021-88323299021-88323299
service@hamchap.irservice@hamchap.ir
جستجو
جستجو

| وبلاگ | نمایش تمام مطالب


در جستجوی خدمات جامع طراحی، چاپ و ارسال پستی
11 آبان 1395
11 آبان

در جستجوی خدمات جامع طراحی، چاپ و ارسال پستی

تحریریه همچاپ

بسیاری از شرکت‌ها و کسب‌و‌کارها به دلایل مختلفی دوست دارند که شرکت حرفه‌ای و معتمدی را بیابند که فرایند پردردسر و مشکل کارهای تبلیغاتی و بازاریابی‌شان را از ابتدا تا انتها به بهترین وجه انجام دهد و طراحی محصولات تبلیغاتی، چاپ باکیفیت و ارسال پستی آنها به مشتریان موردنظر آنها را یکجا از طرف آنها انجام دهد تا به این ترتیب خود را از بابت نگرانی، استرس، هزینه، وقت و نداشتن توانایی و دانش انجام کار رها سازند. به‌علاوه که این گونه شرکت‌ها تخصص به‌مراتب بیشتری از هر شرکت ثالث دیگری در طراحی، چاپ و ارسال محصولات پیدا می‌کنند و خروجی نهایی آنها نیز یکدست و حرفه‌ای خواهد بود.

چالش انطباق رنگ در چاپ
11 آبان 1395
11 آبان

چالش انطباق رنگ در چاپ

تحریریه همچاپ

رنگ مبحث شگفت‌انگیز و البته فریبنده‌ای است. طراحان و چاپخانه‌ها تلاش می‌کنند که قدرت رنگ را به‌نحوی تحت کنترل خود درآورند، اما عوامل بسیاری بر رنگ صفحات چاپی تاثیر می‌گذارند. نمایشگرهای رایانه از ترکیب رنگ افزودنی برای نمایش تصاویر روی صفحه استفاده می‌کنند. آنها نور قرمز، سبز و آبی را با هم ترکیب می‌کنند تا رنگ‌های جدیدی ایجاد کنند. اگر هر سه این رنگ‌ها در نهایت شدت خود با هم ترکیب شوند، چشم‌‌تان رنگ تولیدشده را به‌صورت سفید ادراک می‌کند. اگر همه‌ی نورها خاموش شوند، چشم‌ مشکی می‌بیند. نمایشگرتان با ترکیب این سه رنگ قادرست اکثریت وسیعی از رنگ‌هایی را که چشم انسان قادر به ادراک آنهاست تولید کند. نمایشگرها همه به یک شکل تنظیم و ساخته نشده‌اند، به همین خاطر هم تصویری که شما در نمایشگر خود می‌بینید، دقیقا همان تصویر نیست که ما یا دیگران روی نمایشگر خود می‌بیند. اما نهایتا چگونه می‌توان چالش انطباق رنگ نمایشگر با محصول چاپی را حل کرد؟

خدمات چاپی حرفه‌ای یا چاپگرهای رومیزی؟
11 آبان 1395
11 آبان

خدمات چاپی حرفه‌ای یا چاپگرهای رومیزی؟

تحریریه همچاپ

همه‌ی کمپانی‌ها به‌دنبال افزایش بهره‌وری هستند، با کمترین کار بیشترین بهره را ببرند و سودآوری خود را افزایش دهند. هرچند بسیاری از کسب‌و‌کارهای کوچک برای ایجاد بهره‌وری مسیر را اشتباه می‌روند و در چاپ نیازهای تبلیغاتی خود بجای سرمایه‌گذاری در خدمات چاپی حرفه‌ای، به سمت استفاده‌ از چاپگرهای رومیزی سوق پیدا می‌کنند. این اشتباه گران تمام می‌شود، چراکه چاپگرهای رومیزی نمی‌توانند با رنگ، کیفیت، تنوع خدمات و سرعت چاپ ماشین‌آلات حرفه‌ای رقابت کنند و به‌علاوه هزینه و وقت به‌مراتب بیشتری به بار می‌آورند و از همه‌ مهم‌تر اینکه مشتری با دیدن چاپ ضعیف و بی‌کیفیت چاپگرهای رومیزی تصویری منفی از شما در ذهن خود می‌سازد. مشکلات مختلف چاپگرهای رومیزی موجب شده که خدمات چاپی حرفه‌ای سلطه‌ی خود را در تامین نیازهای چاپی کسب‌و‌کارهای کوچک تا بزرگ مسجل سازد.

