021-88539477-9
service[at}hamchap.ir
همچاپ

| وبلاگ | نمایش تمام مطالب


پنج ملاحظه در طراحی کارت ویزیت
29 آبان 1395
29 آبان

پنج ملاحظه در طراحی کارت ویزیت

تحریریه همچاپ

بعضی افراد اعتقاد دارند که دیگر دوران استفاده از کارت ویزیت‌ گذشته است، اما با نگاهی به آمار سفارشات چاپ کارت ویزیت می‌توان از عدم صحت چنین گفته‌هایی مطمئن شد. بعضی از مشتریان چاپ کارت ویزیت تلاش و هزینه‌ی بسیاری صرف طراحی و چاپ کارت ویزیت حرفه‌ای و موثری می‌کنند تا از آن به‌عنوان ابزار ارتقای موثر فروش و کسب شهرت و اعتبار نهایت بهره را ببرند. با اینکه نحوه‌ی توزیع کارت ویزیت و شناخت مخاطب هدف صحیح نقش مهمی در کارکرد درست این کارت‌ها دارد، ولی تاثیر ظاهری کارت اصولا قبل از چاپ محصول شکل می‌گیرد. مرحله‌ی طراحی و توجه به نیازهای چاپی آن بخش اعظم تاثیرگذاری کارت ویزیت را تشکیل می‌دهد. از همین رو، پنج ملاحظه‌ی کلیدی برای افزایش قدرت کارت ویزیت را گزینش نمودیم تا هنگام طراحی از آنها غافل نباشیم.

آموزش طراحی و چاپ پرچم های چاپی با نرم افزار ایندیزاین
29 آبان 1395
29 آبان

آموزش طراحی و چاپ پرچم های چاپی با نرم افزار ایندیزاین

تحریریه همچاپ

شاید هیچ کسی نتواند بگوید که یک پرچم برروی میله چقدر بالا برود تا با رقصیدن با وزش باد توجه شما را جلب کند. در کل پرچم های نمایشی و پرچم های تبلیغاتی در جلوی ساختمان ها و نمایشگاه ها، ورودی های سالن های نمایش و موسسات عمومی یا حتی در جلوی بانک ها و شرکت های بیمه دیده می شوند. می توانید خودتان پرچم تبلیغاتی خود را درست کرده و آنرا بدون فوت وقتی در دستگاه های دیجیتال چاپ کنید. بنابراین جلب توجه مشتریان بسیار اهمیت دارد، و چه بهتر که این کار را با پرچم های تبلیغاتی به انجام برسانید. به همین دلیل در این آموزش سعی داریم که نحوه طراحی پرچم های تبلیغاتی را به شما نشان دهیم و اینکه چگونه می توانید در نرم افزار ایندیزاین؛ پرچم های جدیدی را طراحی کنید.

پنج روش جدید ایجاد ارزش افزوده در کارت ویزیت‌ها
27 آبان 1395
27 آبان

پنج روش جدید ایجاد ارزش افزوده در کارت ویزیت‌ها

تحریریه همچاپ

وقتی شما در کنفرانس‌ها، نمایشگاه‌ها، رویدادهای تجاری، خیابان یا هرجای دیگر با مشتریان بالقوه‌ ملاقات می‌کنید و کارت ویزیت خود را به آنها می‌دهید، می‌توانید برند خود را با استفاده از راهکارهایی برای افزایش ارزش کارت ویزیت‌ در ذهن مخاطبان‌تان ماندگار نمایید. وقتی شما به کارت ویزیت‌تان ارزشی می‌افزایید، به دریافت‌کنندگان آن انگیزه‌ای می‌دهید که بارها و بارها به تماشای کارت‌تان ادامه دهند. این امر موجب کسب اعتبار و شهرت برندتان می‌شود و وقتی زمان نیاز به خرید محصول مشابه شما فرا برسد، فورا برندتان در ذهن مشتری تداعی شود. اگر نخواهید به روش‌های عادی افزودن ارزش کارت ویزیت (مانند چاپ تقویم‌ و کوپن‌ تخفیف در پشت کارت) رجوع کنید، یکی از پنج روش‌ جدید پیشنهادی ما را امتحان کنید که هر کدام خاص و تک هستند و شما را در میان رقبای‌تان متمایز می‌سازند و البته احتمال یادآوری برندتان را در اذهان مخاطبان افزایش می‌دهند.

