021-88323299
service[at}hamchap.ir
همچاپ

| وبلاگ | تراکت و تراکت های تا شده


دلیل استفاده مستمر از بروشور برای فروش

دلیل استفاده مستمر از بروشور برای فروش

شاید بعضی بر این باور باشند که بروشور در دنیای دیجیتال دیگر کاربردی ندارد. همین افراد هنوز باور نمی کنند که بروشورها نسبت به بقیه محصولات کارا هستند. ایمیل کردن اطلاعات، ارزان و ساده بوده، ولی باید به مشتریان مختلف براساس نیازمندی های مختلف آنها و بازده سرمایه گذاری، این نوع اطلاعات را به آنها ارسال کنید. و ایمیل کردن اطلاعات باید موجب ایجاد انگیزه و در نهایت منجر به گفتگوی شما با آنها بشود. ایجاد وب سایت یک کار ضروری و ارزانی است، و در صورتی که می خواهید که اطلاعات را ایمیل کنید این چنین کاری ضرورت دارد، و البته باید توجه داشه باشید که این کار شما بتواند بر مشتری تاثیرگذار باشد.نوع دستگاه خروجی در این زمینه تاثیری ندارد.

علاوه براین،زمانی که محصولی را به صورت دیجیتالی چاپ می کنید، باید از روش های دیگری نیز استفاده کرده و سعی کنید که محصول خود را با بهترین کیفیت چاپ کنید، طوری که بیشترین تاثیر را داشته باشد، بدین ترتیب محصول شما در بین رقبا خاص و برجسته خواهد بود. و از آنجایی که بروشورها می توانند در هر حالتی چه به صورت دیجیتالی و چه به صورت چاپی بر مشتریان شما تاثیرگذار باشند به همین دلیل نتایجی که در این زمینه بدست می آورید شگفت انگیز نیز خواهد بود.

در این مقاله نحوه طراحی بروشورهای چاپی را به شما بیان نمی کنیم، بلکه فواید این نوع بروشورها را خدمت شما عرض می کنیم:

احساس موفقیت

مرکب تازه ای که روی کاغذ باکیفیتی می نشیند درست مثل این است که نان تازه پختی را در کنار چایی داشته باشید و این چنین صبحانه ای را در طبیعت میل کنید. بوی مرکبی به شما احساس تازه ای می دهد و مغز شما این احساس را درک می کند، این نوع احساس موفقیت با کسب و کار شما بهم پیوسته است. و مشتریان شما نیز به نوع کسب و کار هوشمندانه شما پی برده اند و دقیقا" مانند شما می اندیشند.

 عظمت کار

عصر دیجیتال موجب شده که بسیاری از مردم نتوانند با محصولات چاپی سروکار داشته باشند، برای اینکه بتوانند با محصولات چاپی ارتباط برقرار کنند لازم است که از بسیاری از موانع مجازی عبور کنند. برای اینکه مشتریان شما بتوانند این چنین محصولاتی را دریافت کنند لازم است که چنین فرصتی را بیافرینید تا آنها از نزدیک با این چنین محصولاتی آشنا شوند.

شنیدن کی بود مانند دیدن

خوب،یک محصول چاپی باکیفیت که در آن عکس هایی زیبایی درج شده نسبت به محصول دیجیتالی خیلی تاثیرگذار است. می دانید محصولات چاپی در مقایسه با محصولات دیجیتالی تاثیر خیلی زیادی بر مشتریان می گذارند. بروشور چاپی که تمامی عناصر آن در جای خود قرار گرفته و خیلی خوب رنگ آمیزی شده  به طور یقین بر مشتریان تاثیرگذار بوده و حدقل به لحاظ بصری تاثیرگذار خواهد بود. به خصوص اگر شما بروشور باکیفیت مصوری را چاپ کنید، یقین بدانید که بر مشریان تاثیر خیلی زیادی خواهد گذاشت.

