021-88323299
service[at}hamchap.ir
همچاپ

| وبلاگ | تراکت و تراکت های تا شده


انواع تا در بروشور

انواع تا در بروشور


طراحی بروشور روشی است که شرکت‌ها بوسیله آن می‌توانند پیام کلیدی تبلیغاتی خود را به مخاطبان انتقال دهند. بروشورهای رنگی، برجسته، حرفه‌ای روش‌های جالبی هستند که می‌توانند بیشترین تاثیر را بر جای بگذارید.به منظور اینکه بروشورتان نسبت به توده‌ی بروشورهای معمولی، متمایز و خاص جلوه کند، می‌توانید بروشورهای تاشو طراحی کنید. با بروشورهای تاشو می‌توانید اطلاعات مهم و کلیدی خود را به چند بخش تقسیم بندی کنید تا مشتریان بالقوه‌تان بتوانند راحت‌تر اطلاعات خود را مدیریت  کنند. در اینجا پنج نوع بروشور تاشده اصلی را معرفی می‌کنیم که طراحی آسانی داشته و برای شروع گزینه‌های خوبی محسوب می‌شوند.

بروشور سه تا
بروشور سه تا، از پرطرفدارترین انواع بروشورهای تا شده هستند. با این بروشور می‌توانید مطالب خود را به شش بخش مختلف (سه بخش در جلو و سه بخش در عقب) تقسیم کنید. این تاشدگی باعث می‌شود که جلو و عقب بروشور زیبا و شکیل به نظر برسد. در صورتی که این نوع تاشدگی را انتخاب می‌کنید، می‌توانید تای جلد بروشور خود را نسبت به دیگر تاها اندکی بزرگ‌تر درست کنید. بروشور خود را مرتب و زیبا طراحی کنید، طوری که حرفه‌ای و براق به نظر برسد.


بروشور تاشده فرانسوی
بروشور چهار تا، تازنی بسیار ساده‌تری دارد، به‌طوری که کاغذ را از وسط به صورت عمودی تا می‌زنید و بعد دوباره آن را به صورت افقی تا می‌زنید. وقتی بروشور موردنظرتان دارای طرح اصلی بزرگی است و چند فضای خالی کوچک را هم برای اطلاعات کلیدی خود طراحی و تولید کنید، بروشور تا شده فرانسوی بهترین گزینه شما خواهد بود. این بروشور تبلیغاتی بهترین انتخاب برای بروشور محصولاتی است که می‌خواهید همه‌ی محصولات و قیمت‌های آنها را در یک صفحه به نمایش بگذارید و از چهار صفحه‌ی پشت آن برای نمایش اطلاعات کلیدی خود مانند آدرس شرکت، جزئیات ارسال و صفحه‌ی اول چشم‌نواز و گیرا بهره بگیرید.

بروشور نیم تاشده
بروشور نیم تا طرح هوشمندانه‌ای دارد که باعث می‌شود بروشورتان به صورت کتابچه‌ی حرفه‌ای به نظر برسد. قالب بروشور نیم تا برای سازماندهی واضح و خلاصه‌وار اطلاعات‌تان، انتخابی فوق‌العاده است. رایج است که صفحه رویی را به عنوان جلد، صفحات وسط برای محتوا و صفحه آخر برای اطلاعات شرکت طراحی می‌کنند.
 
بروشور تای زیگزاگی
وقتی بروشور سه بار به عقب و جلو تا می‌خورد، اگر از بالا به حاصل کار نگاه کنیم، آن را به شکل زیگزاگ یا حرف Z خواهیم دید. این نوع تا به طور معمول در نقشه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما در واقع، تای زیگزاگی برای تبلیغ مکان‌های دیدنی و فعالیت‌های تفریحی فوق‌العاده است و خصوصا در صنعت توریسم می‌تواند مخاطبان خود را با تصاویر دیدنی سرگرم نماید.



لینک به کانال تلگرام

مطالب مرتبط

به دنبال چه موضوعی هستید؟

اصول چاپ

پربازدیدترین مطالب


ساخت تراکت تاشوی چلیپایی A5 برای کنفرانس
11 مهر 1395

ساخت تراکت تاشوی چلیپایی A5 برای کنفرانس

تحریریه همچاپ
بررسی بروشورهای استاندارد
4 بهمن 1395

بررسی بروشورهای استاندارد

تحریریه همچاپ
ملاحظات مهم طراحی بروشور
13 آذر 1395

ملاحظات مهم طراحی بروشور

تحریریه همچاپ
نکات مهم لیفلت های تاشده تبلیغاتی
7 آذر 1395

نکات مهم لیفلت های تاشده تبلیغاتی

تحریریه همچاپ
قالب بروشور تاشو کتابی شکلاتی
9 آذر 1395

قالب بروشور تاشو کتابی شکلاتی

تحریریه همچاپ
enamad
کانال تلگرام همچاپ
Hamchap.ir
Hamchap.ir