021-88323299021-88323299
service@hamchap.irservice@hamchap.ir
جستجو
جستجو

| وبلاگ | نمایش تمام مطالب


بررسی جامع انواع بروشورهای ۴ لتی ـ بخش دوم
15 دی 1395

بررسی جامع انواع بروشورهای ۴ لتی ـ بخش دوم

تحریریه همچاپ

ارتباط موفق با مخاطب به نحوه ارائه پیام بستگی دارد و انتخاب تای مناسب، بخش مهمی از کمپین‌های تبلیغاتی بروشوری است. یکی از موفقترین انواع بروشور هم بروشورهای 4 لتی هستند. در بخش دوم مقاله بررسی انواع بروشورهای 4 لنی، سه نوع دیگر آن را نیز مورد برسی و تدقیق قرار می دهیم.

تفاوت‌های تراکت و بروشور
15 دی 1395

تفاوت‌های تراکت و بروشور

تحریریه همچاپ

کدام مناسب نیازهای شماست؟ بسیاری از مدیران تبلیغاتی شرکت‌ها بعد از چندین سال سابقه‌ی تعامل با صنعت چاپ نمی‌توانند به تفاوت‌های تراکت و بروشور پی ببرند. عجیب‌تر اینکه بسیاری از گرافیست‌ها هم نسبت به آنچه که این محصولات را از هم متمایز می‌سازد، حساس نیستند.

چگونه هزینه‌های مرکب و تونر چاپگر‌ها را کاهش دهیم؟
15 دی 1395

چگونه هزینه‌های مرکب و تونر چاپگر‌ها را کاهش دهیم؟

تحریریه همچاپ

مرکب و تونر مهم‌ترین هزینه‌های چاپی هستند. عادات چاپی، نوع چاپگر، مرکب، تونر و حتی کاغذ در بلندمدت می‌تواند بر هزینه‌های چاپی‌تان تاثیر قابل توجهی داشته باشد. خوشبختانه، می‌توانید با ساده‌تر کردن عادات چاپی و تنظیمات در هزینه‌های چاپی و قبل از کلیک روی دکمه چاپ تغییراتی ایجاد کنید. با رعایت نکات ذیل می‌توانید هزینه‌های مرکب و تونر خود را کاهش دهید.

چاپ کفش‌های سه‌بعدی
14 دی 1395

چاپ کفش‌های سه‌بعدی

تحریریه همچاپ

در این هفته، شرکت آدیداس اعلام کرد که با استفاده از مواد پلاستیکی بازیافتی اقیانوس‌ها و چاپ سه‌بعدی روی آنها توانسته کفش سه‌بعدی تولید کند. شرکت ریبوک نیز اخیرا با استفاده از فناوری Liquid Factory خود توانسته کفه‌ی کتانی و بندهای آن را چاپ و تولید کند.

بررسی روند تحول لوگوهای کوکاکولا و پپسی ـ بخش دوم
14 دی 1395

بررسی روند تحول لوگوهای کوکاکولا و پپسی ـ بخش دوم

تحریریه همچاپ

چرا پپسی مرتبا لوگوی خود را تغییر می‌دهد، درحالی که کوکاکولا به‌ندرت چنین رفتاری نشان می‌دهد؟ به زبان ساده‌ باید گفت که کوکاکولا هویت و ارزش خود را حول ایده‌ی سنت بنا کرده است، در حالی که پپسی روش متضادی را پسندیده و سعی می‌کند تا برند خود را همواره مدرن و به‌روز نشان دهد.

بررسی جامع انواع بروشورهای ۴ لتی ـ بخش اول
14 دی 1395

بررسی جامع انواع بروشورهای ۴ لتی ـ بخش اول

تحریریه همچاپ

ارتباط موفق با مخاطب به نحوه ارائه پیام بستگی دارد و انتخاب تای مناسب، بخش مهمی از کمپین‌های تبلیغاتی بروشوری است. متداول‌ترین انواع تا‌، بروشورهای سه‌تا و دوتا هستند. برای کسانی که تمایل دارند تا محصولات‌شان تمیز و مختصر باشد، فرمت‌های ساده‌ای نیز وجود دارد. شاید فکر کنید، صفحات کمتر به معنی پیچیدگی‌های کمتر است، ولی این سخن لزوما درست نیست. بروشور ۴ لتی ممکن است وحشتناک به نظر برسد، ولی زمانی که درست انجام شده باشد، می‌تواند محصولات شما را به بهترین نحو معرفی کند. این نوع تا برای محتوای سنگین تصاویر گرافیکی و متنی تناسب بسیاری دارد. اصولا انواع مختلفی از بروشورهای 4 لتی دردسترس است. در اینجا متداول‌ترین بروشور‌ها را بررسی می‌کنیم.