دانستنی‌های لازم چاپ با متریال مصنوعی
27 آبان 1395
27 آبان

دانستنی‌های لازم چاپ با متریال مصنوعی

تحریریه همچاپ

«چاپ با متریال مصنوعی هم فکر خیلی خوبی است» تا حالا شرکت چاپی‌تان به شما چنین پیشنهادی داده است؟ اصلا هیچ شناختی راجع ماهیت این گونه متریال‌ها داشته‌اید؟ می‌دانید چه فوایدی در استفاده از متریال چاپی وجود دارد؟ شناخت از خواص و فواید منحصربفرد و بی‌نظیر متریال‌های چاپی مصنوعی می‌تواند قدرت انتخاب‌تان را افزایش دهد و با بکارگیری آنها نیز قدرت عمل بیشتری نیز پیدا کنید.

درباره‌ی دایکات
27 آبان 1395
27 آبان

درباره‌ی دایکات

تحریریه همچاپ

تکنیک دایکات یکی از خدمات تکمیلی بعد از چاپ است که با استفاده از آن می‌توان طرح‌ها و نقوش خاصی را با قالب روی محصولات چاپی و بسته‌بندی برش یا به‌اصطلاح تیغ‌زنی نمود و طرح موردنظر را پیاده کرد. با دایکات می‌توان توجه مخاطبان را جذب ماهیت ابعادی اشکال، نقش‌ها، حروف و دیگر طرح‌های برش‌یافته نمود تا به این وسیله، هدف محصول چاپی نسبت به ایجاد جذابیت در مخاطب تحقق پیدا خواهد کرد. آشنایی با خصوصیات منحصربفرد و بی‌نظیر تکنیک دایکات می‌تواند به موفقیت در جذب توجه مخاطبان تولیدات چاپی‌تان مانند محصولات تبلیغاتی، بسته‌بندی کالاها، اطلاع‌رسانی و غیره کمک بزرگی خواهد کرد.

ماهیت کاغذ و انواع آن
27 آبان 1395
27 آبان

ماهیت کاغذ و انواع آن

تحریریه همچاپ

در طول تاریخ و از زمان کشف خواص مغز نوعی نی به نام پاپیروس توسط مصریان، همواره کاغذ در کنار فرهنگ شفاهی به‌عنوان یگانه ابزار انتقال اندیشه و دانش بشری بوده است. البته در طی دو دهه‌ی اخیر با ورود رایانه‌ها و اینترنت دیگر کاغذ افتخار انتقال اندیشه و دانش را تا حدودی با رقیب خود قسمت کرده است، ولی خوشبختانه همچنان کاغذ اصلی‌ترین روش بیان مکتوب بشمار می‌رود. اما اگر به صنعت چاپ نگاهی بیاندازیم، خواهیم دید که کاغذ شناخته‌ شده‌ترین متریال چاپی است و همچنین پرمصرف‌ترین ماده‌ی اولیه چاپ محسوب می‌شود، به همین دلیل، تقریبا نیمی از کل هزینه‌های تولید محصولات چاپی به هزینه کاغذهای مصرفی آن برمی‌گردد. تقریبا اغلب سفارشات چاپی با کاغذهای مخصوص چاپ آماده می‌شوند.

طراحی قاب های کششی پارچه ای چاپی
26 آبان 1395
26 آبان

طراحی قاب های کششی پارچه ای چاپی

تحریریه همچاپ

بازاریابان و برگزارکنندگان نمایشگاهی از قاب های پارچه ای کششی عکس مانند محصول تبلیغاتی استفاده می کنند. با این محصول می توانید کالاها و خدمات خود را با روش های متفاوتی نسبت به دیگران تبلیغ کنید. با چنین محصولی می توانید موفقیت های شرکت خود را برای مشتریان بازگو نموده و از نزدیک با برند شما آشنا می شوند. پارچه این قاب ها برخلاف قاب های سنتی پارچه ای، محکم بوده طوری که خراب نمی شوند و می توانید در صورت خرابی، آنها را تعویض کنید. برای اینکه وزن کششی پارچه را تا حد ممکن پایین نگه دارید تا بتوانید روی آن عکسی را بچسبانید، خدمت شما عرض می کنیم که این نوع قاب ها از آلومینیوم ساخته شده اند. می توانید قاب های مختلف این نوع محصول را در وب سایت همچاپ مشاهده کنید که نمای کلی آنها نیز عرضه شده است.

