021-88323299
service[at}hamchap.ir
همچاپ

| وبلاگ | دنیای چاپ


مقایسه چاپ سنتی و چاپ آنلاین ـ بخش دوم

مقایسه چاپ سنتی و چاپ آنلاین ـ بخش دوم

محصولات چاپی همچنان طرفداران خود را دارد و بسیاری از مردم با این نوع محصولات خو گرفته اند. بسیاری از تحلیل گران بازار پیش بینی کرده اند که چاپ سنتی همچنان ادامه خواهد داشت. همزمان با پیشرفت های تکنولوژیکی و راه اندازی وب سایت های چاپ سلف سرویس ، صنعت چاپ همچنان با مشتریان در ارتباط مستقیم خواهد بود، تراکنش های مالی انجام خواهند شد و درامد و فروش و سود نیز در یک چرخه تجاری ایجاد و کسب خواهند شد.

چاپ آنلاین در طول دهه قبل، توانسته موفقیت هایی را کسب کند، ولی امروزه مشتریان می توانند در وب سایت های چاپ آنلاین و سلف سرویس می توانند از همه خدمات استفاده کرده و تصاویر گرافیکی خود را آپلود ، طراحی و چاپ کنند و البته همزمان نیز سفارشات خود را به صورت آنلاین ثبت کنند. چند وب سایت موفق چاپ آنلاین خارجی توانسته اند با پیروی از الگو و روش هایی، نیازهای مشتریان خود را برآورد کرده و موفقیت هایی را کسب کنند.

ولی زمان آن رسیده که شرکت های چاپ سنتی، روش و رویه خود را تغییر داده و بازار جدیدی را ایجاد کنند و در زمینه تجارت الکترونیکی نیز به موفقیت هایی دست یابند. بسیاری از مشتریان و مصرف کنندگان نیز این چنین تغییراتی را دوست دارند و دوست دارند که از خدمات چاپ آنلاین استفاده کنند، بسیاری از طراحان و گرافیست ها آماده اند تا تصاویر گرافیکی خود را به صورت آنلاین منتشر کرده و چاپخانه ها دوست دارند که در هر ساعت سفارشات جدیدی را دریافت کرده و بهره وری ماشین آلات خود را افزایش داده تا در نهایت بتوانند چاپ محتوای وب را به همه مشتریان خود ارائه نمایند.

در صنعت چاپ، مشتریان، چاپخانه ها، طراحان گرافیکی ، نمایندگان چاپخانه ها و سایرین می توانند در در زمینه مشخص شده  و برنامه ریزی شده ای باهم همکاری کنند. در این چنین پلت فرمی محصولات چاپی با بهترین کیفیت عرضه می شود، سریع تر تحویل داده می شود، و قیمت محصولات نیز برای مشتریان منطقی خواهد بود.