سه عنصری ضروری در چاپ بروشورها
11 آبان 1395
11 آبان

سه عنصری ضروری در چاپ بروشورها

تحریریه همچاپ

بروشورها می‌توانند به چنان بازده سرمایه‌گذاری خوبی برسند که آب از دهان متصدیان امر تبلیغات راه بیافتد؟ یا اینکه بروشورها صرفا محصولات آگاهی‌بخشی هستند که مانند دیگر محصولات تبلیغاتی چاپی همچنین روی فعالیت اقتصادی‌تان نیز تاثیراتی می‌گذارند؟ اگر بروشورهای‌تان چندان ثمربخش نبوده‌اند یا اینکه چون از شما انتظار می‌رود باید بروشورها چاپ کنید و لزوما چاپ بروشور لزوما هدف خاصی ندارد؛ پس بهترست راهبرد چاپ بروشور خود را مورد ارزیابی دوباره قرار دهید و تفکر منسجم و مبتنی بر واقعیات را جایگزین آن کنید.

تکنیک‌ها و روش‌های چاپی
11 آبان 1395
11 آبان

تکنیک‌ها و روش‌های چاپی

تحریریه همچاپ

در دنیای چاپ چنان تکنیک‌های جالب و کارامد متنوعی وجود دارد که زشت‌ترین طرح چاپی تبلیغاتی را تبدیل به محصول فوق‌العاده زیبا و چشم‌نواز تبدیل می‌کنند. آگاهی از کارایی هر کدام از این خدمات تکمیلی چاپی می‌تواند به تاثیرگذاری تبلیغات‌تان کمک چشمگیری کند و سرمایه‌گذاری‌تان را نتیجه‌بخش و سودآور نماید. هرکدام از این تکنیک‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند که برای محصولات و اهداف مشخصی قابل استفاده هستند.

قانون 20-40-40 تبلیغات ارسال پستی مستقیم
11 آبان 1395
11 آبان

قانون 20-40-40 تبلیغات ارسال پستی مستقیم

تحریریه همچاپ

بسیاری از نوشته‌های بازاریابی چاپ توجه زیادی به طراحی می‌کنند تا مخاطبانشان را متقاعد به برداشتن قدم بعدی در فرایند خرید نمایند. با این حال، صفحه‌آرایی و طراحی به تنهایی تضمین‌گر موفقیت تلاش‌های بازاریابی پستی مستقیم شما نیست. در واقع، باورداشت بازاریابی سنتی طراحی را یکی از آخرین عناصری می‌داند که باید در زمان برنامه‌ریزی تبلیغات ارسال پستی مستقیم موفقیت-آمیز در نظر گرفته شود. قانون ۲۰-۴۰-۴۰، که توسط متخصص بازاریابی، اِد مایر تدوین شد، فرمول کارآمدی برای موفقیت است که تمام کسب‌وکار‌ها باید از آن استفاده کنند. ۴۰ درصد از موفقیت تبلیغات ارسال پستی مستقیمتان به مخاطبان، ۴۰ درصد دیگر به پیشنهادتان و ۲۰ درصد باقیمانده به چیزهای دیگر بستگی دارد، از جمله نحوهٔ عرضهٔ اجناس.

پنج محصول تبلیغات چاپی ارسال مستقیم ضروری
11 آبان 1395
11 آبان

پنج محصول تبلیغات چاپی ارسال مستقیم ضروری

تحریریه همچاپ

همه‌ی کسب‌و‌کارها به بازاریابی و حضور تبلیغاتی چاپی و آنلاین نیاز دارند، اما در این زمانه‌ و عصر اینترنت در بهره‌گیری از همه‌ی پتانسیل روش‌های تبلیغات ارسال مستقیم که برای موفقیت کسب‌و‌کار ضرورت فوق‌العاده‌ای دارند بعضی از شرکت‌ها ضعیف‌تر عمل می‌کنند. تبلیغات ارسال مستقیم یکی از قدرتمندترین ابزارهای بازاریابی است و چنان مزایایی دارد که حتی تبلیغات آنلاین نیز فاقد آن است. این نوع تبلیغات به شما اجازه می‌دهند که با مشتری بدون هیچ‌ واسطه‌ای طرف شوید. آنها را نباید مزاحم تلقی کرد. همچنین این شیوه برخلاف تبلیغات آنلاین به شما این امکان را می‌دهد که بر اساس ترکیب جمعیت‌شناختی مناطق مختلف بهتر بتوانید مشتری پیدا کنید. شما با بکارگیری صحیح از پنج نوع محصول تبلیغاتی ارسال مستقیم می‌توانید کسب‌و‌کار خود را چندبرابر توسعه دهید و با کمترین سرمایه‌گذاری، بیشترین بازدهی را عاید خود کنید.

