021-88323299021-88323299
service@hamchap.irservice@hamchap.ir

| وبلاگ | چگونه


طراحی اتیکت‌های آویزان پوشاک

طراحی اتیکت‌های آویزان پوشاک


به هنگام طراحی اتیکت لباس، فقط به معرفی و تبلیغ برند خود فکر نکنید. اتیکت لباس را طوری طراحی کنید که با نگاه خلاقانه‌ی برند فشن طراح آن لباس هم مطابقت داشته باشد. تولیدکننده‌های پوشاک معمولا به طراحان گرافیکی رجوع می‌کنند تا در میان دیگر محصولات برندینگ خود، همچنین اتیکت آویزان پوشاک را هم طراحی کند. اگر شما هم از این مشتریان پیدا کردید و هیچ ایده‌ای راجع به نحوه‌ی طراحی آن ندارید، از موارد آموزشی زیر پیروی کنید. در این مقاله آموزشی نمونه‌های مختلف اتیکت لباس را نشان خواهیم داد که می‌توانید از آنها الهام گرفته و در طرح‌های خود بکار ببرید.

نمونه طرح‌های خلاقانه اتیکت لباس
طرح‌های مینیمالیستی نقطه شروع خوبی، مخصوصا برای مبتدیان هستند. در این مقاله، در مورد این طرح‌ها صحبت خواهیم کرد، اینکه چطور می‌توانیم چنین نمونه‌هایی را طراحی کنیم. این اتیکت‌ها حتی با وجود اینکه خیلی کوچک هستند و فضای محدودی دارند، ولی بیشتر مشتریان از چنین طرح‌هایی استقبال می‌کنند.

در درجه اول، به فضای طراحی خود توجه کنید
 

این نمونه اتیکت روی لباس‌های جین جلوه بهتری خواهد داشت.

این نمونه اتیکت، باعث خواهد شد تا برند شما بیشتر جلب توجه کند و در اذهان مخاطبان باقی بماند.

 

شناخت از برند به طراحی اتیکت برندتان کمک شایان و ارزشمندی خواهد نمود.
البته همه‌ی طراحی حروف اتیکت‌های لباس مینیمالیستی نیستند، اگرچه بسیاری بدین روش طراحی می‌شوند. این چنین طراحی می‌تواند نقطه شروع خوبی برای طراحان تازه‌کار باشد، اما همین طرح‌های مینیمال همچنین می‌توانند حسابی خلاقیت طراحان حرفه‌ای را هم به چالش بکشند. میزان متن، پیام، استایل باید چنان با هم جفت و جور باشند تا طرح خروجی به بهترین شکل ممکن خود آماده شود.


اتیکت لباس برندهای لوکس می‌تواند از طراحی حروف قدرتمند و حرفه‌ای بهره‌ی دوچندانی ببرد.
 


فقط به اتیکت‌های مینیمالیستی اکتفا نکنید. تصاویر پس زمینه‌ای اتیکت‌ها می‌توانند جذابیت خاص خود را داشته باشند.
 
 

لوگوهای معروف می‌توانند نقطه‌ی کانونی فوق‌العاده‌ای در طراحی اتیکت‌های لباس باشند.

 

در زمینه طراحی اتیکت لباس که فضای اندکی در اختیار دارند، شناخت از فضای خالی (فضای منفی) به موفقیت طرح‌تان کمک بسیاری می‌کند.
گاهی اوقات، بهتر است که اتیکت لباس را با تک عنصری طراحی کنید که جالب و گیرا باشد و این اولین اولویت شماست. این رویه مخصوصا برای برندهایی ایده‌آل است که می‌خواهند تصویر صریح و واضح از خود را برای برندینگ‌شان داشته باشند. این نمونه‌های خلاقانه، همیشه در خاطره مشتریان باقی خواهد ماند. مشتریان همیشه نسبت به این چنین اتیکت‌هایی اظهار
تمایل کرده‌اند. حال با توجه به نمونه‌هایی که مشاهده کردید، اتیکت لباس شما باید چگونه به نظر برسد؟


اتیکت‌هایی که در اشکال مختلف طراحی می‌شوند، بیشتر جلب توجه می‌کنند.


این نمونه‌ با طرح خوددارانه و ساده‌اش، برنده‌ی واقعی است.

 
با اتیکت‌های تاشو، با فضای بسیار زیاد می‌تواند برند خود را به بهترین وجهی تبلیغ کنید.

 

با این نوع اتیکت لباس، لباس کتانی شطرنجی بیشتر جلب توجه خواهد کرد.
این اتیکت‌های بیشتر به کارت کوچکی شبیه بوده، بنابراین فروشندگان باید بدان‌ها بیشتر دقت کنند. این اتیکت‌ها، به نوعی کارت ویزیت محسوب می‌شوند یا اینکه بهترین معرف فروشگاه شما خواهند بود. بنابراین برای طراحی آن وقت بگذارید و اتیکتی را طراحی کنید که بتوانید با آن در دنیای مد و فشن رقابت کنید. می‌توانید آنرا بقدری کوچک طراحی کرده و بر بالای لباس آویزان کنید. در این زمینه می‌توانید از اینترنت نیز استفاده کنید و از وب سایت‌های طراحی اتیکت لباس نیز دیدن کنید. در درجه اول با درک بهتری از برند، اتیکت لباس را به گونه‌ای طراحی کنید که کاملا خاص بوده و آنرا متناسب با کاربرد برند خود طراحی کنید.


مطالب مرتبط

به دنبال چه موضوعی هستید؟

اصول چاپ

پربازدیدترین مطالب


در جستجوی خدمات جامع طراحی، چاپ و ارسال پستی
11 آبان 1395

در جستجوی خدمات جامع طراحی، چاپ و ارسال پستی

تحریریه همچاپ
چالش انطباق رنگ در چاپ
11 آبان 1395

چالش انطباق رنگ در چاپ

تحریریه همچاپ
آموزش طراحی کارت تبریک در هر مناسبتی
19 مهر 1395

آموزش طراحی کارت تبریک در هر مناسبتی

تحریریه همچاپ
سه عنصری ضروری در چاپ بروشورها
11 آبان 1395

سه عنصری ضروری در چاپ بروشورها

تحریریه همچاپ
نکات مهم در انطباق طراحی با بهترین خروجی چاپ
11 آبان 1395

نکات مهم در انطباق طراحی با بهترین خروجی چاپ

تحریریه همچاپ

Samandehi
Back To Top