021-88323299
service[at}hamchap.ir
همچاپ

| وبلاگ | نمایش تمام مطالب


نحوه طراحی تراکت های تبلیغاتی ـ بخش دوم
24 مرداد 1396

نحوه طراحی تراکت های تبلیغاتی ـ بخش دوم

تحریریه همچاپ

خوب می دانید که برای طراحی یک تراکت تبلیغاتی موثر، باید زمان بگذارید، هزینه کرده و هوشمندانه تلاش کنید. طراحی تراکت چندان هزینه ای ندارد و به آسانی می توانید تراکت را طراحی و چاپ کنید، هزینه های تبلیغاتی نسبت به زمان برتری دارد. هزینه تبلیغاتی برای بسیاری از مشاغل کوچک، سنگین است. پس به همین دلیل، تراکت خود را طوری طراحی کنید که دیگر مجبور نباشید دوباره کاری کنید و در این راستا از کلیه منابع خود به طور کامل استفاده کنید. در این مقاله نحوه طراحی تراکت را بررسی می کنیم، این موارد و نکات را بخاطر بسپارید.

نحوه طراحی تراکت های تبلیغاتی ـ بخش اول
23 مرداد 1396

نحوه طراحی تراکت های تبلیغاتی ـ بخش اول

تحریریه همچاپ

خوب می دانید که برای طراحی یک تراکت تبلیغاتی موثر، باید زمان بگذارید، هزینه کرده و هوشمندانه تلاش کنید. طراحی تراکت چندان هزینه ای ندارد و به آسانی می توانید تراکت را طراحی و چاپ کنید، هزینه های تبلیغاتی نسبت به زمان برتری دارد. هزینه تبلیغاتی برای بسیاری از مشاغل کوچک، سنگین است. پس به همین دلیل، تراکت خود را طوری طراحی کنید که دیگر مجبور نباشید دوباره کاری کنید و در این راستا از کلیه منابع خود به طور کامل استفاده کنید. در این مقاله نحوه طراحی تراکت را بررسی می کنیم، این موارد و نکات را بخاطر بسپارید.

افزایش فروش با ارزان فروشی ـ بخش دوم
23 مرداد 1396

افزایش فروش با ارزان فروشی ـ بخش دوم

تحریریه همچاپ

قیمت های پایین همیشه عده ای از مردم را راضی نگه می دارد و صد البته قیمت های بالا گاهی اوقات مردم را از خرید کالاها و خدمات باز می دارد. در این مقاله ارزان فروشی و گران فروشی را بررسی می کنیم. خوب می دانید که کیفیت کالاها تعیین کننده قیمت آنهاست، توجه داشته باشید که تنها عامل ارزان فروشی و گران فروشی کیفیت کالاها و خدماتی است که شما به مشتریان خود ارائه می کنید.

افزایش فروش با ارزان فروشی ـ بخش اول
22 مرداد 1396

افزایش فروش با ارزان فروشی ـ بخش اول

تحریریه همچاپ

قیمت های پایین همیشه عده ای از مردم را راضی نگه می دارد و صد البته قیمت های بالا گاهی اوقات مردم را از خرید کالاها و خدمات باز می دارد. در این مقاله ارزان فروشی و گران فروشی را بررسی می کنیم. خوب می دانید که کیفیت کالاها تعیین کننده قیمت آنهاست، توجه داشته باشید که تنها عامل ارزان فروشی و گران فروشی کیفیت کالاها و خدماتی است که شما به مشتریان خود ارائه می کنید.

تبلیغ چاپ آنلاین ـ بخش دوم
22 مرداد 1396

تبلیغ چاپ آنلاین ـ بخش دوم

تحریریه همچاپ

در مشاغل آنلاین،گفته می شود که به هرچی که فکر کنید همان اتفاق می افتد. ولی به مرور زمان این گفته تغییر کرده است. اگر الان آنرا ایجاد کنی، همان اتفاق می افتد.

تبلیغ چاپ آنلاین ـ بخش اول
21 مرداد 1396

تبلیغ چاپ آنلاین ـ بخش اول

تحریریه همچاپ

در مشاغل آنلاین،گفته می شود که به هرچی که فکر کنید همان اتفاق می افتد. ولی به مرور زمان این گفته تغییر کرده است. اگر الان آنرا ایجاد کنی، همان اتفاق می افتد.

