021-88323299021-88323299
service[at]hamchap.ir
جستجو
جستجو

| وبلاگ | بهتر است بدانید


قانون 20-40-40 تبلیغات ارسال پستی مستقیم

11 آبان

قانون 20-40-40 تبلیغات ارسال پستی مستقیم

بسیاری از نوشته‌های بازاریابی چاپ توجه زیادی به طراحی می‌کنند تا مخاطبانشان را متقاعد به برداشتن قدم بعدی در فرایند خرید نمایند. با این حال، صفحه‌آرایی و طراحی به تنهایی تضمین‌گر موفقیت تلاش-های بازاریابی پستی مستقیم شما نیست. در واقع، باورداشت بازاریابی سنتی طراحی را یکی از آخرین عناصری می‌داند که باید در زمان برنامه‌ریزی تبلیغات ارسال پستی مستقیم موفقیت‌آمیز در نظر گرفته شود. قانون ۲۰-۴۰-۴۰، که توسط متخصص بازاریابی، اِد مایر تدوین شد، فرمول کارآمدی برای موفقیت است که تمام کسب‌وکار‌ها باید از آن استفاده کنند. ۴۰ درصد از موفقیت تبلیغات ارسال پستی مستقیمتان به مخاطبان، ۴۰ درصد دیگر به پیشنهادتان و ۲۰ درصد باقیمانده به چیزهای دیگر بستگی دارد، از جمله نحوهٔ عرضهٔ اجناس. ذیلاً شرح مختصری از قانون ۲۰-۴۰-۴۰ تبلیغات ارسال پستی مستقیم آمده است.


مخاطبان (40)
داشتن مخاطبان مورد نظر برای موفقیت تبلیغات ارسال پستی مستقیم حیاتی است. این مسئله بدین معناست که بسته‌های پستیتان باید به افراد یا کسب و کارهایی ارسال شوند که احتمالاً محصولات و خدماتتان را می‌خرند. به‌عنوان مثال، بازاریابی تامین مالی مجدد رهن به افراد می‌ان‌سال ارزش هزینه کردن را دارد، اما بازاریابی همین چیز به دانشجویان بی‌فایده است و با استفاده از یک فهرست پستی واضح می‌توانید به‌طور موفقیت‌آمیزی بازار هدف خود را مشخص کنید.

عرضه یا تخفیف ویژه‌ (40)
یک عرضه یا تخفیف ویژه‌ و فوق‌العاده نقش به‌سزایی در موفقیت تبلیغات ارسال پستی مستقیم شما دارد. حتی اگر بخش زیادی از مخاطبانتان از وجود کسب‌وکارتان مطلع باشند، احتمالاً چیزی ازتان نمی‌خرند، مگر اینکه با فروش، تخفیف یا پاداشی عالی آن‌ها را جلب کنید. ارائهٔ عرضه یا تخفیف ویژه‌ با مشوق-های ارزش افزوده، به‌خصوص بر مهلت زمانی محدود می‌تواند منجر به فروش زیاد شود. هنگام برنامه-ریزی تبلیغتان، سعی کنید تا از دیدگاه مشتریانتان به پاداش یا فروشتان بنگرید. اگر واقعاً خواهان جذب تعداد زیادی از مشتریان جدید و وفادار هستید، باید به آن‌ها چیزی بدهید که آن‌قدر خوب باشد که واقعاً نخواهند آن را از دست بدهند حتی اگر باید کمتر سود کنید. ایجاد مشتریان جدید در زمان حال می‌تواند منجر به مشتریانی وفادار در آینده شده و سودآور باشد.


تمام چیزهای دیگر (20)
هنگامی که مخاطبان مورد نظرتان را دارید، و می‌توانید چیزی که حتماً باید داشته باشند را به آن‌ها عرضه کنید، برای ارائهٔ پیامتان آماده هستید. بیست درصد آخر شامل همه چیز از هزینهٔ پست گرفته تا روزی است که نوشتهٔ چاپ شده‌تان را ارسال خواهید کرد، اما عمدتاً بر ارائه تمرکز خواهیم کرد. یک طراحی عالی که بخشی از پیشنهاد باشد و با مخاطب ارتباط برقرار کند، می‌تواند قدرت متقاعد کنندهٔ هر تلاش تبلیغات ارسال پستی مستقیم را تقویت نماید. همچنین باید تصمیم بگیرید که پیامتان از طریق بروشور، کارت پستال یا روشی دیگر به‌طور بهینه ارائه خواهند شد. ملاحظات دیگر مانند وزن کاغذ و نوع سلفون تا حدودی به حرفه‌ای بودن و اعتبار شرکتتان می‌افزایند و نباید نادیده گرفته شوند.
نهایتاً، هر عنصر قانون ۲۰-۴۰-۴۰ تبلیغات ارسال پستی مستقیم به عنصر بعدی متکی است. هنگامی که ۸۰ درصد از موفقیت فعالیتتان به پیشنهاد و مخاطبانتان وابسته است، نمی‌توانید فراموششان کنید. مخاطبانتان را پیدا کنید، به آن‌ها چیزی که می‌خواهند را بدهید و خلاق باشید؛ و در مسیر درست برای تبلیغات ارسال پستی مستقیم سودآور قرار خواهید گرفت.

 



مطالب مرتبط

چاپگر جتریکس
22 آذر 1395

چاپگر جتریکس

تحریریه همچاپ
اصول طراحی مینیمالیستی معاصر
22 آبان 1395

اصول طراحی مینیمالیستی معاصر

تحریریه همچاپ

به دنبال چه موضوعی هستید؟

اصول چاپ

پربازدیدترین مطالب


طلاکوب سرد یا طلاکوب گرم، کدام بهتر است!
2 آذر 1395

طلاکوب سرد یا طلاکوب گرم، کدام بهتر است!

تحریریه همچاپ
طراحی تقویم جیبی
27 مهر 1395

طراحی تقویم جیبی

تحریریه همچاپ
از جوهر‌های چاپی بیشتر بدانیم!
2 آذر 1395

از جوهر‌های چاپی بیشتر بدانیم!

تحریریه همچاپ
تاثیر پاکت نامه‌های سفارشی در کسب‌و‌کارهای کوچک
12 آبان 1395

تاثیر پاکت نامه‌های سفارشی در کسب‌و‌کارهای کوچک

تحریریه همچاپ
روش های با کیفیت کردن محصولات چاپی
28 مهر 1395

روش های با کیفیت کردن محصولات چاپی

تحریریه همچاپ