عضو انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران با انتقاد از کمپین تبلیغاتی یکی از استارتآپهای صنعت چاپ که اخیرا در سطح شهر تهران به صورت تبلیغات محیطی اکران شده است، گفت: تبلیغات گمراهکننده این استارتآپ در مورد ارایه رایگان خدمات طراحی، یک تهدید جدی برای طراحان حرفهای و گرافیستهای شناسنامهدار است که بدون شک دامنگیر کل اصناف مرتبط با صنعت تبلیغات میشود.
در دو مقالهی گذشته، برخی از بایدها و نبایدهای چاپ را بازگو کردیم. مواردی که پیشتر بیان شد، راهنمای شما برای ثبت سفارش چاپی به صورت آنلاین بود. در این مقاله، مطالبی در مورد سندهای گرافیکی سفارش بیان خواهیم کرد که توجه به این موارد، مکمل اطلاعات دو مقاله گذشته خواهد بود.
در مقالهی پیشین، به برخی از بایدها و نبایدهای چاپ آنلاین اشاره کردیم که شامل محدودیتهای راهنما، محصولات استاندارد انعطافپذیر، قالبهای گرافیکی و تمپلیتها، زمان تحویل متناسب و سفارشهای اختصاصی بود. در این مقاله به ادامهی این مطلب میپردازیم تا با رعایت این اصول، نتیجه خروجی نهایی چاپی شما، با بالاترین کیفیت ارائه شود.
با گسترش نفوذ اینترنت، مزایای استفاده از این نوع ارتباط در حال افزایش است و کم کم شاهد آن هستیم که بیشتر خریدهای روزمره به صورت اینترنتی انجام میشوند. در ابتدا تنها موارد دیجیتالی و الکترونیکی به صورت آنلاین خرید و فروش میشد، مانند اکانتهای آنتیویروس، کارتهای شارژ، ثبت دامنه و خدمات مرتبط با اینترنت. اما با گذشت زمان شاهد آن بودیم که محصولات فیزیکی نیز به سبدهای فروشگاههای اینترنتی افزوده شد. با اعتمادسازی فروشگاههای اینترنتی، به مرور خدمات متنوع نیز به جرگه فروشگاههای اینترنتی پیوستند که در این میان، سفارش چاپ آنلاین نیز مورد توجه قرار گرفت.
ساک خرید نوعی از محصولات تبلیغاتی است که کاربرد گستردهای دارد. ساک خرید برای هر شرکت، برند، سازمان و یا حتی فروشگاههای زنجیرهای و خرده فروش محصولی حیاتی بوده و بیشتر فروشگاه ها و سازمان های متوسط و بزرگ، بی شک اقدام به چاپ و تولید ساک خرید می کنند.
در این مقاله، نگاهی گذرا به انواع ساک خرید قابل سفارش در همچاپ خواهیم داشت و در مقالات آتی، به معرفی جزئیات هر نوع ساک خرید می پردازیم.
شاید هدایای تبلیغاتی کاغذی، برای برخی جذاب و قابل توجه نباشد. این دسته از افراد و شرکت ها به دنبال هدایای تبلیغاتی متنوع تر با کاربردهای دیگر می روند که تی شرت و کلاه تبلیغاتی یا به عبارتی، محصولات تبلیغاتی پوشیدنی پاسخی برای این خواسته است. در مقالات قبلی همچاپ، نگاهی به تی شرت های تبلیغاتی داشتیم و در این مطلب، انواع کلاه تبلیغاتی همچاپ را معرفی خواهیم کرد.