چاپ موفقیت آمیز محتوای وب ـ بخش دوم
21 مرداد 1396

چاپ موفقیت آمیز محتوای وب ـ بخش دوم

تحریریه همچاپ

چاپخانه ها سعی می کنند تا نرم افزارهای کاربردی چاپ محتوای وب را به صورت آنلاین تنظیم و راه اندازی کنند، بسیاری از نرم افزارها، قابل خرید هستند ولی گاهی اوقات چاپ موفقیت آمیز نبوده یا اینکه ایده شما همچنان به قوت خود باقیست و در نهایت با شکست مواجه می شود. حالا بسیاری از چاپخانه ها دوست دارند که از نو شروع کنند بخاطراینکه آینده صنعت چاپ مانند حرفه های دیگر رو به جلوست. پس، چگونه می توان مطمئن شد که چاپ محتوای وب دوباره با مشکلاتی مواجه نخواهد شد و در این زمان کار درستی را انجام می دهیم.

چاپ موفقیت آمیز محتوای وب ـ بخش اول
20 مرداد 1396

چاپ موفقیت آمیز محتوای وب ـ بخش اول

تحریریه همچاپ

چاپخانه ها سعی می کنند تا نرم افزارهای کاربردی چاپ محتوای وب را به صورت آنلاین تنظیم و راه اندازی کنند، بسیاری از نرم افزارها، قابل خرید هستند ولی گاهی اوقات چاپ موفقیت آمیز نبوده یا اینکه ایده شما همچنان به قوت خود باقیست و در نهایت با شکست مواجه می شود. حالا بسیاری از چاپخانه ها دوست دارند که از نو شروع کنند بخاطراینکه آینده صنعت چاپ مانند حرفه های دیگر رو به جلوست. پس، چگونه می توان مطمئن شد که چاپ محتوای وب دوباره با مشکلاتی مواجه نخواهد شد و در این زمان کار درستی را انجام می دهیم.

طراحی ساده ـ بخش اول
19 مرداد 1396

طراحی ساده ـ بخش اول

تحریریه همچاپ

آیا دوران طراحی ساده منقضی شده است؟ البته که این چنین نیست. هنوزهم طراحی ساده کاربرد دارد. این نوع طراحی دیگر حساسیت گذشته را ندارد و بیشتر برای مشتریان به کار می رود. این نوع روش طراحی در روزهای ابتدایی خود فاقد عناصر مهم طراحی مانند سایه ها، تغییر کیفیت، یا عناصر واقعی با بافت بود. حالا دوباره این عناصر مهم شده اند، ولی زمانی که در کنار طراحی ساده قرار می گیرند می توانند وب سایت ساده ای را بوجود آورند که ساده بوده و براحتی می توان از آن استفاده کرد. این نوع روش طراحی بهترین روش طراحی است که تابحال طراحان از آن استفاده کرده اند. در این مقاله این روش طراحی را بررسی می کنیم.

طراحی ساده ـ بخش دوم
19 مرداد 1396

طراحی ساده ـ بخش دوم

تحریریه همچاپ

آیا دوران طراحی ساده منقضی شده است؟ البته که این چنین نیست. هنوزهم طراحی ساده کاربرد دارد. این نوع طراحی دیگر حساسیت گذشته را ندارد و بیشتر برای مشتریان به کار می رود. این نوع روش طراحی در روزهای ابتدایی خود فاقد عناصر مهم طراحی مانند سایه ها، تغییر کیفیت، یا عناصر واقعی با بافت بود. حالا دوباره این عناصر مهم شده اند، ولی زمانی که در کنار طراحی ساده قرار می گیرند می توانند وب سایت ساده ای را بوجود آورند که ساده بوده و براحتی می توان از آن استفاده کرد. این نوع روش طراحی بهترین روش طراحی است که تابحال طراحان از آن استفاده کرده اند. در این مقاله این روش طراحی را بررسی می کنیم.



به دنبال چه موضوعی هستید؟

اصول چاپ

پربازدیدترین مطالب


نصب پوستر بدون آسیب به دیوار یا پوستر!
6 بهمن 1395

نصب پوستر بدون آسیب به دیوار یا پوستر!

تحریریه همچاپ
طلاکوب سرد یا طلاکوب گرم، کدام بهتر است!
2 آذر 1395

طلاکوب سرد یا طلاکوب گرم، کدام بهتر است!

تحریریه همچاپ
نحوه طراحی مهر لاستیکی در نرم افزار فتوشاپ
1 آذر 1395

نحوه طراحی مهر لاستیکی در نرم افزار فتوشاپ

تحریریه همچاپ
از جوهر‌های چاپی بیشتر بدانیم!
2 آذر 1395

از جوهر‌های چاپی بیشتر بدانیم!

تحریریه همچاپ
طراحی تقویم جیبی
27 مهر 1395

طراحی تقویم جیبی

تحریریه همچاپ
enamad
کانال تلگرام همچاپ
Hamchap.ir
Hamchap.ir