021-88323299021-88323299
service[at]hamchap.ir
جستجو
جستجو

| وبلاگ | نمایش تمام مطالب


آخرین پیشرفت و فرصت‌ها در چاپ منسوجات در سال 2017 ـ بخش 1
16 اردیبهشت 1396

آخرین پیشرفت و فرصت‌ها در چاپ منسوجات در سال 2017 ـ بخش 1

تحریریه همچاپ

بی شک، چاپ یکی از متنوع‌ترین، خلاق‌ترین، و ابتکاری‌ترین صنایع دنیاست. در حالی که این چنین صنعتی به بخش‌های مختلفی تقسیم می‌شود، برخی از این بخش‌ها تقسیم بندی های بسیار زیادی دارند، قسمت‌های مختلف نسبت به هم تفکیک می‌شوند، بنابراین مقدار کار موجود را نشان می‌دهند. به سبب انواع مختلفی کاری که عرضه می‌شود، یکی از متنوع‌ترین بخش‌ها، چاپ منسوجات است. که از تی شرت ها و لباس‌های زنانه، تا پرچم و رویه بالش را دربرمی گیرد، بخش‌هایی از این صنعت برخی از پروژه‌ها را در زمینه چاپ منسوجات را فعالانه انجام می‌دهند، و این ممکن است در زمینه مشاغلی که در این زمینه انجام می‌گیرد نکته مثبتی باشد، همچنین بدین معنی است که بسیاری از چاپخانه‌ها (PSPs) با انواع نیازهای مشتریان روبرو خواهند شد. یکی از مؤثرین روش‌ها برای مقابله با این مشکل، سرمایه گذاری در زمینه دستگاه‌های جدید و بخش چاپ منسوجات بوده، و برخی از تولیدکنندگان این بخش نیز می‌توانند با روش‌ها و گزینه‌های زیادی کار خود را انجام دهند. در اینجا، به برخی از آخرین پیشرفت‌ها نگاهی می‌اندازیم و مزایای چاپخانه‌های منسوجات را بررسی می‌کنیم.

قیف بازاریابی در محصولات چاپی
16 اردیبهشت 1396

قیف بازاریابی در محصولات چاپی

تحریریه همچاپ

نام ديگر بازاريابي قيفي، قيف خريد،قيف فروش، يا قيف تصميم گيري است. مشتريان براساس يك الگوي نظري تصميم گيري مي كنند. همانطوريكه از نام آن برمي آيد در اين مدل در هر مرحله از تعداد مشتريان كاسته مي شود. اگرچه اين مدل اسامي ديگري نيز دارد، ولي اين مدل ها براي فروش به كار نمي روند، و متناسب با هر موقعيتي مشتريان خاص شناسايي مي شوند.بخش فروش هرگز نمي تواند براساس لايك ها و فالوهاي مشتريان در شبكه هاي اجتماعي، ميزان فروش خود را ارزيابي كرده و البته ديگر محصولات تبليغاتي نيز در اين زمينه نيز كارايي چنداني ندارند.

نحوه طراحی بروشور دو لتی
15 اردیبهشت 1396

نحوه طراحی بروشور دو لتی

تحریریه همچاپ

بروشورهای دو لتی با نام نیم تا شناخته شده‌اند، این نوع بروشورها یکی از متداول‌ترین بروشورها هستند. این نوع بروشورها جامع و همه کاره بوده و در مقایسه با بروشورهای سه لتی به‌راحتی استفاده می‌شوند. اگرچه ما برای این نوع بروشورها و دیگر بروشورهای چند تایی استاندارد مقالاتی را آماده کرده‌ایم. از آنجایی که بروشورهای دو لتی ساده هستند به همین دلیل به‌راحتی می‌توان از آنها استفاده کرد، ولی این نوع بروشورها متناسب با کاربردها و نیازهای مختلف قابل استفاده خواهند بود.

نکاتی برای طراحی تراکت تاثیرگذار
14 اردیبهشت 1396

نکاتی برای طراحی تراکت تاثیرگذار

تحریریه همچاپ

با تراکت‌ها می توانید مهارت خود را تبلیغ کرده یا کسب و کاری را شروع کنید. طرح‌های ساده باعث خواهند شد تا به تراکت شما توجهی نکنند. برای اینکه بتوانید تراکتی تاثیرگذار طراحی کنید باید به چند نکته توجه داشته باشید. آیا تراکت خود را از همان ابتدا طراحی می‌کنید؟ بهتر است که از قالب‌های پیش ساخته همچاپ استفاده کنید، که در این صورت با چنین ابزار ساده‌ای می‌توانید تراکت‌های خود را سریع‌تر از آنچه که تصور می‌کردید طراحی کنید.

