021-88323299
service[at}hamchap.ir
همچاپ

| وبلاگ | فتوشاپ


نحوه ساخت بروشور محصول

نحوه ساخت بروشور محصول

برای محصول شما چه نوع بروشوری مناسب بوده، و چگونه آنرا ایجاد می‌کنید؟ محصول خود را به چه روشی برای مشتریان معرفی می‌کنید که برای آنها جذاب باشد؟

در این مقاله به سؤالات مرتبط با نحوه ساخت بروشور پاسخ می‌دهیم.

مرحله 1. سبک سازگار

گرافیک، متن، رنگ‌ها و نوع بروشور باید همگی باهم سازگار باشند.

چه چیزی باعث می‌شود تا محصول شما برجسته بوده، و چگونه می‌توانید محصول خود را به بهترین نحو ممکن معرفی کنید؟ مشتریان شما چه کسانی بوده، و چطور و براساس چه مزایا و منافعی محصول شما را در بین رقبای شما انتخاب می‌کنند؟

پروژه‌های موفق با برنامه ریزی شروع شده‌اند، و به همین دلیل شما نیز باید برای پروژه خود برنامه ریزی داشته باشید.

مرحله2. نوع بروشور

اگر می‌خواهید که با رنگ‌ها زیبا محصول خود را معرفی کنید، با کتابچه به بهترین روش می‌توانید این کار را انجام داده و روشی است که با آن می‌توانید محصولات خود را معرفی بفرمایید.

از طرف دیگر، اگر، می‌خواهید جزئیات بیشتری را به نمایش بگذارید و اکسسواری های خود را با تصاویری نشان دهید، بهتر است که از بروشور دو یا سه لتی استفاده کنید.

مرحله 3. جایگذاری تصاویر

تصاویر رنگی را انتخاب و آنها را با فتوشاپ یا هر نرم افزار دیگری ویرایش کرده تا جذاب به نظر برسند. از تصاویر تاثیرگذار استفاده کنید، و حتی عناصر غیرضروری را کراپ (Crop) کنید.

برای جلب توجه کاربران از بهترین تصاویر استفاده کنید و با ایده‌های خاص محصول خود را معرفی کرده، و در بروشور خود از تصاویری استفاده کرده و با عباراتی به بروشور خود، غنا ببخشید.

مرحله 4. قالب بندی متن

متن باید به گونه‌ای باشد که به‌راحتی مطالعه شود. پاراگراف‌های بلند را به بخش‌های کوچکتری تقسیم کنید و آنها را با گرافیک متوازن کنید. با جملات نهایی و فهرست بندی این بخش‌ها را به گونه‌ای زیبا کنید که در نگاه اول بر کاربر تأثیر مثبتی بگذارد.

حروف نباید بر کاربران دشواری‌هایی ایجاد کند. عبارات و پس زمینه را مغایر هم ایجاد کنید و فقط از دو یا سه فونت استفاده کنید.

متن اصلی را فقط با یک فونت بنویسید، عناوین و جملات نهایی را خلاقانه طرح کنید. با ابزارهای نرم افزار خود، حروف، اندازه و رنگ‌ها آنها را متفاوت ایجاد کنید.

مرحله 5. لت‌های بروشور

یکی از نقاط قوت‌های بروشور انعطاف پذیری فضای آنست. هر لت، اطلاعات متفاوت مصور و نوشتاری دارد، و با این لت‌ها می‌توانید محصول یا خدمات خود را به صورت کلی معرفی کنید.

قسمت جلویی بروشور را متفاوت ایجاد کنید. لت جلویی مهم‌ترین لت بروشور شماست، این لت محصول یا خدمات شما را معرفی می‌کند. اگر با این لت نتوانید توجه مردم را به خود جلب کنید، در این صورت نسبت به محصول یا خدمات شما نیز علاقمند نخواهند بود.

بروشور محصول

بروشور خود را به نحوی طراحی کنید که برای مشتریان شما آشنا بوده و مطابق نیازهای آنها محصول خود را معرفی کنید. با متوازن سازی عناصر بروشور می‌توانید به اهداف خود دست یابید.

 

 

 

 

 

 

 



لینک به کانال تلگرام

مطالب مرتبط

طراحی کارت ویزیت با فتوشاپ
17 آذر 1395

طراحی کارت ویزیت با فتوشاپ

تحریریه همچاپ

به دنبال چه موضوعی هستید؟

اصول چاپ

پربازدیدترین مطالب


نحوه طراحی مهر لاستیکی در نرم افزار فتوشاپ
1 آذر 1395

نحوه طراحی مهر لاستیکی در نرم افزار فتوشاپ

تحریریه همچاپ
آموزش طراحی کارت تبریک در هر مناسبتی
19 مهر 1395

آموزش طراحی کارت تبریک در هر مناسبتی

تحریریه همچاپ
طراحی پوستر لارج فرمت
10 مهر 1395

طراحی پوستر لارج فرمت

تحریریه همچاپ
ایجاد قالب برای طراحی آگهی در فتوشاپ
22 مهر 1395

ایجاد قالب برای طراحی آگهی در فتوشاپ

تحریریه همچاپ
نقاشی سرعتی هنری کهن
11 مهر 1395

نقاشی سرعتی هنری کهن

تحریریه همچاپ
enamad
کانال تلگرام همچاپ
Hamchap.ir
Hamchap.ir