021-88323299021-88323299
service@hamchap.irservice@hamchap.ir
جستجو
جستجو

| وبلاگ | نمایش تمام مطالب


نظریه‌ی رنگ‌های چاپگرها و نمایشگرها
6 بهمن 1395

نظریه‌ی رنگ‌های چاپگرها و نمایشگرها

تحریریه همچاپ

رنگ‌هایی که می‌توانیم آنها را ادراک کنیم با ترکیب مشخصی از رنگ‌های اصلی ایجاد می‌شوند. سه نوع مقوله‌ی رنگی وجود دارد: رنگ‌های اصلی، رنگ‌های ثانویه و رنگ‌های ثالث. رنگ‌های اصلی آنهایی هستند که با ترکیب رنگ‌های دیگر شکل نگرفته‌اند، و می‌توان گفت که رنگ‌های خالص هستند. رنگ‌های ثانویه آنهایی هستند که با ترکیب دو یا سه رنگ‌ اصلی شکل می‌گیرند. رنگ‌های ثالث آن‌هایی هستند که با ترکیب دو یا چندرنگ ثانویه ایجاد می‌شوند. آنچه رنگ‌های اصلی را تشکیل می‌دهند متناسب با آنچه درباره نور یا رنگ‌دانه صحبت می‌شود تفاوت می‌کنند.

جنبه‌های عمومی شناسایی تصاویر حاضر و آماده باکیفیت
5 بهمن 1395

جنبه‌های عمومی شناسایی تصاویر حاضر و آماده باکیفیت

تحریریه همچاپ

تصاویر آماده مانند طراحی خوب هستند، به این معنی که دوست دارید بدون اینکه توجه را بیش از حد به خود جلب کنند، انتظار دارید که تصاویرتان قدرتمند، متقاعدکننده و به‌یادماندنی باشند. ایجاد توازن میان آنها کمی سخت به نظر می‌رسد، ولی نهایتا چنان این توازن سودمند خواهد بود که خودتان مایل خواهید بود با کمی تلاش از ثمرات آن بهره‌مند شوید.

قواعد به‌کارگیری مرکب در چاپ افست
5 بهمن 1395

قواعد به‌کارگیری مرکب در چاپ افست

تحریریه همچاپ

خصوصیت سازگاری فرایند افست لیتوگرافی در تنوع بالایی از سطوح چاپی موجب شده است که گستره‌ی متنوعی از مرکب‌ها برای این روش چاپی دردسترس باشد. مرکب‌های لیتوگرافی (که مرکب‌های خمیری هستند) نسبت به دیگر انواع مرکب چسبناک‌تر بوده، ازآنجایی‌که قشر مرکب در چاپ افست نازک‌تر بوده، مقدار رنگ‌دانه باید بیشتر باشد. (چاپ افست قشرهای مرکب را ذخیره می‌کند که حدود نصف قشرهای چاپ لترپرس ضخامت داشته باشد). ازآنجایی‌که لیتوگرافی افست بر این مبنا ایجاد شده است که روغن و آب با هم ترکیب نمی‌شوند. نتیجتا مرکب‌هایی که برای این فرایندی طراحی‌ شده‌اند باید به مقدار کافی از مواد دافع آب استفاده کنند.

بررسی تفصیلی چاپ دو رو - بخش دوم
5 بهمن 1395

بررسی تفصیلی چاپ دو رو - بخش دوم

تحریریه همچاپ

کارکنان چاپی و چاپخانه‌داران محصولات دو رو را با عنوان وجه رویی و وجه پشتی می‌شناسند. هنگامی که محصول شما روی هم مرتب می‌شود، وجه رویی به سطح خارجی کاغذ و وجه پشتی به سطح داخلی آن اشاره می‌کنند. سادگی یا پیچیدگی محصول شما تفاوتی در این امر ندارد و شما همیشه محصول را به این طریق دریافت خواهید کرد. به منظور کمک به تجسم مبحث مورد نظرمان، در اینجا چند نمونه از محصولات چاپی را هنگام چاپ دو رو به تصویر درآورده‌ایم.

بررسی تفصیلی چاپ دو رو - بخش اول
5 بهمن 1395

بررسی تفصیلی چاپ دو رو - بخش اول

تحریریه همچاپ

انواع محصولات تبلیغاتی روی متریال چاپی کاغذی یا مقوایی به صورت دو رو چاپ می‌شوند. هنگام چاپ محصولات تبلیغاتی معمولا یک طرف متریال خام چاپ می‌شود و بعد طرف دیگر آن زیر چاپ می‌رود. محصول تبلیغاتی بعد از چاپ هر دو روی متریال وارد مرحله‌ی برش و تازنی محصول نهائی می‌شود. از آنجا ‌که محصول شما دو رو چاپ می‌شود، به منظور کمک به تجسم مبحث مورد نظرمان، در اینجا چند نمونه از محصولات چاپی را هنگام چاپ دو رو به تصویر درآورده‌ایم.