تعهد

بسیاری از افراد بدون هیچ درخواستی ایمیل هایی را هرروزه دریافت می کنند. و برعکس، افرادی که بروشورهایی را دریافت می کنند، و همین کار باعث می شود که افراد بهتر بتوانند با شرکت های و افراد ارائه دهنده کار ارتباط برقرار کنند. افرادی که بروشورهایی را دریافت می کنند دوست دارند که راجع به محصولات بیشتر بدانند یا اینکه شرکت های خدماتی را خیلی خوب می شناسند. در صورتی که بروشورها همه موارد جالب کسب و کار شما را به مشتریان انتقال بدهند ، کاری که یک فروشنده گاهی اوقات نمی تواند این کار را به نحو احسن انجام دهد، پس در این صورت شما هم باید به ارزش بروشورها پی ببرید و حتی آنها را با تصاویر و محتوای تاثیرگذاری طراحی و چاپ کنید.

به همین دلیل بهتر است زمانی که به نمایشگاهی می روید،یا در مراسمی شرکت می کنید، بروشور کسب و کار خود را نیز به همراه داشته باشید تا در این نوع جلسات بر کلیه افراد و حضار تاثیرگذار باشید.

محاسبه هزینه

امروزه افراد مختلف، بروشورهای دیجیتالی را رد و بدل می کنند و این کار همچنان در طی سال های بعدی نیز ادامه خواهد داشت. از آنجایی که یکبار و در طی دوره های کوتاهی رد و بدل می شوند بر بسیاری از افراد تاثیر می گذارند. و اگر نتوانستید با بروشورهای خود بر مشتریان تاثیر بگذارید، می توانید بروشورهای ارزانی را طراحی و چاپ کنید بخاطراینکه بسیاری از مشتریان می توانند به این چنین بروشورهایی دسترسی داشته باشند. متناسب با نیازهای مختلف مشتریان خود بروشورهایی را طراحی کنید و در اختیار آنها قرار دهید یقین داشته باشید که در هر حال بر آنها تاثیرگذار خواهید بود و اطلاعاتی که شما درج می کنید نحوه تصمیم گیری آنها را تحت تاثیر قرار خواهد داد.بروشورهای دیجیتالی یا چاپی در هر حال برای شما نتایج شگفت انگیزی را ببار می آورند که اصلا" بدان ها نمی اندیشیدید. بروشورها را می توانید با روش های ذیل صحافی کنید:

صحافی دوختی کتاب ها

صحافی بروشورها با عطف

صحافی سیمی بروشورها

صحافی تراکت های تاشده  

اگر در رابطه با نوع صحافی هنوز تصمیم نگرفته اید،می توانید با متخصصین همچاپ راجع به این قضیه مشاوره کنید.



لینک به کانال تلگرام

مطالب مرتبط

تعریف و نحوه چاپ چهار رنگ
5 آذر 1395

تعریف و نحوه چاپ چهار رنگ

تحریریه همچاپ
خصوصیات فایل های پی دی اف
19 مهر 1395

خصوصیات فایل های پی دی اف

تحریریه همچاپ

به دنبال چه موضوعی هستید؟

اصول چاپ

پربازدیدترین مطالب


ساخت تراکت تاشوی چلیپایی A5 برای کنفرانس
11 مهر 1395

ساخت تراکت تاشوی چلیپایی A5 برای کنفرانس

تحریریه همچاپ
بررسی بروشورهای استاندارد
4 بهمن 1395

بررسی بروشورهای استاندارد

تحریریه همچاپ
ملاحظات مهم طراحی بروشور
13 آذر 1395

ملاحظات مهم طراحی بروشور

تحریریه همچاپ
نکات مهم لیفلت های تاشده تبلیغاتی
7 آذر 1395

نکات مهم لیفلت های تاشده تبلیغاتی

تحریریه همچاپ
قالب بروشور تاشو کتابی شکلاتی
9 آذر 1395

قالب بروشور تاشو کتابی شکلاتی

تحریریه همچاپ
enamad
کانال تلگرام همچاپ
Hamchap.ir
Hamchap.ir