021-88323299021-88323299
service[at]hamchap.ir
جستجو
جستجو

| وبلاگ | نمایش تمام مطالب


چاپ بنرهای وینیل سفارشی برای فروشگاه‌ها و بوتیک‌ها
21 اردیبهشت 1396

چاپ بنرهای وینیل سفارشی برای فروشگاه‌ها و بوتیک‌ها

تحریریه همچاپ

افراد صاحب کسب و کار، فروشگاه خود را باید با روش هایی معرفی کنند. افتتاح فروشگاه در مناطق پرتردد به حل مشکل کمکی نمی کند. باید به گونه ای رفتار کنید که مورد توجه قرار گیرید. چاپ بنرهای ونیل سفارشی یکی از روش هایی است که در این زمینه به شما کمک می کند. علاوه بر بنرهایی که در محل های عمومی نصب می شوند می توانید با چند روش تبلیغاتی نیز فروشگاه خود را معرفی کنید.شعار تبلیغاتی ساده ای را روی بنرهای ونیل چاپ کنید. باید طوری طراحی کنید که توجه مردم را جلب کنید در این صورت موفق خواهید بود. گاهی اوقات، لازم است که از قوه تخیل استفاده کنید.

روش‌ها و تکنیک‌های تبلیغاتی بروشورها - بخش دوم
20 اردیبهشت 1396

روش‌ها و تکنیک‌های تبلیغاتی بروشورها - بخش دوم

تحریریه همچاپ

اگر وب سایت، یا وبلاگی دارید، آدرس اینترنتی باید همیشه روی بروشورها درج شود. متناسب با موقعیت، شاید تمایل داشته باشید که در فیسبوک، پینترست، لینکدین ، گوگل پلاس نیز تبلیغ بفرمایید. اگر دوست دارید که منحصربفرد خود را نشان دهید می توانید از کدهایQR استفاده کنید. اگر در این چنین زمینه هایی هزینه نکنید، شاید نتوانید آنچنان باید و شاید با مخاطب هدف خود ارتباط برقرار کنید.

روش‌ها و تکنیک‌های تبلیغاتی بروشورها - بخش اول
20 اردیبهشت 1396

روش‌ها و تکنیک‌های تبلیغاتی بروشورها - بخش اول

تحریریه همچاپ

ضرب المثلی می‌گوید، همه کاره و هیچ کاره باشید. همه کاری را انجام دهید و بروشوری درخور توجه را طراحی کنید. در بهترین شرایط، شاید نتوانید آنچنانکه شایسته است بروشوری مناسب را طراحی کنید و در بدترین شرایط، شاید سرمایه شما سوددهی نداشته باشد. متناسب با هدف فونت، محتوا، رنگ‌ها، و همه عناصر طراحی را انتخاب کنید.

راهنمای طراحی کارت آویزهای خاص و متمایز
20 اردیبهشت 1396

راهنمای طراحی کارت آویزهای خاص و متمایز

تحریریه همچاپ

با کارت آویزها نه تنها می‌توانید میزان فروش محصول خود را افزایش دهید، بلکه با چنین ابزاری می‌توانید بر کیفیت محصول خود تاکیید کنید. زمانی که کارت آویزی را طراحی می‌کنید در واقع قدم بزرگی را برمی دارید تا مشتریان به شما بیشتر اعتماد کنند، و البته همزمان می‌توانید مزایای کالاها و محصولات خود را برای آنها بیان کنید.

اینفوگرافیک آناتومی کارت ویزیت
19 اردیبهشت 1396

اینفوگرافیک آناتومی کارت ویزیت

تحریریه همچاپ

فكرمي كنيد اگر يكي از اعضاي بدنتان را از دست بدهيد، چكار خواهيد كرد؟ كسب و كاري كه كارت ويزيتي نداشته باشد، شبيه به بدني است كه يكي از اعضاي خود را از دست داده است. اطلاعاتی که معمولا روی کارت ویزیت دیده می‌شود شامل نام و نشانی و راه‌های تماس است و گاه خدماتی که صاحب کارت ارایه می‌کند. اگرچه شما می‌توانید کارت ویزیت‌هایی را مثال بزنید که صاحب آن، صفحه کارت را با یک بروشور اطلاع‌رسانی «اشتباه» گرفته است و سیر تا پیاز جزییات کار خود را روی آن درج کرده. نکته دقیقا در همین عبارت است: اشتباه گرفته است. اگر کاربری اطلاع‌رسانی آرشیوی را برای یک کارت ویزیت قائل باشیم باید به درج خلاصه‌ترین و در عین حال کلیدی‌ترین اطلاعات روی کارت ویزیت بسنده کنیم .بنابراین هر زمان که به صرافت داشتن کارت ویزیت افتادید، قلم و کاغذ بردارید و اطلاعات شخصی خود را به خلاصه‌ترین شکل ممکن درآورید.