 فعالیت کمپین هفته‌های نارنجی همچاپ
5 بهمن 1395
هفته های نارنجی همچاپ

فعالیت کمپین هفته‌های نارنجی همچاپ

تحریریه همچاپ

فروشگاه اینترنتی محصولات چاپی همچاپ حالا با ارائه‌ی ایده‌ی مبتکرانه‌ی هفته‌ی نارنجی، یکی از نوآوری‌های جالب حوزه‌ی بازاریابی صنعت چاپ کشورمان را رقم زده و از شنبه، 25 دی 95 اولین سری از مجموعه‌ی کمپین هفته‌ها‌ی نارنجی خود را شروع کرد. این خدمت با تخفیف‌های بی‌نظیری توانسته جذابیت فوق‌العاده‌ای را در میان کاربران همچاپ و مشتریان چاپی ایجاد کند، به‌طوری که تعداد فزاینده‌ای از کاربران هم اکنون از خدمات همچاپ استفاده می‌کنند.

بررسی بروشورهای استاندارد
4 بهمن 1395

بررسی بروشورهای استاندارد

تحریریه همچاپ

بروشور‌ ابزار تبلیغاتی کاربردی است که برای کمپین‌های تبلیغاتی حاوی حجم اطلاعات بالا استفاده می‌شود. بروشورها شبیه به منو صفحه‌بندی می‌شود و فهرستی از محصولات و خدمات مختلف را در خود جای می‌دهد یا به صورت راهنمای مسافرتی و رویداد‌ها عملکرد دارند. بروشور‌ها در اندازه‌های استاندارد و سفارشی ساخته می‌شوند. مطالب ذیل را مطالعه بفرمایید تا با نحوه تاثیرگذاری بروشور‌های استاندارد بر کسب‌وکارتان آشنا شوید.

معیارهای گزینش مناسب‌ترین روش چاپی
4 بهمن 1395

معیارهای گزینش مناسب‌ترین روش چاپی

تحریریه همچاپ

چگونه شما می‌توانید بهترین روش چاپی را برای سفارش خود تعیین کنید؟ موارد ذیل می‌توانند برای شرایط و خصوصیات مختلف سفارش، معیارهای موثری در انتخاب مناسب‌ترین روش چاپ) افست، فلکسو، دیجیتال، گراور، چاپ سیلک و غیره) در نظر گرفته شوند.

راهنمای اعمال تغییرات در فایل EPS
4 بهمن 1395

راهنمای اعمال تغییرات در فایل EPS

تحریریه همچاپ

بعضی از کاربران فکر می‌کنند که اعمال تغییرات در فایل‌های EPS چندان آسان نیست و معمولا در مواقعی که نیاز به ویرایش فایل دارند، آن را دوباره ایجاد می‌کنند. البته ویرایش فایل‌های EPS به صورت کامل هم چندان امکان‌پذیر نیست، ولی این امر به معنی عدم امکان اعمال تغییرات در آنها نیز نیست. روش‌های آسانی برای اعمال تغییرات رایج در فایل‌های EPS وجود دارد که در ادامه به آنها می‌پردازیم.

محصول جدید همچاپ: تقویم و سررسیدهای متنوع در همچاپ
4 بهمن 1395
در هفته دوم بهمن 1395

محصول جدید همچاپ: تقویم و سررسیدهای متنوع در همچاپ

تحریریه همچاپ

محاسبه‌ی قیمت و سفارش آنلاین چاپ تقویم و سررسید، پروسه‌ای پیچیده‌ است که در آن‌ می‌توان گزینه‌های متعددی مانند انواع ابعاد، انواع خدمات تکمیلی مانند سلفون و یو.وی و طلاکوب در گرماژهای مختلف و متنوع را در نظر گرفت. این پیچیدگی و تنوع در قیمت‌گذاری، تیم همچاپ را مجاب کرد تا با تحلیل و فرمولیزه کردن انواع تقویم و سررسید، به صورت آنلاین و لحظه‌ای هزینه‌ی چاپ انواع تقویم و سررسید را برای کاربران ایجاد نماید.

به دنبال چه موضوعی هستید؟

اصول چاپ

پربازدیدترین مطالب


آموزش طراحی کارت تبریک در هر مناسبتی
19 مهر 1395

آموزش طراحی کارت تبریک در هر مناسبتی

تحریریه همچاپ
از جوهر‌های چاپی بیشتر بدانیم!
2 آذر 1395

از جوهر‌های چاپی بیشتر بدانیم!

تحریریه همچاپ
طراحی تقویم جیبی
27 مهر 1395

طراحی تقویم جیبی

تحریریه همچاپ
چالش انطباق رنگ در چاپ
11 آبان 1395

چالش انطباق رنگ در چاپ

تحریریه همچاپ
در جستجوی خدمات جامع طراحی، چاپ و ارسال پستی
11 آبان 1395

در جستجوی خدمات جامع طراحی، چاپ و ارسال پستی

تحریریه همچاپ

Samandehi
Back To Top