اتصال کارت ویزیت به شبکه های اجتماعی
13 اردیبهشت 1396

اتصال کارت ویزیت به شبکه های اجتماعی

تحریریه همچاپ

کارت ویزیت، برای ارتباط با مشتری از گزینه هایی است که می توانیم استفاده کنیم. علی الخصوص در دنیای مجازی و فضای دیجیتالی که امروزه حکم فرماست کارت ویزیت ها باید به گونه ای باشند که در رقابت برای امکان مبادله اطلاعات ضعیف نباشند. بنابراین نوع ارائه آن بسیار تاثیرگذار خواهد بود. در تصویر مربوطه به اهمیت کارت های ویزیت در کنار رسانه های اجتماعی پی خواهیم برد و خصوصیات آنها را به طور مختصر مشاهده خواهیم کرد.

جاناتان بارن‌بروک، کیت موروس و کارولین دیویدسن
13 اردیبهشت 1396

جاناتان بارن‌بروک، کیت موروس و کارولین دیویدسن

تحریریه همچاپ

اگر در زمینه طراحی گرافیک کار می کنید،یا علاقمندید که طرحهای موفقی را ارائه کنید،می توانید از طرح هایی استفاده کنید که باید نسبت به آنها آگاهی داشته باشید. طراحان معاصر، روش طراحی را متحول کرده اند، طراحان مستقل، و متفکرین، همان کسانی هستند که تفاوت ایجاد می کنند. با ما همراه باشید، همچاپ شما را با بزرگترین شخصیت های دنیای طراحی گرافیک آشنا خواهد کرد.

اریک اسپیکرمان، پل رند و آلن فلچر
13 اردیبهشت 1396

اریک اسپیکرمان، پل رند و آلن فلچر

تحریریه همچاپ

اگر در زمینه طراحی گرافیک کار می کنید،یا علاقمندید که طرحهای موفقی را ارائه کنید،می توانید از طرح هایی استفاده کنید که باید نسبت به آنها آگاهی داشته باشید. طراحان معاصر، روش طراحی را متحول کرده اند، طراحان مستقل، و متفکرین، همان کسانی هستند که تفاوت ایجاد می کنند. با ما همراه باشید، همچاپ شما را با بزرگترین شخصیت های دنیای طراحی گرافیک آشنا خواهد کرد.

 پیتر سویل و مایکل بیروت
12 اردیبهشت 1396

پیتر سویل و مایکل بیروت

تحریریه همچاپ

اگر در زمینه طراحی گرافیک کار می کنید،یا علاقمندید که طرحهای موفقی را ارائه کنید،می توانید از طرح هایی استفاده کنید که باید نسبت به آنها آگاهی داشته باشید. طراحان معاصر، روش طراحی را متحول کرده اند، طراحان مستقل، و متفکرین، همان کسانی هستند که تفاوت ایجاد می کنند. با ما همراه باشید، همچاپ شما را با بزرگترین شخصیت های دنیای طراحی گرافیک آشنا خواهد کرد.

بزرگترین شخصیت‌های دنیای طراحی گرافیک
11 اردیبهشت 1396

بزرگترین شخصیت‌های دنیای طراحی گرافیک

تحریریه همچاپ

اگر در زمینه طراحی گرافیک کار می کنید،یا علاقمندید که طرحهای موفقی را ارائه کنید،می توانید از طرح هایی استفاده کنید که باید نسبت به آنها آگاهی داشته باشید. طراحان معاصر، روش طراحی را متحول کرده اند، طراحان مستقل، و متفکرین، همان کسانی هستند که تفاوت ایجاد می کنند. با ما همراه باشید، همچاپ شما را با بزرگترین شخصیت های دنیای طراحی گرافیک آشنا خواهد کرد.

اینفوگرافیک تفاوت‌های تراکت و بروشور
11 اردیبهشت 1396

اینفوگرافیک تفاوت‌های تراکت و بروشور

تحریریه همچاپ

تفاوت‌ها و تمایز‌های تراکت و بروشور چیست؟ آنها چه کاربردهایی دارند؟ می‌خواهید بدانید که تراکت‌ها برای شما مناسب‌تر هستند یا بروشو‌ها؟ قبل از اینکه وارد فرایند طراحی شوید این اینفوگرافیک را مطالعه نمایید.

به دنبال چه موضوعی هستید؟

اصول چاپ

پربازدیدترین مطالب


طلاکوب سرد یا طلاکوب گرم، کدام بهتر است!
2 آذر 1395

طلاکوب سرد یا طلاکوب گرم، کدام بهتر است!

تحریریه همچاپ
نحوه طراحی مهر لاستیکی در نرم افزار فتوشاپ
1 آذر 1395

نحوه طراحی مهر لاستیکی در نرم افزار فتوشاپ

تحریریه همچاپ
از جوهر‌های چاپی بیشتر بدانیم!
2 آذر 1395

از جوهر‌های چاپی بیشتر بدانیم!

تحریریه همچاپ
طراحی تقویم جیبی
27 مهر 1395

طراحی تقویم جیبی

تحریریه همچاپ
آموزش طراحی کارت تبریک در هر مناسبتی
19 مهر 1395

آموزش طراحی کارت تبریک در هر مناسبتی

تحریریه همچاپ