021-88323299021-88323299
service[at]hamchap.ir
جستجو
جستجو

| وبلاگ | نمایش تمام مطالب


نگاهی اجمالی بر پوشه‌های تبلیغاتی
2 اسفند 1395

نگاهی اجمالی بر پوشه‌های تبلیغاتی

تحریریه همچاپ

پوشه‌های تبلیغاتی در اندازه‌های مختلفی وجود دارند. شما باید طرح و مدلی را انتخاب کنید که با محصولات تبلیغاتی مخصوص شما مطابقت داشته باشد. به عنوان مثال، با توجه به تفاوت بین کاغذ نامه و کاغذ مدارک، پوشه‌ی خود را با اندازه مناسب انتخاب کنید. اسناد کوچک‌تر و اشیایی مانند کارت‌ کلیدهای رایانه به پوشه‌های سایز خاص خود نیاز دارند.

محصولات جدید همچاپ: تبلیغات محیطی
30 بهمن 1395

محصولات جدید همچاپ: تبلیغات محیطی

تحریریه همچاپ

فروشگاه آنلاین محصولات چاپی همچاپ در طی روزهای اخیر تعداد زیادی محصول جدید به مجموعه‌ی محصولات چاپی خود اضافه کرده است و همچنان فرایند توسعه دایره‌ی شمول محصولات خود را در روندی منظم در روزهای آتی ادامه خواهد داد، به طوری که به زودی شاهد تجربه‌ای نوین در عرصه‌ی چاپ آنلاین کشورمان خواهیم بود و گستره‌ی چنان وسیعی از محصولات و خدمات چاپی از طریق فروشگاه آنلاین همچاپ ارائه خواهد شد که مشتریان تولیدات صنعت چاپ خواهند توانست همه‌ی نیازهای چاپی خود را از طریق طیف متنوعی از گزینه‌های سایز، گرماژ، متریال چاپی، روش چاپی، تیراژ، خدمات تکمیلی، پرداخت‌ها، خدمات پیش از چاپ و موارد دیگر به سهولت و با کیفیت ممتاز تامین نماید.

فواید و مزایای اتیکت و کارت تبریک
30 بهمن 1395

فواید و مزایای اتیکت و کارت تبریک

تحریریه همچاپ

سازمان‌ها، شرکت‌ها و موسسات اقتصادی با اهداف مختلفی اتیکت‌ها را ایجاد کرده و از آنها استفاده می‌کنند. با اتیکت می‌توانید قیمت محصولات خود را ارائه دهید و کیفیت محصولات یا خدمات خود را تبلیغ نمایید. حسن نیت و ارزش‌های برند شرکت خود را به مخاطب انتقال دهید. همچنین می‌توانید لوگوی منحصربفرد خود را روی اتیکت‌ها چاپ کنید و تاثیرگذاری ارزش برند خود را در میان دیگر شرکت‌ها و سازمان‌ها ارتقا دهید.

بررسی فایل گرافیکی از منظر صفحه‌بندی
30 بهمن 1395

بررسی فایل گرافیکی از منظر صفحه‌بندی

تحریریه همچاپ

فایل نهایی را ایجاد کرده‌اید. بر روی صفحه نمایشگر خوب به نظر می‌رسد و با چاپگر لیزری خوب چاپ می‌شود. ممکن است که به خاطر فراموش کردن، متوجه نشدن یا ناآگاهی از یک سری موارد، مشکلاتی در فایل گرافیکی‌تان به وجود آمده باشد. در واقع، نتایج تحقیقات موسسه فناوری راچستر نشان می‌دهد که 78% همه‌ی فایل‌های گرافیکی که مشتریان برای تولید چاپخانه‌داران تهیه می‌کنند، کاملا آماده نیستند و نیاز به اصلاح مجدد پیدا می‌کنند. به همین دلیل بررسی فایل گرافیکی قبل از ارسال برای چاپ یکی از مهم‌ترین مراحل چاپ بشمار می‌رود.

مهدی مهدیان و تورج صابری‌وند، برندگان جایزه مسابقات گرافیس آمریکا
29 بهمن 1395

مهدی مهدیان و تورج صابری‌وند، برندگان جایزه مسابقات گرافیس آمریکا

تحریریه همچاپ

مهدی مهدیان و تورج صابری‌وند از ایران در مسابقات طراحی گرافیکی Graphis 2017 آمریکا خوش درخشیدند و مجموعا دو جایزه نقره و یک تقدیرنامه بدست آوردند. مهدی مهدیان با پوستر «گستره معنا» و تورج صابری‌وند برای بازطراحی لوگوی شرکت رایتل جایزه نقره‌ی گرافیس را دریافت کردند، صابری‌وند همچنین به خاطر طراحی پوستر «زبان آزادی» هم شایسته‌ی تقدیر معرفی شد.