سه عامل تاثیرگذار در جذابیت طراحی بسته‌بندی‌‌ها
26 آبان 1395
26 آبان

سه عامل تاثیرگذار در جذابیت طراحی بسته‌بندی‌‌ها

تحریریه همچاپ

همان‌طور که عمدتا کتاب‌ها را بر اساس جلدشان قضاوت می‌کنند، کالاها هم قبل از خرید یا تجربه‌ی آنها، عموما بر اساس بسته‌بندی سنجش می‌شوند. وقتی که بسته به قدرت تاثیر بسته‌بندی، انتخاب‌های خرید شدیدا روی رفتار خرید تاثیرگذار هستند، باید از حداکثر پتانسیل طراحی بسته‌ی‌بندی بهره‌برداری کرد و تمام جنبه‌های آن را بهینه‌سازی نمود. در واقع، تاثیرات سودمند بسته‌بندی از جنبه‌های اساسی افزایش فروش‌ محسوب می‌شود. سه عامل طراحی جذابیت بصری، تکینگی و سودمندی در بسته‌بندی محصولات نسبت به باقی موارد از چنان اهمیت بالایی برخوردارند که با رعایت و بکارگیری آنها در طراحی بسته‌بندی می‌توانید افزایش فروش‌ محصولات‌تان را ضمانت کنید. اما چرا این عوامل مهم‌تر هستند و چه کارکردی دارند که می‌توانند مشتریان را مسحور و فریفته‌ی خود کنند؟

هفت دلیل برای ارجحیت چاپ با کاغذ مصنوعی
26 آبان 1395
26 آبان

هفت دلیل برای ارجحیت چاپ با کاغذ مصنوعی

تحریریه همچاپ

وقتی کلمه‌ی «کاغذ» را می‌شنوید، احتمالا فکرتان شما را به متریالی از چوب درخت سوق پیدا می‌کند، اما انواع کاغذهای مصنوعی هم وجود دارد که می‌توانند فرصت‌ها و امکان‌های بسیاری را برای طراحی، چاپ و محصولات تبلیغاتی عرضه کنند. کاغذ مصنوعی متریالی است که معمولا از رزین تولید می‌شود، اما فرآیند تولید کاغذ مصنوعی به‌سرعت تحول پیدا کرده و کاغذهای مختلف پلاستیکی و دیگر متریال‌ها را نیز شامل شده است. اساسا کاغذهای مصنوعی شبیه کیسه‌های پلاستیکی هستند، اما ظاهر و شمایل کاغذهای معمولی را دارند. اما چرا باید استفاده از کاغذ مصنوعی را به کاغذ طبیعی ترجیح دهیم؟ هفت دلیل برای بکارگیری کاغذهای مصنوعی در پروژه‌های چاپی آتی‌تان می‌توان ذکر کرد که با آنها آشنا خواهیم شد.

تاثیرات بسته‌بندی محصولات بر رفتار مصرف‌کنندگان
26 آبان 1395
26 آبان

تاثیرات بسته‌بندی محصولات بر رفتار مصرف‌کنندگان

تحریریه همچاپ

در دنیای مدرن، مصرف‌کنندگان با شمار فزاینده‌ای از گزینه‌های خرید محصولات و قدرت انتخاب فوق‌العاده‌ بالایی روبرو هستند. یک فروشگاه زنجیره‌ای معمولی مانند شهروند یا هایپرمارکت بیش از 30،000 کالای مختلف را عرضه می‌کند که همه‌ی آنها برای جلب توجه مصرف‌کنندگان با هم رقابت دارند. در اغلب موارد، یک جلسه خرید 30 دقیقه‌ای، همه‌ی زمانی است که شرکت‌ها باید در طی آن ایجاد جذابیت و انگیزش کنند، ارزش‌های خود را بنا نهند و محصول یا خدمت‌شان را بفروشند. با چنین سطح بالایی از رقابت در میان محصولات و خدمات، راهکارهای بسته‌بندی سفارشی یکی از بهترین فرصت‌ها برای تولیدکنندگان و فعالان حوزه‌ی فروش، بازاریابی و تبلیغات است که پیام برند خود را به صورت دیداری به مصرف‌کنندگان انتقال دهند و محصول‌شان را به‌عنوان بهترین انتخاب نسبت به رقبای خود معرفی کنند.



به دنبال چه موضوعی هستید؟

اصول چاپ

پربازدیدترین مطالب


نصب پوستر بدون آسیب به دیوار یا پوستر!
6 بهمن 1395

نصب پوستر بدون آسیب به دیوار یا پوستر!

تحریریه همچاپ
طلاکوب سرد یا طلاکوب گرم، کدام بهتر است!
2 آذر 1395

طلاکوب سرد یا طلاکوب گرم، کدام بهتر است!

تحریریه همچاپ
نحوه طراحی مهر لاستیکی در نرم افزار فتوشاپ
1 آذر 1395

نحوه طراحی مهر لاستیکی در نرم افزار فتوشاپ

تحریریه همچاپ
از جوهر‌های چاپی بیشتر بدانیم!
2 آذر 1395

از جوهر‌های چاپی بیشتر بدانیم!

تحریریه همچاپ
طراحی تقویم جیبی
27 مهر 1395

طراحی تقویم جیبی

تحریریه همچاپ
enamad
کانال تلگرام همچاپ
Hamchap.ir
Hamchap.ir