021-88323299021-88323299
service[at]hamchap.ir
جستجو
جستجو

| وبلاگ | تخفیف ها و جشنواره ها


پنجمین هفته‌ی نارنجی: پاکت‌ ملخی با درب روی طول

پنجمین هفته‌ی نارنجی: پاکت‌ ملخی با درب روی طول

پاکت‌‌ها برای مکاتبات درون‌سازمانی و خصوصا برون‌سازمانی شرکت‌ها و کسب‌و‌کارهایی که دید حرفه‌ای نسبت به برندینگ خود دارند، یکی از ملزومات ضروری محسوب می‌شوند. اصولا شرکت‌ها، سازمان‌ها و کسب‌و‌کارها برای مکاتبات و ارسال بسته‌های خود از پاکت‌هایی بهره ‌می‌گیرند که هویت بصری آنها برگرفته از برندینگ شرکت بوده و علاوه بر تسهیل و زیباسازی مکاتبات و بسته‌های پستی، از پاکت به عنوان ابزاری تبلیغاتی استفاده می‌کنند. همچنین استفاده از پاکت‌هایی که با دیگر محصولات اوراق اداری همسان هستند و از برندینگ یکسانی بهره می‌برند، می‌توانند با ارائه‌ی یک‌دست پاکت‌ها، سربرگ‌ها، فاکتورها و یادداشت‌های خود شخصیت منحصربفردی از برندشان عرضه می‌کنند.

با توجه به اینکه به پایان سال 95 نزدیک می‌شویم و همیشه در پایان سال، همه‌ی کسب‌و‌کارها، شرکت‌ها و سازمان‌ها بیشترین میزان تراکنش‌ها مالی و فعالیت‌ها اقتصادی را تجربه می‌کنند، در نتیجه بسیاری از مدیران و تصمیم‌گیران حوزه‌ی تبلیغات به خوبی قدر دو ماه پایان سال را می‌دانند و با سفارش محصولات تبلیغاتی چاپی و غیرچاپی سعی می‌کنند حداکثر پتانسیل درامدزایی خود را در بازار بالفعل سازند. اگر از همین منظر به هفته‌های نارنجی همچاپ توجه داشته باشیم، واضح است که شرکت در قرعه‌کشی دریافت تخفیف برای سفارش محصولی چون پاکت ملخی می‌تواند چقدر برای صرفه‌جویی در بودجه، زمان و دریافت محصول باکیفیت ارزشمند باشد.

می‌توان با اطمینان ادعا نمود که شرکت در این قرعه‌کشی‌های همچاپ از هر نظر سودآور و مغتنم است. چرا؟ دلایل مختلفی صحت این ادعا را توجیه می‌کند. اولا اینکه با شرکت در قرعه‌کشی‌های جشنواره هفته‌ی نارنجی همچاپ هیچ‌وقت ضرر نمی‌کنید و حتی دست خالی هم نمی‌مانید، چراکه این قرعه‌کشی برای دریافت تخفیف از 15 تا 99 درصدی است و این یعنی، حتی اگر خیلی هم آدم بدشانسی باشید باز هم حداقل 15 درصد می‌توانید تخفیف بگیرید، هرچند که اگر از افرادی که در این قرعه‌کشی‌ها شرکت‌ کرده‌اند بپرسید، متوجه می‌شوید به ندرت تخفیف کم دریافت کرده‌اند و سیستم همچاپ عمدتا با دست باز و گشاده‌دستانه تخفیف می‌دهد.

دوما اینکه اصولا با شرکت در این قرعه‌کشی فرایند سفارش محصول چاپی موردنظرتان بسیار سریع‌تر و مقرون‌بصرفه‌تر از سفارش‌دهی سنتی است. بجای اینکه وقت و هزینه‌ی بیشتری برای رفت و آمدها و صحبت راجع سفارش خود بکنید، می‌توانید با رایانه، تبلت یا تلفن همراه هوشمند خود در عرض دو دقیقه هم تخفیف بگیرید و هم از هزینه‌ی چاپی خود در روزهای پرهزینه‌ی آخر سال بکاهید، به‌علاوه که با این کار در وقت خود در روزهای پرمشغله‌ی بهمن و اسفند هم به صورت مفیدتری استفاده خواهید کرد. سوما و از همه مهم‌تر اینکه شما می‌توانید همه نیازهای چاپی‌تان را با بهترین کیفیت چاپی در آدرس موردنظرتان دریافت کنید. از دیگر امکاناتی که شرکت در این کمپین را تسهیل کرده است، به نبود الزام ثبت‌نامی کاربران جدید همچاپ در وبسایت برمی‌گردد. کاربران جدید با وارد کردن نام، نام خانوادگی، شماره تلفن و آدرس ایمیل هنگام ورود به صفحه‌ی قرعه‌کشی عملا ثبت‌نام هم می‌شوند و رمز عبور به آدرس الکترونیک آنها ارسال می‌شود.

 



مطالب مرتبط

تبلیغات مؤثر با کارت پستال
2 اردیبهشت 1396

تبلیغات مؤثر با کارت پستال

تحریریه همچاپ
مزایای صحافی دوخت مفتولی و دوخت فنری
19 بهمن 1395

مزایای صحافی دوخت مفتولی و دوخت فنری

تحریریه همچاپ

به دنبال چه موضوعی هستید؟

اصول چاپ

پربازدیدترین مطالب


سومین هفته‌ی نارنجی همچاپ با مجموعه‌ی ست‌های اوراق اداری‌
7 بهمن 1395

سومین هفته‌ی نارنجی همچاپ با مجموعه‌ی ست‌های اوراق اداری‌

تحریریه همچاپ
هفته دوم: تراکت های 135 گرمی A5
4 بهمن 1395

هفته دوم: تراکت های 135 گرمی A5

تحریریه همچاپ
 فعالیت کمپین هفته‌های نارنجی همچاپ
5 بهمن 1395

فعالیت کمپین هفته‌های نارنجی همچاپ

تحریریه همچاپ
20 هزار تومان اعتبار اولیه، هدیه‌ی همچاپ به کاربران
17 بهمن 1395

20 هزار تومان اعتبار اولیه، هدیه‌ی همچاپ به کاربران

تحریریه همچاپ
ششمین هفته‌ی نارنجی: سربرگ A4
28 بهمن 1395

ششمین هفته‌ی نارنجی: سربرگ A4

تحریریه همچاپ