می‌دهد.

علت انتخاب تاریخ برگزاری هفته طراحی گرافیک
29 فروردین 1396

علت انتخاب تاریخ برگزاری هفته طراحی گرافیک

تحریریه همچاپ

شاید برای شما یا بسیاری از طراحان گرافیک و علاقه‌مندان آن این سوال مطرح شده باشد که دلیل انتخاب تاریخ 27 آوریل یا همان 7 اردیبهشت به عنوان روز طراحی گرافیک چه می‌تواند باشد. چه واقعا این نکته برای شما سوال شده باشد، چه اینکه حداقل دانستن آن را برایتان جالب باشد، آگاهی از علت انتخاب چنین روزی برای گرافیک مانند میل به آگاهی از ریشه‌‌های هر عامل دیگری قطعا فواید ارزشمندی برای شناخت و فهم شما از مسائل خواهد داشت. با اینکه آگاهی از علت روز گرافیک دامنه‌ی تاثیرگذاری اندکی بر کارکرد طراح دارد ولی اصولا هرچه افراد نسبت به موضوعاتی که با آنها بیشتر سر و کار دارند، شناخت جامع و عمیق‌تر داشته باشند، قطعا در کار خود موفق‌تر عمل خواهند کرد، مخصوصا اینکه هنگام مواجهه با آنها می‌توانند خلاقیت بیشتری از خود بروز دهند، راحت‌تر با سختی‌ها و مشکلات آن کنار بیایند یا راه‌حلی برایشان پیدا کنند.

به دنبال چه موضوعی هستید؟

اصول چاپ

پربازدیدترین مطالب


طلاکوب سرد یا طلاکوب گرم، کدام بهتر است!
2 آذر 1395

طلاکوب سرد یا طلاکوب گرم، کدام بهتر است!

تحریریه همچاپ
طراحی تقویم جیبی
27 مهر 1395

طراحی تقویم جیبی

تحریریه همچاپ
نحوه طراحی مهر لاستیکی در نرم افزار فتوشاپ
1 آذر 1395

نحوه طراحی مهر لاستیکی در نرم افزار فتوشاپ

تحریریه همچاپ
از جوهر‌های چاپی بیشتر بدانیم!
2 آذر 1395

از جوهر‌های چاپی بیشتر بدانیم!

تحریریه همچاپ
آموزش طراحی کارت تبریک در هر مناسبتی
19 مهر 1395

آموزش طراحی کارت تبریک در هر مناسبتی

تحریریه همچاپ