021-88323299021-88323299
service[at]hamchap.ir
جستجو
جستجو

| وبلاگ | بهتر است بدانید


چاپ موفقیت آمیز محتوای وب ـ بخش دوم

چاپ موفقیت آمیز محتوای وب ـ بخش دوم

انتخاب استراتژی مناسب نسبت به ایجاد وب سایت

  • استخدام وب دولوپر متناسب با نیازهای شما، مدنظر قرار دادن جنبه های ایجاد وب سایت مانند نظارت و مدیریت ایجاد وب سایت، تاخیرها و مهارت های ایجاد وب سایت و آزمایش هر مرحله از ایجاد وب سایت، مدنظر قراردادن و استفاده از تیم های طراحی و ایجاد وب سایت متناسب با بودجه و خط سیر زمانی
  • استفاده از نرم افزارهای خاص چاپ آنلاین، امکان استفاده از دانش بروز چاپ آنلاین، تخصیص بودجه و زمان نسبت به فراگیری جزئیات چاپ آنلاین، آموزش نمایندگان شرکت نسبت به ارائه خدمات چاپ آنلاین متناسب با نیازهای شرکت، ایجاد یک تیم متخصص چاپ آنلاین متناسب با خدمات و محصولات شرکت و پلن کسب و کاری ، ضرورت ایجاد تیم پشتیبانی چاپ آنلاین، ضرورت کنترل گواهی نامه ها و مجوزهای چاپ آنلاین،مشخص سازی اولویت های کاری و بحث و مشاوره با تمامی تیم ها کاری قبل از شروع به کار

خدمات 24 ساعته

بخاطر داشته باشید که باید متناسب با نیازهای خود، تکنولوژی مناسب را انتخاب کنید. برای چاپ آنلاین محتوای وب آماده باشید.

  • مشخص سازی هاستینگ و سرور مطمئن برای چاپ آنلاین، کنترل الزامات سرور و سازگاری آن با کلیه نرم افزارها
  • مشخص سازی پلن کسب و کاری، لزوم درج محتوای وب بعد از نصب نرم افزارها، ضرورت مشخص سازی حوزه های کاری:
  • ضرورت درج محتوای ساده و قابل فهم
  • تخصیص صفحه درباره ما در وب سایت، معرفی شرکت ، پرسنل ، تاریخچه و بینش شرکت،ضرورت اعتماد سازی بین خود و مشتریان
  • نمایش خدمات و محصولات با عکس ها و تصاویر بزرگ و توضیحات واضح و درج قیمت
  • درج شماره های تماس شرکت، آدرس ایمیل، آدرس پستی شرکت ، صفحات شبکه های اجتماعی
  • مشخص سازی سود و بازدهی سرمایه
  • استفاده از نظرات و انتقادات و پیشنهادات مشتریان در مورد کالاها و خدمات
  • تخصیص پورتالی برای پرداخت آنلاین، مشخص سازی شرکتی باربری برای حمل و ارسال محصولات
  • تنظیمات حساب های کاربری مشتریان و خرید نرم افزاری برای امکان آگاه کردن مشتریان هنگام سفارش و خرید محصول،ثبت نام و موارد دیگر
  • آزمایش کلیه مراحل از ثبت نام گرفته تا دریافت محصول توسط تیم پشتیبانی

ضروت مشخص سازی سود سرمایه گذاری

زمانی که نرم افزاری برای مشخص کردن سود سرمایه گذاری مشخص و خریداری شد، لازم است که نحوه خرید محصولات توسط مشتریان را نیز مشخص کنید. باید در ابتدا، اهداف و موضوعات کاربری را مشخص کنید. توجه داشته باشید که باید نرم افزاری را خریداری کنید، طوری که همه مشتریان بتوانند از هر دستگاه و با هر مرورگر وب، بتوانند کارهای خود را انجام دهند و صد البته باید این چنین نرم افزاری بارها و بارها آزمایش کنید و پیش بینی کنید که شاید وب سایت شما با این نرم افرار سازگاری نداشته باشد ؛ در این صورت باید نرم افزار دیگری را خریداری و نصب کنید.تیم پشتیبانی باید بتواند مشکلات خرید آنلاین را حل و فصل کند. برای نمایندگان شرکت هم در صورت ضرورت ، تیم پشتیبانی جداگانه ای مشخص کنید. تیم پشتیبانی، باید بتواند همه مشکلات مشتریان را حل کند و همیشه جوابگوی سوالات و مشکلات آنان باشد. تیم پشتیبانی باید همیشه در شرکت و 24 ساعته حضور داشته باشد و کاملا"با دقت و ملاحظه کامل، به سوالات مشتریان پاسخ دهد.

توسعه وب سایت به موازات توسعه شرکت

زمانی که وب سایت و شرایط چاپ آنلاین مشخص شد همیشه باید به این موضوع بیندیشید که نحوه خرید مشتریان را بهینه کرده،طوری که مشتریان از خرید خود رضایت کامل داشته باشند،خرید تکنولوژی های جدید ضرورت است.همیشه کالاها و خدمات جدید خود را به مشتریان اطلاع دهید.باید برنامه های کوتاه مدت و بلندمدتی نسبت به توسعه وب سایت و توسعه شرکت داشته باشید.

در نهایت، همیشه باید نرم افزارهای چاپ آنلاین را بروز کنید تا در کار خود موفق باشید. قیمت های خود را همیشه بروز کنید و تیم پشتیبانی باید در هر حال جوابگوی مسائل و مشکلات مشتریان باشد.

 

 



مطالب مرتبط

روندهای جدید برای طراحی کارت ویزیت ـ بخش اول
20 بهمن 1395

روندهای جدید برای طراحی کارت ویزیت ـ بخش اول

تحریریه همچاپ
بهترین قالب های مینیمال لوگو ـ بخش دوم
3 تیر 1396

بهترین قالب های مینیمال لوگو ـ بخش دوم

تحریریه همچاپ

به دنبال چه موضوعی هستید؟

اصول چاپ

پربازدیدترین مطالب


نصب پوستر بدون آسیب به دیوار یا پوستر!
6 بهمن 1395

نصب پوستر بدون آسیب به دیوار یا پوستر!

تحریریه همچاپ
طلاکوب سرد یا طلاکوب گرم، کدام بهتر است!
2 آذر 1395

طلاکوب سرد یا طلاکوب گرم، کدام بهتر است!

تحریریه همچاپ
از جوهر‌های چاپی بیشتر بدانیم!
2 آذر 1395

از جوهر‌های چاپی بیشتر بدانیم!

تحریریه همچاپ
طراحی تقویم جیبی
27 مهر 1395

طراحی تقویم جیبی

تحریریه همچاپ
ماشین و اجزاء چاپ افست – بخش اول
3 آذر 1395

ماشین و اجزاء چاپ افست – بخش اول

تحریریه همچاپ