کارت پستال‌های بین المللی
19 اردیبهشت 1396

کارت پستال‌های بین المللی

تحریریه همچاپ

با مسافرت می توانید قدری از محیط پرتنش کار دور شوید ولی زمانی که بنا به دلایلی این چنین امر مسلمی محقق نمی شود افسرده خاطر می شوید شاید در این چنین مواقعی کارت پستال هایی با تصاویر شهرهای دنیا قدری شما را خوشحال کند. 13 کارت پستال بین المللی شاید بتواند این کار را به انجام برساند.

چاپ استیکر یو وی سفارشی
19 اردیبهشت 1396

چاپ استیکر یو وی سفارشی

تحریریه همچاپ

با بازاریابی پارتیزانی می توانید خیلی کم هزینه کرده و بهترین نتایج را بدست بیاورید. در این روش مصرف کننده ، شگفت زده می شود،تاثیر مداومی دارد و در شبکه های اجتماعی نیز تاثیرگذار خواهد بود. با بازاریابی پارتیزانی در مقایسه با دیگر روش های تبلیغاتی و بازاریابی می توانید برمشتریان تاثیر بسزایی بگذارید. به همین دلیل در کمپین های بازاریابی پارتیزانی،شخصیت مصرف کنندگان مدنظر بوده و تاثیرگذاری این نوع روش بازاریابی مداوم و دائمی است.

نحوه طراحی وب سایت خاص
18 اردیبهشت 1396

نحوه طراحی وب سایت خاص

تحریریه همچاپ

مختصات، مبنایی است که بیشتر وب سایت ها برهمان اساس طراحی می شوند. این خطوط نامرئی باعث می شوند که یک فضای ریتمیک، ایجاد شده و بتوانید همه جریانات را به صورت بصری مشاهده نمایید، بنابراین عناصر تمامی وب سایت هایی که طراحی می شوند باهم هماهنگ خواهد بود. ولی اصلا" لزومی ندارد که همه عناصر یک وب سایت را به طور کامل باهم هماهنگ کنید. حتی می توانید بدون اینکه وب سایت خود را شلوغ و درهم وبرهم کنید این نوع قوانین را نقض کنید. در این مقاله نحوه انجام این کار را خدمت شما عرض می کنیم، در عین حال کاربران با رضایت خاطر از وب سایت شما استفاده خواهند کرد.

معرفی چاپگر منسوجات TX300P-1800B در اوراسیای فسپا
18 اردیبهشت 1396

معرفی چاپگر منسوجات TX300P-1800B در اوراسیای فسپا

تحریریه همچاپ

در حالی که شرکت‌های بزرگ از حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی و منطقه‌ای طفره می‌روند، برپایی یک نمایشگاه بین‌المللی جدید چندان منطقی به نظر نمی‌رسد. ولی برگزارکنندگان نمایشگاه فسپا به این نتیجه رسیده‌اند که ترکیه می‌تواند مکان ایده‌آلی برای برگزاری یک نمایشگاه جدید باشد. این نمایشگاه جدید که فسپا اوراسیا (Fespa Eurasia) نام دارد، بازار ترکیه و کشورهای اطراف آن از جمله ایران را هدف قرار خواهد داد.

نکات دانستنی کارت های آویز(دنگلر و هنگلر)
17 اردیبهشت 1396

نکات دانستنی کارت های آویز(دنگلر و هنگلر)

تحریریه همچاپ

آویزها بیشتر از دیگر موضوعات در پوشاک کاربرد دارند اما اسباب بازی‌ها، تجهیزات ورزشی، الکترونیک، وسایل و هرچیز دیگری که می‌توانید آنها را در قفسه فروشگاه یا نمایشگاه بگذارید، می توانید با آویز در بهترین حالت ممکن استفاده کنید. نوع کالا هیچ اهمیتی ندارد، با آویزهای در،می‌توانید برند خود را توسعه داده و با مشتریان ارتباط برقرار کنید.

به دنبال چه موضوعی هستید؟

اصول چاپ

پربازدیدترین مطالب


طلاکوب سرد یا طلاکوب گرم، کدام بهتر است!
2 آذر 1395

طلاکوب سرد یا طلاکوب گرم، کدام بهتر است!

تحریریه همچاپ
نحوه طراحی مهر لاستیکی در نرم افزار فتوشاپ
1 آذر 1395

نحوه طراحی مهر لاستیکی در نرم افزار فتوشاپ

تحریریه همچاپ
از جوهر‌های چاپی بیشتر بدانیم!
2 آذر 1395

از جوهر‌های چاپی بیشتر بدانیم!

تحریریه همچاپ
طراحی تقویم جیبی
27 مهر 1395

طراحی تقویم جیبی

تحریریه همچاپ
آموزش طراحی کارت تبریک در هر مناسبتی
19 مهر 1395

آموزش طراحی کارت تبریک در هر مناسبتی

تحریریه همچاپ