021-88323299021-88323299
service[at]hamchap.ir
جستجو
جستجو

| وبلاگ | اصول چاپ


افزایش سرمایه با کمک مردم: اهمیت چاپ

صنعت چاپ مرده است! این گونه فکر می کنید. در دوران جدید، موسسات خیریه سعی می کنند هزینه های بازاریابی را تعدیل کنند، هزینه های چاپ اغلب اوقات به مشکلی بزرگ تبدیل می شود. و این مشکل بخاطر این است که 79%هدایای موسسات خیریه بوسیله پست ارسال می شود و 56% اشخاص خیری هستند که فکر می کنند با چاپ می توان با بقیه مردم ارتباط برقرار کرد. 33% اشخاص خیر نسبت به صنعت چاپ دید منفی دارند. به همین دلیل دوست داریم تا در صنعت چاپ با ما شریک باشید.

نمای کلی اهمیت چاپ به صورت اطلاعات تصویری



مجلات مطبوعاتی بهترین وسیله تبلیغاتی و ارتباطی است
 
اگرچه در حال حاضر در چاپ دیجیتال بیشتر سرمایه گذاری می شود، ولی با این وجود بیشتر موسسات خیریه در زمینه چاپ مجله و پست، سرمایه گذاری می کنند (61%). و دلایل این کار بدین شرح است:
•    72% اشخاص اسپانسر دوست دارند که از طریق پست هدایایی دریافت کنند.
•    60% اشخاص خیر، دوست دارند که مجلات را به عنوان هدیه دریافت کنند. 
•    75% موسسات خیریه دوست دارند که تیراژ مجلات را با سرمایه گذاری های خود بالا برده و مراسم مربوط به صنعت چاپ را برگزار کنند. 
•    69% مردم بسیار بیشتر از مابقی، مجله می خوانند
•    25% دوست دارند که از مجلات مطبوعاتی حمایت کنند،چون بر این باورند که بیشترین تاثیر را دارد.



روشی موثر نسبت به بقیه
  
عمل کردن خیلی بیشتر از نصیحت و موعظه موثر است. به همین دلیل است که عمل کردن و تجربه، بیشتر حامیان و اسپانسر ها را وادار می کند تا وارد عمل شوند. 
بنابراین زمانی که همزمان در پست مستقیم و چاپ دیجیتال سرمایه گذاری می شود نتایج این تلاش ها بیشتر نمود خواهد داشت. زمانی که چاپ دیجیتال را در کنار چاپ سنتی استفاده می کنیم، نتایج کار 25% نسبت به چاپ دیجیتال، بهتر خواهد بود. 
فقط به حرف و سخن بسنده نکنید.

بازار چاپ موسسات خیریه

روزانه تعداد بیشماری موسسه خیریه با ما تماس می گیرند و کار خود را معرفی کرده و توصیه هایی می کنند. در رابطه با محصولاتی مانند پله برقی و آسانسور، درخواست هایی را دریافت می کنیم که دوست دارند این محصولات به مدت چند ماه تبلیغ شوند. همچنین از شور و اشتیاق مردم نسبت به مجلات مطبوعاتی؛ آگاهیم. 
(.....) مدیر بخش فروش همچاپ  

همه میدانیم که چاپ سنتی نسبت به چاپ آنلاین،فروش بیشتری دارد، به خصوص زمانی که ملکی خرید و فروش شده یا در زمینه محیط زیست سرمایه گذاری می شود سفارشات چاپ بیش از پیش افزایش می یابد. ابزار تبلیغاتی مثل ارسال کارت تبریک نوروز خیلی بیشتر از خبرنامه موثر واقع خواهد شد. 
(...) مدیر بازاریابی همچاپ
 
بهتر است که در زمینه مطبوعات چاپی و روزنامه، سرمایه گذاری شود، البته سرمایه گذاری در زمینه نوشت افزار نیز گزینه مناسبی است. در صورتی که در این سه زمینه بتوانیم جذب سرمایه بکنیم به طور یقین موفق خواهیم شد.
(موسسه خیریه)


افزایش سرمایه با کمک مردم: سرمایه گذاری موفق و بدون فوت وقت در زمینه صنعت چاپ

در صورتی که از راه حل های ساده و مقرون به صرفه در زمینه چاپ استفاده کنیم، با کمک موسسات خیریه می توانیم هزینه های سرمایه گذاری را اندکی کاهش دهیم. تنها در این صورت می توانیم کیفیت چاپ محصولات خود را ارتقاء دهیم، و هزینه های چاپ را کاهش داده، و بدین ترتیب بر مسئولیت اجتماعی حفظ محیط زیست تاکیید کنیم (حتی اگر مثمرثمر نباشد) تا به صورت لحظه ای و آنی به انجام برسند. 
همچاپ با بعضی از موسسات خیریه ایرانی همکاری می کند، و البته برای اینکه بتوانیم در زمینه چاپ نیز سرمایه گذاری کنیم، موسسه همچاپ، 10% سرمایه گذاری ها را در شرایط مورد توافق متقبل خواهد شد.

به دنبال چه موضوعی هستید؟

اصول چاپ

پربازدیدترین مطالب


16 آذر 1395

چاپخانه همچاپ: پیشرفته ترین ماشین آلات چاپ

تحریریه همچاپ
16 آذر 1395

چاپ آنلاین با مدیریت انسانی

تحریریه همچاپ
16 آذر 1395

6 روش چاپ و تولید محصولات سازگار با محیط زیست

تحریریه همچاپ
29 آبان 1395

افزایش سرمایه با کمک مردم: اهمیت چاپ

تحریریه همچاپ
16 آذر 1395

5 روش برای افزایش کیفیت محصولات جدید چاپی

تحریریه همچاپ