021-88323299021-88323299
service[at]hamchap.ir
جستجو
جستجو

| وبلاگ | تراکت و تراکت های تا شده


آگهی های Z شکل

آگهی های Z شکل

اسم آگهی تاشو Z شکل شاید از واژه اکاردیون و ارغنون دستی گرفته شده باشد. این اسم از نحوه باز و بسته شدن آگهی گرفته شده است.

همانطوری که در آگهی های تاشوی Z شکل کناره ها، سه بار تا می شوند؛ مثل آگهی های شش صفحه ای که سه وجه در جلو بوده و سه وجه در عقب است. همانطوری که در شکل ذیل مشاهده می کنید، آگهی،حاوی چند صفحه است.

تبلیغ هوشمندانه

در آگهی تاشو Z شکل می توانید براساس موضوع، محتویات را تفکیک کنید، طوری که بسته به محتویات خود، می توانید آگهی های شش،هشت،ده یا دوازده صفحه ای انتخاب کرده، بعد از انتخاب صفحه اول برای عنوان و پیام اصلی، می توانید آگهی پنج یا هفت صفحه ای داشته باشید به طور مثال در رابطه با موضوعات مختلف می توانید اگهی هفت صفحه ای نیز داشته باشید. مطالعه کننده و مشتری در هر صفحه آگهی مطالب جدیدی را کشف می کند، بدین ترتیب می توانید اطلاعات خود را تقسیم بندی کرده و هدف گذاری کنید.

به عنوان اصل کلی، زمانی که فرمت اگهی را انتخاب می کنید (مثل تعداد صفحات،وزن، رنگ) باید به هدفتان توجه کنید. ابتدا از خودتان بپرسید که محصول چاپی من در چه زمینه ای باشد؟ بسته به نوع آگهی، اطلاعات را انتخاب کرده و سپس برهمین اساس، تعداد صفحات مورد نیاز را برآورد کنید. در یک صفحه همه اطلاعات را درج نکنید اندازه آگهی تاشو خیلی مهم بوده و در این صورت موارد مهم از نظر دور نخواهد ماند، به ادبیات تبلیغات نیز توجه کنید، در غیر این صورت پیام شما در تودرتوی صفحات تاشوی آگهی از نظرها محو خواهد شد.

چاپ آگهی های تاشوی Z شکل 

نحوه چاپ آگهی های تاشوی Z شکل نسبت به آگهی های دیگر آسانتر است زیرا وجوه آن به یک اندازه است برای مثال یک وجه آگهی های تاشوی رولی یا نامه ای، باید کوتاهتر باشد، آگهی های تاشوی Z شکل به سبب اینکه هر وجه به همان اندازه است زود از بین می روند. تنها چیزی که باید نسبت به آن مراقب باشید این است که حداقل 2 میلی متر برش خورده یا فضا برای برش داشته باشد. آگهی تاشوی Z شکل، طولی است. برای مثال اندازه هر وجه آگهی تاشوی 6 وجهی 3 صفحه ای، 105×210 میلی متر خواهد بود (پشت و جلو). در کل اندازه آگهی باز قبل از برش، 319×214 میلی متر خواهد بود، اندازه آگهی باز بعد از چاپ، 315×210 میلی متر خواهد بود. در صورتی که این نوع آگهی مدنظرتان است، لازم است که فایل با این اندازه، چاپ شود.

در اینجا برای هر نوع آگهی، قالب های چاپی را عرضه کرده ایم که متناسب با محصول چاپی شما متغیر است.

آگهی 6 وجهی Z شکل (دولا)

آگهی 8 وجهی زد شکل (سه لا)

توصیه های کلی برای چاپ آگهی های تاشوی Z شکل

  • متن و تصاویر باید حداقل 3 میلی متر از حاشیه برش فاصله داشته باشند به طور مثال نوشته ها در صورتی که به لبه خیلی نزدیک باشند، لازم است که به طرف داخل قرار گرفته شوند. این نوع حاشیه باعث می شود که محصول نهایی بهم چسبیده بوده و باید پیوستگی آن را حفظ کنید در صورتی که تصاویر در دو وجه نزدیک بهم قرار بگیرند.
  • برای اینکه نوارهای سفید رنگ لبه آگهی های تاشویی یکبار برش بخورند، باید تصاویر پس زمینه یا قسمت های رنگی، تا حاشیه برش قرار داشته باشند.
  • به هنگام طراحی آگهی تاشو از راهنمایی ها و نشانگرها استفاده کنید، ولی بیاد داشته باشید که آنها را قبل از چاپ محصول حذف کنید تا بر روی محصول نهایی ظاهر نشود.
  • آگهی تاشو را به صورت آزمایشی چاپ کنید، زیرا به شما کمک می کند تا اندازه نهایی آگهی تاشو خود را برآورد کنید.
  • فایل های خود را به صورت غیرقابل ویرایش چاپ کنید طوری که قابل تغییر نباشند،موسسه همچاپ در حال حاضر فرمت های PDF, JPEG, TIFF, EPS و PS  (پست اسکریپت) را چاپ می کند.
  • برای جلوگیری از سردرگمی، بهتر است که وجوه داخلی و خارجی را به صورت فایل های جداگانه ای ذخیره کنید ، هر فایل را متناسب با آن وجه نامگذاری کنید (مثل آگهی ، وجه داخلی PDF  و آگهی وجه خارجی.PDF).

 



مطالب مرتبط

درباره‌ی دایکات
27 آبان 1395

درباره‌ی دایکات

تحریریه همچاپ
پنجمین هفته‌ی نارنجی: پاکت‌ ملخی با درب روی طول
23 بهمن 1395

پنجمین هفته‌ی نارنجی: پاکت‌ ملخی با درب روی طول

تحریریه همچاپ

به دنبال چه موضوعی هستید؟

اصول چاپ

پربازدیدترین مطالب


ساخت تراکت تاشوی چلیپایی A5 برای کنفرانس
11 مهر 1395

ساخت تراکت تاشوی چلیپایی A5 برای کنفرانس

تحریریه همچاپ
ملاحظات مهم طراحی بروشور
13 آذر 1395

ملاحظات مهم طراحی بروشور

تحریریه همچاپ
قالب بروشور تاشو کتابی شکلاتی
9 آذر 1395

قالب بروشور تاشو کتابی شکلاتی

تحریریه همچاپ
نکات مهم لیفلت های تاشده تبلیغاتی
7 آذر 1395

نکات مهم لیفلت های تاشده تبلیغاتی

تحریریه همچاپ
آگهی های Z شکل
15 مهر 1395

آگهی های Z شکل

تحریریه همچاپ