کاربردهای مختلف کارت پستال‌های سفارشی
13 دی 1395

کاربردهای مختلف کارت پستال‌های سفارشی

تحریریه همچاپ

کارت پستال برای بسیاری از کسب‌و‌کارها یکی از ابزارهای سنتی‌ تبلیغات محسوب نمی‌شود. در صورتی که کارت پستال درست استفاده شود، کمپین تبلیغاتی‌تان منافع زیادی را عاید شما خواهند کرد. نکته مهمی که باید بدان توجه داشته باشید این است که کارت پستال سفارشی، ایده‌ی نسبتا جدیدی است، ولی باید استفاده از آن با مفهوم پیام تبلیغاتی‌تان سازگاری و انطباقی داشته باشد. همین پیام را می‌توان با روش‌ها و محصولات تبلیغاتی دیگر هم منتقل شود. پس در چه مواقعی می‌توانید از کارت پستال سفارشی در کسب‌و‌کار خود نهایت بهره را ببرید؟ در این مقاله آموزشی به معرفی کاربردهای مختلف کارت پستال می‌پردازیم.

بررسی روند تحول کوکاکولا و پپسی ـ بخش اول
13 دی 1395

بررسی روند تحول کوکاکولا و پپسی ـ بخش اول

تحریریه همچاپ

تعداد کمی از برندها به اندازه‌ی دو غول تولیدکننده‌ی نوشابه جهان، یعنی کوکاکولا و پپسی در سطح دنیا شناخته شده‌ هستند. در حالی که محصولات نهایی آنها‌‌ عملکرد یکسانی دارند، ولی کلا تمایزهای مهمی در راهبردسازی برندینگ آنها مشاهده می‌شود، مخصوصا از این جهت که در چه فواصل زمانی به تغییر لوگوهای خود دست می‌زنند.

معرفی چاپ اینتالیو
13 دی 1395
13 دی 1395

معرفی چاپ اینتالیو

تحریریه همچاپ

چاپ اینتالیو یا چاپ گود (Intaglio Engraving) جزئیات را بیشتر جلوه می‌دهد و به ظاهر سه‌بعدی به هویت چاپی‌تان می‌بخشد.

معرفی برند در شبکه اجتماعی
12 دی 1395
12 دی 1395

معرفی برند در شبکه اجتماعی

تحریریه همچاپ

شبکه‌های اجتماعی در دنیای امروز، مهم هستند. هدف از این کار، تبلیغات محصولات و فروش آنهاست. امروزه، تبلیغات فقط تبلیغ نیست. تبلیغ کالا‌ها و خدمات در شبکه‌های اجتماعی، پدیده جدیدی بوده و خود تحولی در تبلیغات محسوب می‌شود. با تبلیغ برند خود در شبکه‌های اجتماعی، مسیر موفقیت را خیلی سریع‌تر از دیگران بپیمایید. در دنیای امروزی، ارتباطات و ارزش‌ها، شهرت و تجربه؛ ارکان رشد و توسعه هر برندی است.

به دنبال چه موضوعی هستید؟

اصول چاپ

پربازدیدترین مطالب


آموزش طراحی کارت تبریک در هر مناسبتی
19 مهر 1395

آموزش طراحی کارت تبریک در هر مناسبتی

تحریریه همچاپ
از جوهر‌های چاپی بیشتر بدانیم!
2 آذر 1395

از جوهر‌های چاپی بیشتر بدانیم!

تحریریه همچاپ
طراحی تقویم جیبی
27 مهر 1395

طراحی تقویم جیبی

تحریریه همچاپ
چالش انطباق رنگ در چاپ
11 آبان 1395

چالش انطباق رنگ در چاپ

تحریریه همچاپ
در جستجوی خدمات جامع طراحی، چاپ و ارسال پستی
11 آبان 1395

در جستجوی خدمات جامع طراحی، چاپ و ارسال پستی

تحریریه همچاپ

Samandehi
Back To Top