بازار کار

مشتریان خرده فروشی کسب و کار با مشتری

عرضه کالاها و خدمات نامحدود متناسب با نیازهای چاپی

مشتریان تعاونی کسب و کار به کسب و کار

وب سایت های شرکت های خصوصی با طرح های منحصربفرد

فروشندگان

کار روی سفارشات چاپی، ارسال و کسب سود

طراحان

انتشار طرح های کاری و دریافت کمیسیون

خرده فروشان

دریافت کمیسیون توافق شده حاصل از سود چاپخانه آنلاین توسط شرکای کاری

عوامل موثر در موفقیت چاپ محتوای وب

  • چاپخانه متناسب با نیازهای مشتریان رشد می کنند و البته برعکس جریان هم درست است، سرمایه گذاری های اندک باعث عدم رونق کار چاپخانه می شود.
  • حمایت های مصرف کنندگان باعث بهترشدن کیفیت محصولات می شود. زمانی که بین چاپخانه ها، رقابت سالمی وجود داشته باشد در این صورت مشتریان نیز می توانند از بین آنها، بهترین را برگزینند تا کار آنها را به انجام برساند.
  • کالاهای و خدمات قابل عرضه: باید بتوانید کالاهای متنوعی را مانند کالاهای آماده، کارت تبریک، تی شرت چاپی، و انواع و اقسام تابلوهای تبلیغاتی،کالاهای سفارشی ، محصولات چاپ 3 بعدی، انواع و اقسام چاپ، محصولات چاپی عریض،چاپ انبوه و متراکم را ارائه کنید. زمانی که شما، نمایندگان و پیمانکاران مختلفی را استخدام کرده باشید می توانید انواع و اقسام خدمات و محصولات را ارائه کنید، برای هر یک نمایندگی ها و پیمانکاران خود وظایفی را مشخص کنید تا بتوانید در اسرع وقت به کلیه سفارشات رسیدگی کنید، کارهای لحظه ای را از بین سفارشات خود حذف کنید تا وب سایت چاپخانه آنلاین شما بخاطر این کارهای کوچک دچار اختلال نشود.
  • وجود یک شرکت بزرگ حمل و نقل امروزه یک ضرورت به شمار می رود، طوری که همه پرسنل آن بتوانند کارهای خود را مدیریت کنند، در این چنین شرکتی، شما با پیش بینی و برنامه ریزی هایی می توانید کمیسیون فروشندگان و طراحان چاپخانه آنلاین خود را مدیریت کنید.
  • مشتریان شما زمانی که یک وب سایت بروزشده ای را ملاحظه کنند می توانند خیلی راحت سفارشات خود را به ثبت برسانند، و کالاها و محصولات باکیفیت خود را نیز در اسرع وقت دریافت کنند. تهیه و ارسال محصولات در چرخه ای خیلی آُسان و بسرعت انجام خواهد شد. کارها به صورت متمرکز انجام می شود و همه سفارشات نیز از سوی مدیریت مورد نظارت و بررسی قرار می گیرد، به طور یقین مشتریان در این چنین چرخه ای احساس رضایت کامل خواهند کرد.
  • بینش های وسیع مشتریان و پرسنل: بینش وسیع طراحان و فروشندگان باعث می شود تا چاپخانه آنلاین شما به ارزش های افزوده بیشتری دست یابد.
  • توازن نیازهای چاپخانه، نمایندگی ها، کارگزاران، طراحان، فروشندگان و مشتریان.

 بهتر است که بعد از مشخص کردن هدف کسب و کار، سعی کنید که با اسپانسرهایی، کسب و کار خود را توسعه و گسترش دهید تنها در این صورت می توانید کسب و کار خود را زنده نگه داشته و چاپخانه آنلاین خود را توسعه و گسرش دهید.

نتیجه گیری

خلاصه اینکه می توانید مانند هرکسی در هر زمانی و در هر جایی و از زمانی که تصمیم بگیرید چاپخانه آنلاین خود را راه اندازی کنید.

 



لینک به کانال تلگرام

مطالب مرتبط

اینفوگرافیک آناتومی کارت ویزیت
19 اردیبهشت 1396

اینفوگرافیک آناتومی کارت ویزیت

تحریریه همچاپ
لوئیس فیلی
20 خرداد 1396

لوئیس فیلی

تحریریه همچاپ

به دنبال چه موضوعی هستید؟

اصول چاپ

پربازدیدترین مطالب


آموزش طراحی کارت تبریک در هر مناسبتی
19 مهر 1395

آموزش طراحی کارت تبریک در هر مناسبتی

تحریریه همچاپ
چالش انطباق رنگ در چاپ
11 آبان 1395

چالش انطباق رنگ در چاپ

تحریریه همچاپ
رزولوشن مناسب متن برای چاپ باکیفیت
19 آبان 1395

رزولوشن مناسب متن برای چاپ باکیفیت

تحریریه همچاپ
نکات مهم در انطباق طراحی با بهترین خروجی چاپ
11 آبان 1395

نکات مهم در انطباق طراحی با بهترین خروجی چاپ

تحریریه همچاپ
در جستجوی خدمات جامع طراحی، چاپ و ارسال پستی
11 آبان 1395

در جستجوی خدمات جامع طراحی، چاپ و ارسال پستی

تحریریه همچاپ
enamad
کانال تلگرام همچاپ
Hamchap.ir
Hamchap.ir