کاغذها و مرکب مناسب چاپ دیجیتال عکس
28 بهمن 1395

کاغذها و مرکب مناسب چاپ دیجیتال عکس

تحریریه همچاپ

اگر به فروشگاه لوازم اداری و نوشت‌افزار تشریف برده باشید، می‌دانید که در چنین فروشگاه‌هایی کاغذ و مرکب عکس را در طیف متنوعی از گزینه‌ها تهیه کنید. یادگیری راجع به عوامل موثر در گزینش صحیح انواع کاغذ و مرکب عکس می‌تواند شما را از شر بسیاری از مشکلات ناشی از چاپ عکس‌های بی‌کیفیت و معیوب در امان نگه دارد و همچنین هزینه‌های بسیاری را در درازمدت برای شما جبران کند.

ششمین هفته‌ی نارنجی: سربرگ A4
28 بهمن 1395

ششمین هفته‌ی نارنجی: سربرگ A4

تحریریه همچاپ

یک ماه و نیم از آغاز اولین هفته‌ی نارنجی گذشت و بعد از برگزاری پنج هفته‌ی قرعه‌کشی تخفیف محصولات کارت ویزیت سلفون مات، تراکت A5 گلاسه، ست اوراق اداری، بروشور تاشده‌ی دو لت و پاکت ملخی، اکنون وارد ششمین هفته‌ی نارنجی می‌شویم که به محصول سربرگ A4 اختصاص یافته است.

نكات آموزشی براي كراپ تصاوير ـ بخش سوم
27 بهمن 1395

نكات آموزشی براي كراپ تصاوير ـ بخش سوم

تحریریه همچاپ

ابزار کراپ را به‌عنوان یک قاب نامرئی بشناسید که توجه چشم را به‌سوی مهم‌ترین جنبه‌های عکس هدایت می‌کند. برش مناسب و صحیح عکس می‌تواند روی جنبه‌های بصری آن تأثیر چشمگیری داشته باشد و حتی می‌توان با آن احساسات مخاطب را متناسب با نیات و مقاصد خود جهت داد.

بررسی فایل گرافیکی از منظر تصاویر رنگی و خاکستری
27 بهمن 1395

بررسی فایل گرافیکی از منظر تصاویر رنگی و خاکستری

تحریریه همچاپ

فرایند بررسی فایل گرافیکی کنترل فایل خروجی به بررسی فایل خروجی از نظر وجود ایرادات فنی مربوط به چاپ می‌پردازد. فرایند کنترل نهایی فایل خروجی چاپی نیز مانند غلط‌گیری از وظایف مشتری است ولی بعضی کمپانی‌ها خدماتی بررسی این دو فرایند را در ازای دریافت هزینه‌ای انجام می‌دهند. اما وقتی هر شرکت‌ چاپی فایل گرافیکی آماده چاپ مشتری را دریافت می‌کند، آن را برای تولید به واحد پیش‌چاپی می‌سپارد تا فایل را برای ایرادات فنی و فرایندهای موردنیاز چاپی آن مورد بررسی قرار دهد. البته این فرایند شامل غلط‌گیری نمی‌شود.

بررسی فایل گرافیکی از منظر نکات عمومی
27 بهمن 1395

بررسی فایل گرافیکی از منظر نکات عمومی

تحریریه همچاپ

فایل نهایی را ایجاد کرده‌اید. بر روی صفحه نمایشگر خوب به نظر می‌رسد و با چاپگر لیزری خوب چاپ می‌شود. ممکن است که به خاطر فراموش کردن، متوجه نشدن یا ناآگاهی از یک سری موارد، مشکلاتی در فایل گرافیکی‌تان به وجود آمده باشد. در واقع، نتایج تحقیقات موسسه فناوری راچستر نشان می‌دهد که 78% همه‌ی فایل‌های گرافیکی که مشتریان برای تولید چاپخانه‌داران تهیه می‌کنند، کاملا آماده نیستند و نیاز به اصلاح مجدد پیدا می‌کنند. به همین دلیل بررسی فایل گرافیکی قبل از ارسال برای چاپ یکی از مهم‌ترین مراحل چاپ بشمار می‌رود.

به دنبال چه موضوعی هستید؟

اصول چاپ

پربازدیدترین مطالب


طلاکوب سرد یا طلاکوب گرم، کدام بهتر است!
2 آذر 1395

طلاکوب سرد یا طلاکوب گرم، کدام بهتر است!

تحریریه همچاپ
طراحی تقویم جیبی
27 مهر 1395

طراحی تقویم جیبی

تحریریه همچاپ
نحوه طراحی مهر لاستیکی در نرم افزار فتوشاپ
1 آذر 1395

نحوه طراحی مهر لاستیکی در نرم افزار فتوشاپ

تحریریه همچاپ
از جوهر‌های چاپی بیشتر بدانیم!
2 آذر 1395

از جوهر‌های چاپی بیشتر بدانیم!

تحریریه همچاپ
آموزش طراحی کارت تبریک در هر مناسبتی
19 مهر 1395

آموزش طراحی کارت تبریک در هر مناسبتی

تحریریه همچاپ