پنج اشتباه مهلک بازاریابی مستقیم
11 آبان 1395
11 آبان

پنج اشتباه مهلک بازاریابی مستقیم

تحریریه همچاپ

شکی نیست که بازاریابی مستقیم یک علم است، و تلاش¬ها برای دور زدن فرایند طبیعی فروش در کل بی¬ثمرند. چند اصل بر موفقیت تبلیغات ارسال مستقیم تاثیر می¬گذارند، وسیله، مخاطبان یا مکان هر چه که باشد؛ و اشتباهاتی نیز وجود دارند که می¬توانند برای هر فعالیتی فاجعه بار باشند. باید به هر قیمت از پنج اشتباه مهلک تبلیغات ارسال مستقیم مانند تبلیغات بی‌هدف، ارائه‌ی کمپین‌های جدید هم‌زمان، عدم پیگیری، انتظار فروش سریع و تصور داشتن اهمیت برای مشتری اجتناب نمود.

پرسش‌های اساسی در گزینش طراح گرافیک آنلاین مناسب
11 آبان 1395
11 آبان

پرسش‌های اساسی در گزینش طراح گرافیک آنلاین مناسب

تحریریه همچاپ

گزینش طراح آنلاین برای طراحی بروشور، کارت ویزیت، تراکت، کاتالوگ و دیگر محصولات تبلیغاتی چاپی دیگر برای فردی ناآشنا کار ساده‌ای نیست، اما اگر بدانید که دنبال چه‌چیزی هستید، این فرایند می‌تواند کار خیلی ساده‌ای باشد. بسیار اتفاق می‌افتد که شرکت‌ها و کسب‌و‌کارهای کوچک بجای اینکه نگرش حساب‌شده‌ای را برای گزینش بهترین طراح گرافیکی اتخاذ کنند، صرفا بر اساس احساسات تصمیم‌گیری می‌کنند. با وجود تعداد بالای طراحان گرافیکی آنلاین که برای گرفتن کار با هم رقابت می‌کنند، امکان هدر دادن وقت و پول در انتخاب طراحی نامناسب نیز بالا است. سوالاتی که باید از طراحان گرافیک آنلاین بپرسید، می‌توانند تا حد زیادی شما را به گزینش صحیح فرد مناسب رهنمون کنند.

تضمین خروجی رنگی دقیق
11 آبان 1395
11 آبان

تضمین خروجی رنگی دقیق

تحریریه همچاپ

تضمین خروجی رنگی دقیق مسئله‌ای قدیمی است که بعضا پیشرفت فناوری‌های مختلف به تصحیح آن کمک کرده و در بعضی موارد هم مشکل را دوچندان نموده است. خروجی رنگی دقیق چنان در موفقیت محصولات تبلیغاتی چاپی ضرورت بالایی دارد که می‌تواند به ترویج و تبلیغ موثر برندتان کمک شایانی نماید. نکات زیر به تضمین خروجی رنگی دقیق برای پروژه‌ی طراحی چاپی بعدی‌تان کمک خوبی خواهد کرد، به‌طوری که طراحی‌تان را می‌توانید به‌همان خوبی که در نمایشگر رایانه‌تان می‌بینید، روی کاغذ هم چاپ کنید.

به دنبال چه موضوعی هستید؟

اصول چاپ

پربازدیدترین مطالب


آموزش طراحی کارت تبریک در هر مناسبتی
19 مهر 1395

آموزش طراحی کارت تبریک در هر مناسبتی

تحریریه همچاپ
از جوهر‌های چاپی بیشتر بدانیم!
2 آذر 1395

از جوهر‌های چاپی بیشتر بدانیم!

تحریریه همچاپ
طراحی تقویم جیبی
27 مهر 1395

طراحی تقویم جیبی

تحریریه همچاپ
چالش انطباق رنگ در چاپ
11 آبان 1395

چالش انطباق رنگ در چاپ

تحریریه همچاپ
در جستجوی خدمات جامع طراحی، چاپ و ارسال پستی
11 آبان 1395

در جستجوی خدمات جامع طراحی، چاپ و ارسال پستی

تحریریه همچاپ

Samandehi
Back To Top